
כבר קנייה שלישית שלי אצלם (שניה דרך האתר) והם תמיד דואגים ליצור קשר ולבדוק שהכל תקין חווית שירות גבוהה

כבר קנייה שלישית שלי אצלם (שניה דרך האתר) והם תמיד דואגים ליצור קשר ולבדוק שהכל תקין חווית שירות גבוהה

הזמנתי דייסון v11 והגיע לי אחרי 3 ימים בטעות ה v10 טעות במשלוח, התקשרתי לעדכן בטעות וענה לי בחור בשם נדב שהרגשתי מהרגע הראשון שענה לי בחור שרוצה לעזור, בהתחלה אמר לי שכל השליחים יצאו אבל התקשר אלי אחרי חצי שעה מרוכז שמצא לי שליח שמייד יבוא להחליף לי את המוצר כזה שירות מדהים עדין לא נתקלתי הבחור היה נחוש לעזור הראה אץ זה ואכן עזר. ממליץ בחום על החנות ובעיקר על השירות!!!

חנות מעולה , שירות מצוין המוצר הגיע במהירות שיא כמובן שאחזור לקנות עוד מוצרים בעתיד חווית קנייה מושלמת

הזמנתי מהם טלוויזיה של סמסונג והם אמנם השליח פישל את ההזמנה ונשלח למקום אחר סיטי דיל עשו הכל ב .. הכוח שלהם להביא את הטלוויזיה אלי. סיטי דיל היא חנות נהדרת עם דלפק עזרה מצוין אני ממליץ עליהם בחום, אנשים מעולים איפה שהלקוח חשוב!

קניתי מקרר שארפ ותנור משולב . בזכות עבודה מהירה של עדי משירות לקוחות קיבלתי את הפריטים בזמנים הנוחים לי. תודה עדי !

קניתי שואב אבק דייסון- מחיר מעולה, שירות אדיב ואני ממש מרוצה. ללא ספק אקנה שם שוב

רכשתי בסיטי דיל כיריים של AEG. חוויית קניה נעימה. המוצר הגיע במועד שנקבע. הבעיה: הכיריים הגיעו ללא כבל שנחתך על ידי מאן דהוא. על מנת לקבל את הכבל יש להתקשר למספר של ספק הביטוח ולתאם מועד להתקנת הכבל שמגיע דרך שירות שנקרא פיקס. וכאן מזומנת הפתעה - שירות התקנת הכבל כרוך בתוספת של 220 ש"ח. זאת אומרת, המחיר הנקוב בזאפ כמחיר תחרותי איננו המחיר הסופי. הדבר הזה כתוב באיזה מקום מוצנע והוא איננו בולט במידה שתאפשר השוואת מחירים בצורה נאותה. חבל.

שרות מצוין , ליווי לאחר קניה , הספקה מהירה ! קיבלתי שדרוג כמעט ללא תוספת למוצר מתקדם יותר

שירות כל כך אדיב ונחמד. מסבירים במקצועיות, הגיע מוצר מושלםםם ו... תחזיקו חזק-רבע שעה ממתי שהזמנתי והמוצר היה אצלי בבית. הייתי בהלם!!!

הזמנתי טלפונית טלוויזיה זו עבור הורי הישישים שגרים בדיור מוגן . לפי בקשתי הטלוויזיה סופקה כבר למחרת כולל התקנה . השרות היה אדיב והמוכר סבלני ויעיל .גם המתקין גילה סבלנות רבה והסביר להורי על השימוש בשלט . אני מאד מרוצה ואמשיך לרכוש מוצרים בחנות זו .

רכשתי טלפונית את המוצר דייסון v11...הגיע תוך 24 שעות! מוצר חלום !!! בדיוק כמו שאמר לי טל הנציג שירות. טל הסביר לי את ההבדלים בין הדייסונים והיה סופר סבלני ואדיב! בטוח שאקנה את שאר מוצרי החשמל לי שם!

שירות ל5 כוכבים. העבירו הזמנה שלי למשלוח תוך 3 ימים. קיבלתי מוצר אבל היתה פגיעה בהובלה. התקשרתי לשירות לקוחות ומסרתי ביעה. טיפלו ישירות ותוך שבוע קיבלתי מוצר חדש. הנציגה התקשרה ודאגה על זה האם אני קיבלתי את המשלוח. תודה רבה. ממליצה מאוד!

וואו מדהים איזה שירות! רכשתי דייסון וסידרו לי שיגיע כבר באותו יום! פשוט אלופים אין כאלה

ממליץ בחום!!!! התקשרתי לטל מסיטי דיל בנוגע לרכישה של טלוויזיה עבור סבא וסבתא שלי, הסברתי לו שהם מבוגרים ונהרסה להם הטלוויזיה, הוא ישר נרתם לעניין והבטיח לי כבר באותו הרגע שהטלוויזיה תגיע כבר היום. לאחר כמה שעות כבר הטלוויזיה הייתה אצלהם בבית. שירות מדהים...

רכשתי דגם שלא היה במלאי. הוצעה לי אופציה לשדגר לדגם חדש יותר ללא עלות. שרות מעולה, יחס אישי - מומלץ בחום!

החל מרגע רכישת המוצר ועד קבלת המוצר נציגת השירות עדי ליוותה אותנו והעניקה לנו שירות מקצועי , אמין ואדיב. השירות של עדי יגרום לנו לחזור ולקנות בסיטי דיל.

