
הזמנתי את המוצר דרך האינטרנט ובאותו יום קיבלתי אישור על הקנייה הם שלחו לי דיווח יומי במייל על סטטוס של ההזמנה היה מהיר מאד, הזמנתי ביום חמישי וביום שני קיבלתי מוצר עד הבית עם קבלה וחשבונית מס חשוב לציין כי המחיר היה זול ומשלוח בחינם מומלץ לקנות שם!

הזמנתי את המוצר דרך האינטרנט ובאותו יום קיבלתי אישור על הקנייה הם שלחו לי דיווח יומי במייל על סטטוס של ההזמנה היה מהיר מאד, הזמנתי ביום חמישי וביום שני קיבלתי מוצר עד הבית עם קבלה וחשבונית מס חשוב לציין כי המחיר היה זול ומשלוח בחינם מומלץ לקנות שם!

משלוח מהיר מאוד (הגיע תוך שלושה ימים למרות ההתחייבות הבסיסית ל14 ימי עבודה) הרכישה פשוטה קלה ומהירה. שירות לקוחות טוב.

רכשתי כרטיס זכרון 4 - G דרך האתר וגם קורא כרטיסים דו כיווני,ההזמנה קלה ופשוטה, המשלוח הגיע בזן בדואר רשום ללא תקלות,אמשיך לקנות להבא בחנות זו.

זו הפעם השנייה שאני קונה בחנות זאת. שרות נדיר, גם בהזמנה הטלפונית וגם במשלוח. לדוגמא, בהזמנה הקודמת לא הייתי בביתי כשהשליח הגיע, הוא יצר קשר עימי וניאות להגיע למקום בו נמצאתי באותה העיר. אם לקחת בחשבון שהם לרוב הכי זולים ב-ZAP ומכך שהרווח שלהם על כל מוצר קטן, אין פרופורציה לשירות המצויין. מחנויות כאלה רוכשים.

הזמנתי את הרמקולים בתאריך 2/3. הגיעו ב3/3 יום למחרת בשעת הצהריים המוקדמת הייתי מרוצה קיבלתי אחריות לשנתיים ארוז טוב טוב בלי פגמים חנות מצויינת אפילו הרשו לי לשלם לשליח במקום בכרטיס אשראי דרך האינטרנט. מחיר מאוד זול וטוב ממליץ בחום. יום טוב!

אני מאוד מרוצה מהקניית באלקטרופוטו. המוצר הגיע לאחר שלושה ימי עבודה בלבד, קיבלתי בידיוק את הדגם שביקשתי, ההזמנה הייתה פשוטה ומאוד נוחה, שירות הלקוחות היה טוב אבל היה מקום לשפר את האדיבות. אשוב לקנות בחנות זו.

שירות מצויין, מהיר ואיכותי. כל המידע שביקשתי נמסר במיידית ובמדוייק, והמוצר הגיע אלי בתוך יומיים, מהר מהמצופה.

הזמנתי את מכונת התיספורת אתמול, הוספתי 20 ש"ח עבור משלוח של 3-4 ימי עבודה, קיבלתי את המכונה הבוקר!!! תוך פחות מיממה. עונים לטלפון מהר מאד (לא עוברים דרך מערכת וכד'), אדיבים ביותר ועונים לעניין.

רכשתי את הנגן באוגוסט האחרון אחרי שמצאתי את החנות לראשונה באתר זאפ. לפני כשבוע הנגן הפסיק לעבוד, בתחילה חשבתי שאין לו סוללה אבל במהרה התברר שיש תקלה "רצינית" יותר כיוון שכאשר חיברתי אותו למחשב הוא פעל (היה חיווי על המסך) וכאשר היה מנותק לא פעל כלל. בעצם זו הייתה מתנה לחברה שלי והיא התבאסה מכל העניין, היא אמרה: "דבר עם החנות, מה אין על זה אחריות" אני ביטלתי את דבריה ובכל זאת חזבתי לעצמי מה יש לי להפסיד אם אשאל הרי ממילא הנגן לא עובד... שלחתי מייל לחנות ותוך 15 דקות הייתה תשובה. "שלח לנו את נגן בצירוף קבלה + 10 ש"ח למשלוח חזרה ואנחנו נתקן לך אותו" כיוון שאני עובד סמוך לחנות החלטתי לקפוץ. הגעתי לחנות סיפרתי את אודות המקרה מייד בדקו וגילו שאכן הנגן אינו תקין. בלי לבזבז זמן החליפו לי אותו באחד חדש מהקופסא ושלחו אותי לדרכי שמח ומרוצה. כעת שוב חברה שלי יכולה לשמוע דירים במכון כושר. :) יישר כוח על השירות ואמינות כל הכבוד.

חווית קנייה פשוט מעולה/ מצוינת: פרטים מלאים ושלמים לגבי המוצר, לגבי המחיר והקניה בחנות באינטרנט, ההזמנה נוחה וברורה באינטרנט, תמורה הוגנת למחיר. טיפה קשה היה להשיגם בטלפון, לצורך בדיקה שהמוצר אכן נמצא במלאי.(אבל רק טיפה קשה) השירות יעיל, מהיר מאד (!), סימפטי מאד והוגן כולל בטלפון (!!!) - ובמיוחד איילה "היפה".

