
הייתי בחנות לפני כמה ימים (לא פעם ראשונה). סבלנות זו כנראה הצד החזק שלהם - ישבתי להם על הראש כ30-40 דקות רק בשביל מכונת תספורת והראו רק רצון לעזור! הם הרשו לי לפתוח את אריזות המוצרים (כשניתן כמובן) כדי שאוכל להתרשם מהם. לפי דעתי זה אמור להיות שירות שמובן מאליו אך שרות כזה אני לא מקבל כמעט בשום מקום! בסוף יצאתי גם עם מכונת תספורת וגם נגן שרציתי זמן מה (קטן, זול ולא מוצר מדבקה). יותר מאשר לבקר באתר אני ממליץ לבוא לחנות ולקבל שירות+מחיר+לקחת במקום.















