
שירות מהיר מאוד! מוצר מדהים. מנקה יסודית. גם שאיבה וגם שטיפה. שקט מאוד יחסית לiRobot. עושה את העבודה הרבה יותר מהר מiRobot . מאוד מרוצה!!!

שירות מהיר מאוד! מוצר מדהים. מנקה יסודית. גם שאיבה וגם שטיפה. שקט מאוד יחסית לiRobot. עושה את העבודה הרבה יותר מהר מiRobot . מאוד מרוצה!!!

מחיר מעולה, שירות אדיב ומהיר, מוצר איכותי, הגיע במהירות וארוז היטב. מחיר מעולה ושירות מצוין - ענה על ציפיות הרכישה.

רכשנו (ולא בפעם הראשונה) טלפון נייד בהייטק-סטור. אחלה שירות (גם בתקופת הקורונה, המוכרים מאד מקצוענים ומחיר הוגן.

השירות היה בסדר, הכל מהר וקיבלתי מה שרציתי, בעתיד אנסה שיהיה יותר סוגים טלפונים. תודה

רכשתי מתנה לילד חיפשתי במחיר משתלם בין כל החנויות כולל משלוח, שירות מצויין, הגיע מהר, ממליצה בחום.

חנות אמינה וקואופרטיבית. מדברים בסבלנות מתעניינים ונותנים תשובות לכל השאלות. החנות נגישה וניתן לקבל המוצרים במקום

מחיר מצוין מלווה בשירות אדיב ואכפתי. אין ספק שאחזור לקניות נוספות וממליץ בחום לכולם לבדוק בעצמם

השירות היה מאוד נעים ויעיל, המשלוח היה מהיר. ואמא שלי מאוד מרוצה מהמכשיר :) !

המוצר הגיע מהר, מחיר טוב, שירות טוב וענו על שאלות בטלפון. אקנה מהם שוב, יופי של חנות.

פעם שנייה שאני רוכש טלפון נייד בחנות. יש להם שירות אדיב, ומחירים מעולים. מומלץ בחום!

שירות מצוין ומהיר, המכשיר הגיע עם שליח בזמן, מגן המסך שקניתי כבר הודבק בצורה טובה.

המוצר הגיע נורא מהר. אמינים. בנוסף התקשרתי על מנת להחליף את המכשיר והם הסכימו שאוכל להגיע ולהחליף כל עוד לא נעשה שימוש במכשיר

שרות מעולה המחיר הטוב ביותר. משלוח מהיר.בקיצור חווית שרות ממש מצויינת. אחזור לקנות בהיי טק סטור בודאות.

שירות יעיל, מהיר ונוח. בתור אדם שלא מתמצה הקניות און ליין ובעולם הסלולרי, היתה חוויה טובה.

רכשתי xiaomi redmi note 10 pro. מחיר טוב, שירות טוב ואדיב, מכשיר הגיע תוך יומיים.

היתה בעיה במערכת הטלפונים אבל חזרו מהר למייל ששלחתי. השירות היה יעיל וטוב והמוצר הגיע בזמן כמובטח

אחלה שירות ,המוצר הגיע תוך יומיים וחצי ,המכשיר היה ללא תקלות וכל היה תקין ולפי מה שצריך

שיטת מצליח - התקשרו ואמרו שנגמר הדגם הזול (יבואן חלופי) ובגדול הכריחו לקנות דגם יקר יותר עם אחריות מורחבת. ביטלנו את ההזמנה אבל זה סתם ניסיון להוציא עוד כסף - לא חנות מומלצת כשביקשנו לבטל באמת ביטלו את ההזמנה

הגעתי לסניף , כתם מאוד וצפוף. הצוות מאוד נחמד ניסו לעזור ולתת שירות יעיל. סה״כ מאוד נחמד אבל יותר נירא כמו מחסן.

הזמנתי באתר GOOGLE PIXEL 4 באתר. התקשרו להגיד שמה שהזמנתי באחריות לשנה על ידי מעבדה קטנה בדרום ולא אמין וכדאי מהיבואן הרשמי בתוספת של 250 ש"ח. אמרתי שאחשוב. חזרתי בטלפון ואמרתי שאני שזה יקר ואקנה דגם 4A. אמר שאין במלאי. הצעתי 3A במקום ואמר שאין במלאי. למרות ששניהם באתר התעקש שנמכרו ממש באותו בוקר. פתאום "מצא" דגם 4A שמישהו לא שילם עליו עדיין (כרטיס לא עבר) אבל רק עם תוספת 250 ש"ח של יבואן רשמי. סירבתי. נסיון לא מכובד לדחוף 250 ש"ח ("בהנחה במקום 500") ולרמות במחיר המוצג בזאפ!

המוצר הגיע בזמן. לאחר ביצוע ההזמנה הציעו לי לשדרג ליבואן רשמי (בתוספת תשלום קטנה) וכך עשיתי. מאוד מרוצה

השירות היה טוב מאוד 🙏 המחשב מעולה והמחיר מצויין 👍👍 ממליץ בחום - עיסקה טובה מאוד 🏆

שירות מעולה ויחס אדיב. המוכר היה עדין ולא אגרסיבי וענה לכל שאלותינו בנימוס ובאדיבות. תודה רבה!

נרכש גלקסי באדס , שירות מצוין, הגיע מהר, המוצר עצמו מצוין ועובד כשורה. ממליץ בחום עליהם.

ממליץ בחום על קנייה מחנות הייטק סטור,המוצר מגיע תוך כמה ימים ,חנות אמינה ונותנת שירות נהדר ללקוח.