
בן זוגי הזמין לי כהפתעה קיצ׳נאייד בצבע פיסטוק בחודש יוני. בגלל הקורונה בקושי הגיעו צבעים לארץ בכל החנויות, מכאן שלא היה לסיטי דיל את המבוקש. אני לא ויתרתי שכן בן זוגי בחר את הצבע המהמם ואמרתי שבשביל רכישה כזו משמעותית, שווה לחכות קצת כדי להיות לגמרי מרוצה. חשוב לציין שהם הציעו לי לקחת צבע אחר במקום כמה פעמים עד שנתקלתי בעדי! חייבת להגיד תודה לעדי המהממת! עדי הייתה איתי יום ולילה בוואטסאפ ובטלפון תמיד זמינה, כל הזמן שולחת לי איזה צבעים חדשים הגיעו ואם אני מעדיפה אותם במקום. אפילו התייעצתי איתה על צבעים (חשבתי גם לקחת את הטורקיז כי הפיסטוק לא הגיע הרבה זמן). אתמול הגיע היום המיוחל! הפיסטוק הגיע, עדי ישר התקשרה אליי, שיחקתי אותה קשה להשגה כי עדיין התלבטתי עם הטורקיז... השליח בא לאסוף היא אומרת לי- אני רוצה להספיק להוציא לך את זה היום!- יאללה עדי שלחי לי! והיום בבית שלי יושב לו המיקסר שהזמנתי בדיוק בצבע. וזה לא העניין. העניין הוא שעדי עשתה בשבילי מעל ומעבר- ראתה אותי בתור בת אדם ולא ״סתם לקוחה״. אני כל כך מעריכה את רמת השירות שהיא נתנה לי. ברור לי שבפעם הבאה שאצטרך מוצר חשמל ישר אשלח לה הודעה בוואטסאפ! תודה תודה תודה.























