ביצעתי את ההזמנה ללא נתינת פרטי אשראי עקב חששי האישי שמה שהזמנתי עלול לא להתאים למצלמה שברשותי,קיבלתי מספר הזמנה.
יום אחרי כן התקשרתי בעצמי לחנות,מבחירתי לזרז את המהלך , ענתה לי גברת שאינני זוכר את שמה, שאלתי שאלות מקצועיות ספציפיות וקיבלתי תשובות מידיות ועניניות,אפילו ביררה תוך כדי שיחה נתון מקצועי שלא ידעה.
סיימתי את תשלום ההזמנה בצורה זריזה וקיבלתי את המוצר בתוך 4 ימי עבודה בדואר רשום ,כפי שבחרתי.
השירות בהחלט עונה על הציפיות , הטיפול במשלוח היה מהיר , אני מרוצה מהמוצר ,והמחיר הינו מהזולים ביותר. ללא ספק אעדיף את החנות הזאת בעתיד גם אם לא תהיה הזולה ביותר. כל הכבוד,המשיכו כך ותשמרו את לקוחותיכם.