
השירות היה מצויין והמחיר היה הטוב בסביבה. באתי מפתח תקווה ליהוד. המוצר ממש עובד טוב.

השירות היה מצויין והמחיר היה הטוב בסביבה. באתי מפתח תקווה ליהוד. המוצר ממש עובד טוב.

שרות מעולה משלוח מהיר האתר מאד נגיש ונוח הילד מאד אוהב הרכבה הייתה פשוטה ונוחה

חנות יפה מאוד מסודרת טוב ובמיקום עם חנייה מעולה, שירות מקסים ומלאי מוצרים גדול ורחב. אנשים נחמדים שתמיד יעזרו בכל שאלה ועניין! תודה רבה!!

לפני שהזמנתי מהחנות הייתה לי חוויה לא טובה עם חנות אחרת עד שרציתי לוותר על הקנייה של המכשיר אבל אחרי השיחה שלי עם אחד הנציגים והשירות המעולה והמקצועני שנתן הוא שינה לי את חווית הקנייה למושלמת

שרות מצוין, מחירים הוגנים. עם צוות שרותי שמבין בכל מה שקשור לפלאפונים ופלייסטשין, קצת פחות במה שקשור לאקסבוקס

נהנתי מהקניה בחנות שלכם. מהר, מיקצועי , מסודר. הזמנתי באתר. למחרת נציג בירר פרטים וזהו זה. כמה ימים ומכשיר חדש היה בידיו של בני השמח 🙂. תודה רבה לכם.

ההזמנה הגיעה במהירות, ארוזה כמו שצריך והשירות של החנות היה מצויין וזמין, עוזרים בכל דבר.

אני מרוצה מהמוצר בכללי יש לי שניים שכאלה בשני הגדלים גם 44 וגם 40 שניהם מצויינים והמחיר שלהם רק יורד אך בכול זאת מעט מאוכזב מהאחריות .... האחריות לא כוללת כימעת כלום ... החיסרון של השעון זה בעיקר שברי מסך בעיקר בשעון כזה שהמסך שלו בולט כול כך . אז באמת לא כולכך מרוצה מזה שדחפו לי את האחריות המורחבת שלא כוללת הרבה . המשלוח היה מהיר החבילה הגיעה ללא פגיעה כלשהיא הצוות היה זמין ואדיב

שירות מהיר מאוד. היו לי מס’ שאלות שנענו במיקצועיות ואדיבות. אין ספק שאחזור לרכוש מהם כול הכבוד!

אחלה של שירות. המוצר הגיע אליי מהר וללא שום בעיה ווידאו איתי גם שהכל בסדר. ממליץ בחום לקנות מהם.

הייטק סטור אחלה חנות ,קניתי משם טלוויזיה וקיבלתי אותה לאחר יום במחיר מעולה ,אני ממליץ בחום!!

שירות מעולה, יחס אדיב ואחלה אנשים. גם בזמן הקורונה ועם כל הלחץ השירות היה מעל המצופה

מדהימים הזמנתי כסא גיימינג של דרגון מהאתר של החנות וכבר כמה דקות אחרי חזר אלי נציג לתיאום הזמנה ותשלום וכבר יום למחרת זה היה אצלי בבית באמת אין מילים שירות מדהים אני ממש מרוצה מהמוצר וגם מהמחיר המשתלם.

הזמנתי מהם שעון עם משלוח מהיר לא קיבלתי את השעון בצבע שרציתי ולא רק זה קיבלתי את השעות שבוע אחרי במקום יום עד שלושה ימים. שירות עם הפנים, כאשר פניתי אליהם הם פשוט התנערו ולא נתנו שירות ולא זיכו אותי על המשלוח. אני בחיים לא אזמין משם עוד פעם שום דבר
היי עידו ושלום לכולם! ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על הרגשתך וזאת לצד העובדה שבהתנהלות חנותנו במקרה הנל לא נפל רבב, חשוב לספר את המקרה כפי שאכן קרה ולא כפי שנכתב ברגע של עצבים עליו התנצלת מספר פעמים בשיחתנו הטלפונית ( לא אפשרי לשלב הקלטת שיחה ), ביצעת הזמנה בחנותנו לשעון וכפי שציינת עם משלוח אקספרס של עד 3 ימים, מה שלא ציינת בחוות דעתך הוא כמות הפעמים שחברת השליחויות ניסתה להשיגך ובכל פעם שזה קרה קיבלת מייל והודעת טקסט לנייד שלך, הפעם הראשונה שזה קרה הייתה יום לאחר ביצוע ההזמנה, יחד אם זאת אימתנו מולך את הקלטת השיחה הראשונית בה לעולם לא דרשת צבע מסוים ( למרות שאמרת שיש לך שיחה מוקלטת בה אמרת שביקשת צבע X הוכחנו לך כי אינך דובר אמת ) והצבע הנשלח אליך היה כפי שמופיע בתמונת המוצר אפור, בשיחתנו ציינו כי אין כל בעיה להחליף צבע, ניתן להגיע אלינו או לשלוח את המוצר ונשמח להחליפו לצבע הרצוי, לאחר שנרגעת והבנת שעשית טעות שלחת לנו מייל התנצלות וגם בשיחתנו הטלפונית התנצלת כי הבנת שכתבת דברים שאינם עומדים אל מול המציאות תוך עצבים רגעיים, למרות הכל אנו מתנצלים על הרגשתך ונשמח לעמוד לרשותך

הזמנתי במהלך הסגר עכבר גיימניג קיבלתי מענה מהיר השרות היה אדיב אספקה מהירה , תוך 3 ימים המחיר זול.

חנות עם אחלה שירות ומחיר זאת הקנייה השלישית שלי ואמליץ בחום מחירים נוחים ואמינות תודה

המוכרנים אדיבים, השרות מהיר ותואם למה שהוצהר בזאפ. נכנסתי, שילמתי ויצאתי, תיק תק. בהחלט חנות מומלצת.

טיפלו בהזמנה במהירות שיא מחיר הוגן התקשרו כשהיה שינוי בהזמנה לקבלת אישור הגיע תוך ימים ספורים

מוצר איכותי, מצוין, הגיע מהר ובאריזה המקורית. בחנות עובדים אחלה אנשים שמבינים מה שהם אומרים וגם שמחים לעזור בכל נושא. סך הכל חווית קניה נעימה וכנראה שאחזור אליהם שוב.

שירות מעולה משלוח מהיר מוצר אכותי בלי אותיות קטנות והכי חשוב מחיר בין הזולים בשוק

מענה טלפוני מהיר שירות מקצועי ואמין ! ! ממליץ לפנות בכל תחום . . .

אני הגעתי בתור לקוחה חוזרת, קיבלתי שירות טוב ומהיר במחיר טוב מליצה על החנות מאוד

מחירים נוחים, שירות טוב, מהיר, אדיב ויעיל. זאת לא תהיה הפעם האחרונה שאקנה מהחנות הזו. ממליץ ממש!

איכות ושירות באמת טובה וגם זולה הפריטים טובים ושירות מהיר ובנוסך בדקו אם המוצר בגיע

ברצוני לציין שקיבלתי שירות מעולה לגבי הרכישה שלי , וזו לא הפעם הראשונה שרוכשת מהם, שירות אדיב וסובלני.