לא ממליץ לרכוש דרך סיטי דיל.
רכשתי עבור אמא שלי (אשה קשישה) מקרר sharp.עם התחייבות לפנות את המקרר הישן
אכן הגיע תוך מספר ימים
אמא שלי היתה לבד בבית כהגיע המוביל (העונה לשם איגור) שהודיע לאמא שלי שהיא צריכה לשלם 120 שקל על פירוק הדלתות, בטענה שזה לא יוצא מהדלת, הוא אפילו לא ניסה...
נסיתי לדבר איתו ,להסביר לו, שמדדתי וזה בטוח יוצא בקלות בלי פירוק, ושאני מגיע תוך 10 דקות על מנת להראות לו שזה יוצא,הוא טרק לי את השיחה השאיר את המקרר הישן והשאיר את אמא שלי ,אשה קשישה, עם שני מקררים
הגעתי מיד לבית של אמא שלי, לקח לי 10 שניות להוציא את המקרר מחוץ לדלת...ללא פירוק דלתות.התקשרתי לסיטי דיל, הם אמרו שינסו לדבר עם המוביל אבל הם לא מצפים שהוא יחזור...
חזרו אליי לאחר מספר דקות והודיעו לי שהמוביל לא יפנה את המכשיר . הנציג התחיל להקריא לי את החוק, אוקיי אבל עמדנו לפי כל כללי החוק, זה לא שינה הוא עוד הוסיף שזה חברה חיצונית שמובילה להם ואין להם שיטה על מעשיהם.
תחליטו אתם אם כדאי לקנות מחברה שמתחמקת מאחריות.
בושה