יחס, שירות., מקצועית ברמה גבוהה ביותר !!!! בהחלט המקום הכי שווה לקנות בו!!! שירות מצויין ומעולה!!! המוצר הגיע בזמן ועל כל שאלה קיבלתי מענה המהיר והטוב ביותר. תודה רבה !

שירות טוב עם חתירה לשביעות רצון הלקוח. שירות לקוחות אכפתי. מוביל ברמה שאכפת לו מהלקוח

לא להאמין שגם שירות מדהים מוצר טיל והכי חשוב הגיע תוך פחות משעה בטוח מוצר הבא אצלכם :)

בהתחלה היו לי שאלות כי לא הייתי בטוח אם המכונת כביסה שקיבלתי היא מיבואן רשמי או לא, אבל השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר. גם שדרגו לי את המכונת כביסה, וגם דאגו שאקבל את כל הפרטים שאני צריך. רוצה לציין במיוחד את עדי ששמרה איתי על קשר אישי עד שכל הבעיות נפתרו

לא להתקרב!!! רכשתי מדיח כלים Bosch דגם SMS25AI00Y בתאריך 22.09.2020, זמן האספקה בפועל היה 06.10.2020 וזאת אחרי רדיפה אינסופית אחרי שירות לקוחות שלהם שכל יום אמרו "בודקים ועד השעה 13:00 תשובה" (כנראה תבנית קבועה) לבסוף טענו לעיכוב בשל היותי מתגורר בשומרון...החלטנו לסלוח רק כדי שיהיה מדיח. פתחנו את המדיח לטובת התקנה טלפונית מול הטכנאי של היבואן ומסתבר שהדלת התעקמה לגמרי ממכה שקיבלה. פניתי לשירות הלקוחות ב - 07.10, אמרו שיבדקו, כרגיל, צריך לרדוף אחריהם שיעשו טובה ויחזירו לך תשובה. בתאריך 15.10.2020 לאחר שיחה עם שירות לקוחות אמרו לי שאין צפי ועדיין מנסים לדאוג, אולי, נראה, כי זה קשה להובלה וכו' וכו' וכו' ב 18.10 וגם זה לא מובטח... שורה תחתונה - ביקשתי לבטל הזמנה - ממליץ לא לקנות מהם. אה והמדיח התקול אצלי בבית - תבואו לאאסוף אותו לפחות...
שלום רב, לצערנו מיקרים כאלה יכולים לקרות! טוב שהלקוח קנה אצלנו ויש לו עם מי לדבר ולקבל טיפול/התייחסות מכובדת!! להלן העובדות: 1 הרכישה של המדיח בוצעה ב-22.9.20 אחר הצהריים. 2 עשינו מאמץ לאספקה מהירה, כאשר אנחנו בתקופת החגים והלקוח גר בצפון השומרון אספקה לישובים מרוחקים הינה עד 10 ימי עסקים. (מצוין בתקנון האתר) 3 הלקוח פנה אלינו ב-7.10.20 ועדכן שדלת המדיח עקומה, פנייתו הועברה לספק לטיפול מידי, כאשר אנו בעיצומו של חול המועד סוכות והחברות לא עובדות כבשגרה! רק ב-14.10 הלקוח עדכן שעדיין לא בוצעה החלפת המדיח התקול עי הספק. עם עדכונו פנינו שוב לספק לתאם מידית את ההחלפה ,אך עקב מקום מגוריו בצפון השומרון הספק מגיע לאיזור בימים קבועים ופחות גמישים. ב-15.10.20 יום חמישי הלקוח עודכן שמנסים לארגן מוביל במיוחד אך לא הצליחו לאותו היום וקבעו ליום ראשון ה-18.10.20 הלקוח סירב וביקש לבטל את העסקה. לבקשתו תואם לו איסוף למוצר התקול ליום ראשון 25.10.20 נלווה את הלקוח עד סיום תהליך זה על הצד הטוב ביותר. צוות סיטי דיל פועל רבות למתן השרות מהטובים והאמינים בארץ לקהל הלקוחות!

תודה רבה לטל נציג שירות מקסיםםם!!! שיצר איתי קשר וזכר את בקשתי להזמנת מיקסר למרות ששוחחנו לפני סוכות. טל יצר קשר דאג להזמנה דאג לשמור על קשר עד הגעת המוצר ואף התעניין בשביעות רצוני ממנו. ממליצה בחום על סיטי דיל ומאמינה שאזמין עוד מוצרים!!

סיטי דיל היקרים תודה על העזרה ועל המקצועיות אין ספק שאחזור בקרוב תודה לכולם לשלומי ודימה ואולג ועדי וטל אין עליכם ועל השירות שאתם נותנים .. כמובן יש לציין שהמוצר הגיע תוך יומיים והמוצר מעולה

עדי סופר שירותית דאגה לטפל בבעיה מהתחלה ועד הסוף. שירות יוצא דופן תודה תודה תודה

אני רוצה לשבח את טל לאחר היו לי בהתחלה בעיות אם אחד הנציגות וביטלתי הזמנה טל יצר איתי קשר וחידשתי את ההזמנה אני רוצה להגיד שאין דברים כאלה יחס מעולה סבלנות והיה איתי בקשר עד אשר קיבלתי את המוצר אני ממש רוצה לשבח אותו ולהגיד שאני ימליץ לחברים לקנות בסיטי דייל אבל רק אצל טל אדם אם יחסי אנוש שדואג ללקוחות שלו טל תודה רבה לך מכול הלב מאיר