
רכשתי דרך סיטי דיל שתי מסכי טלוויזיה בשתי פעמים נפרדות בטווח זמן של שנתיים ובשתי המקרים נתקלתי ביחס אדיב מקצועי סבלני ומהיר. האספקה הגיעה בזמן והכל עבר בצורה חלקה בדיוק כמו שאמור להיות. כן ירבו בתי עסק כאלו שמכבדים את הלקוחות שלהם ושמים את טובתם בראש סדר העדיפויות שלהם. לחלוטין אחזור וארכוש אצלכם בעתיד ואמליץ למכרי לעשות זאת גם כן. תודה רבה גל























