
רכשתי שואב אבק רובוטי ROBOROCK , שירות שקיבלתי היה מצויין ועדיב. הכי חשוב שזה היה מהיר וידעו לחזור אליי בהקדם האפשרי בטלפון. תודה רבה לכל הצוות

רכשתי שואב אבק רובוטי ROBOROCK , שירות שקיבלתי היה מצויין ועדיב. הכי חשוב שזה היה מהיר וידעו לחזור אליי בהקדם האפשרי בטלפון. תודה רבה לכל הצוות

כבר קניתי כמה מכשירים מחנות זאת , גם לשאר המשפחה מחירים תחרותיים ושירות מצוין מומלצים ביותר

ממליץ להתרחק!! החנות ביטלה לי את ההזמנה ביוזמתם. חווית הקניות המוזרה ביותר שהייתה לי, הם כרנאה לא רוצים לקוחות. הזמנתי טלפון (XIAOMI POCO) באמצעות כרטיס אשראי וקיבלתי הודעה שההמנה אושרה. משום מה, הם לא שלחו לי את הטלפון, אלא הודיעו במייל שצריך לוודא פרטים לפני הזמנה באופן טלפוני (כבר מוזר). הם ניסו ליצור איתי קשר טלפוני בבוקר, בשעה שלא יכולתי לענות בגלל אופי העבודה שלי. שלחתי להם הודעה שאני זמין רק אחרי 14:00. הם התקשרו לפני 13:00 וכמובן שלא עניתי. לפתע קיבלתי מייל שההזמנה מבוטלת, הנימוק - שלא עניתי להם. ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות - 4 נסיונות שבהן המתנתי בכל פעם 15 דקות עד שהועברתי למענה קולי. סה"כ שעה של ביזבוז זמן בטלפון.

השארתי פרטים באתר חזרו אלי מהר. שירות אדיב ומלא סבלנות. ממליצה מאוד!! מרוצה מאוד מהמכשיר.

רכשתי אוזניות לגיימינג . האוזניות הגיעו במהירות והמוצר מצויין כפי שחשבתי . תודה על השרות

קרה לי כבר יותר מפעם אחת עם החנות הזו: מגיע לחנות כדי לקנות מוצר שמופיע שם הכי זול או בין הזולים בזאפ, "ופתאום" המוצר הזה בדיוק "חסר במלאי" - אבל "במקרה" יש דגם אחר, או כזה עם אחריות יבואן רשמי - יקר יותר, כמובן. מילא זה - אבל אז הפלא ופלא המחיר שלהם כבר לא הכי זול בזאפ, אלא אף בין היקרים בזאפ! בקשתי לרכוש טלפון גלקסי a52 במחיר 1244 שח שכמובן לא היה במלאי, ואיכשהו היה רק עם אחריות יבואן רשמי במחיר 1432 - אך מחיר זה הוא מהיקרים ביותר עבור טלפון זה עם אחריות יבואן רשמי בזאפ (מקום 19 מתוך 23 חנויות). מצאתי בזאפ חנויות שמוכרות את הדגם הנ"ל עם אחריות יבואן רשמי ב 1300 שח בלבד. והנה הלכו 134 שח לפח. ממליץ לכולם להזהר מטריקים ושטיקים זולים כאלה ולא למהר לקנות את החלופה שמציעים לכם מבלי להשוות קודם מחירים. טעות שלי. לא אקנה שם שוב.

This is the second time buying from this shop i recommended for fast and good service they provided to me Thanks

הגעתי לחנות באמצעות זאפ, חנות עם צוות מקצועי ומחירים נוחים מאוד, ממליץ בחום על החנות.

גם שירות וגם מחיר- מנצחים פעם אחר פעם. החבר'ה מקצועיים מאוד ועם תודעת שירות גבוהה. תודה רבה!

לאחר הזמנה מתקשרים ואומרים שאין את הדגם שמפרסמים יש רק עם אחריות יבואן רשמי ומחייבים אותך עוד 150 שקל , פעמיים קרה לא את זה איתם .

אחלה מחיר, אחלה שירות, אחלה מוצר. איסוף עצמי קל ונוח, אספקה מהמלאי. תודה על הזריזות!

רכשתי טלפון סלולרי. היה בדיוק את מה שחיפשתי הצוות מקצועי וידידותי מחירים טובים. יש חניה בשפע באזור. ממליץ בחום רב

הזמנתי בקלות דרך האתר שירות מקצועי, התקשרו אליי לאימות פרטי ההזמנה משלוח מהיר מאוד מומלץ בחום

מכשיר טוב, נותן תמורה טובה לכסף. קניתי לפני מספר חודשים ומאז הוא עובד ללא שום בעיה

משלוח מהיר, אחלה מחיר ואחלה של מוצר! רק חסר מענה טלפוני מהיר לחנות סך הכל מרוצה

הכל הגיע בזמן ולפי התיאור, ארוז כמו שצריך, לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות וגם אשוב לקנות בעתיד

שרות אדיב, זריז, מחירים כפי שפורסמו, סיפקו על המקום, אפילו התקשרו כמה שבועות אחרי הקניה לראות שהכל עובד. אהבתי!

הגיע טאבלט כמו שציפיתי, עם מגן מסך וכיסוי אחורי. בדיוק כמו שהיה במפרט שצויין באינטרנט. הגיע תוך מספר ימים, עם שליח עד הבית. תענוג הטאבלט עובד מצויין ללא בעיות מיוחדות.

לחנות הגענו במיוחד בגלל שאחד מאיתנו שמע על המוניטין הטוב שלה, המיקום שלה היה מאוד נוח בחנות, המוכרים היו אדיבים וכל התהליך היה יחסית מהיר.

המשלוח דרך סניף דואר היה מאוד נוח. דאגו ליצור איתי קשר בזמן הוצאת המשלוח. סבבה לגמרי. הגעתי לחנות הזאת אחרי ששתי חנויות אחרות ביאסו אותי עם תנאי המשלוח.

שירות אדיב ומהיר, הוסבר בפירוט על האחריות ואפשרויות הרחבת האחריות. מחיר טוב בהשוואה לאתרים אחרים

שירות טוב, אדיב ומהיר. מוצר טוב, הגיע ארוז בצורה טובה. הכל אחלה. אחזור לקנות בעתיד במידת הצורך

שירות מהיר אדיב ואמין יבואן רישמי מכשיר מעולה ממליץ בחום מטען סופר מהיר והמכשיר נוח לאחיזה ביד אחת

שירות מצוין, עשו את הכל כדי לרצות אותנו. לא יכלו לבוא לקראתנו במחיר האייפון 11 אך נתנו מתנה קטנה.

שירות אדיב ומקצועי, מחירים אטרקטיבים בהחלט אחזור לחנות עושים משלוחים לכל הארץ ממליץ בחום .