התקשרתי לשאול לגבי המוצר קיבלתי יחס חם ממש התלהלבתי השארתי מספר פלאפון על מנת שיחזרו אלי אם כמה תשובות לשאלות ששאלתי את אבי ואחרי פחות מ10 דקות אבי חזר אלי ופינק אותי במחיר טוב לטלויזיה שקניתי מימנו ויותר מיזה בחיים לא קיבלתי מוצר במהירות כזאת קיבלתי את המוצר יום אחרי ההזמנה ב12 בצהריים אז אם אתם שואלים אותי איפה אני קונה פעם הבא אז אני יענה לכם באלקטרו פוטו ממש היה נחמד להכיר אותך אבי ותמשכו ככה.

פעם שניה שאני רוכש מספק זה בשני המקרים המוצר הגיה תוך יומיים האתר מאוד נח לביצוע ההזמנה אמשיך לקנות מספק זה

אני רוצה לשבח את החנות - אלקטרו-פוטו על שירות לקוחות מצויין. הזמנתי אתמול וקיבלתי בדואר רשום היום. יפה! יעיל!

האמת אני דיי בשוק מהמהירות שהמוצר הגיע אליי ורק בגלל זה אני אחזור לקנות בחנות הזו בלי שום קשר למוצר עצמו. הזמנתי בלילה המאוחר של יום שבת קיבלתי את המוצר ביום שני!!!! פשוט מדהים. לא יודע לגבי השירות אבל ההספקה שווה צל"ש!

ב-19.12 הזמנתי דרך האתר מכונת גילוח פיליפס, בקשתי איסוף עצמי. ביום 20.12 התקשרו מהחנות לקבל פרטי אשראי. הודעתי שאגיע ביום ג' 22.12 מירושלים לתל אביב לאסוף את הפריט. הגעתי בשעה 10 ונאמר לי שהפריט לא נמצא הוא יגיע רק ב-7 בערב. היות ולא יכולתי להשאר עד שעה זו בקשתי משלוח מיוחד תמורת תוספת של 25 שח. הודעתי שחשוב שהפריט יגיע אלי עד יום ה' כי קניתי אותו כמתנת יומולדת. ביום ה' לא הגיע דבר, ביום ו גם לא הגיע. באותו יום שוחחתי מספר פעמים עם עובדת החנות בשם חגית והיא הבטיחה לי שעוד היום - יום ו' 26.12 יגיע אלי המשלוח. בשעה 13:30 התקשרתי והסתבר לי שאין סיכוי שהפריט יגיע אלי. בקשתי לבטל את העסקה. זה בעיני לא שירות ולא התייחסות.
הלקוחה הזמינה מכונת גילוח RQ1095 באתר בתאריך 19/12/2008 13:11:17 ללא השארת פרטי אשראי נציגת החנות התקשרה למחרת לקבל את פרטי האשראי באתר לא עודכן סטטוס " ממתין לאיסוף עצמי" והלקוחה הגיעה לאסוף את המוצר אך המוצר לא היה זמין במלאי החנות – הוזמן מהיבואן לאספקה לחנות הלקוחה ביקשה להוסיף 25 ₪ למשלוח עד הבית ביום ה' החבילה נמסרה לחברת השליחויות לאספקה ליום שישי השליח לא מסר את החבילה ביום שישי עקב טעות בכתובת שהלקוחה רשמה ולאחר בדיקה עם הלקוחה לגבי הכתובת נמסרה החבילה ביום ראשון

הגיע מהיר מאוד למרות שכתוב 14 יום הגיע בארבע ימים מכבן שהיה שבת באמצע המחיר היה גם טוב 71 שח. אותו מוצר בחנות אחר היה מעל 300 שח

מה שחשוב זה שנהנתי מחווית הקניה,וברור שאני ירכוש שם שוב! המצלמה מצויינת! ושירות היהלום של קרט תקף גם לגביי שזזה מעולה! מאוד נוח וקל להזמין שם!האתר מגיב מהר!! ויש להם מוטו שמאוד אהבתי:נותנים שירות לוקחים אחריות!! אלקטרופוטו הוא אתר\חנות - שללא ספק הייתי ממליץ לרכוש שם! תודה! ניר!

יש לציין כי זו החנות המוכרת את מערכת הרמקולים הנ"ל במחיר הכי אטרקטיבי שיש. שירות לקוחות מצויין, המשלוח הגיע במהירות תוך יומיים. יש לציין שלא חייבים לרשום את פרטי כרטיס האשראי באתר אלא אפשר לדבר עם נציג החנות. עסקה מעולה, ממליץ בחום לקנות בחנות זו!

קנייה נוחה מאד. הגיע מהר. קבלת מייל לגבי סטטוס הזמנה וגם על כך שהפריט נשלח. סה"כ אחלה קנייה.הייתי קונה משם שוב.

רציתי לרכוש כרטיס זיכרון למצלמה... נכנסתי לאתר שלהם ומיד ללא כל קושי ביצעתי את הרכישה כאשר לא הייתי חייב לתת פרטיי כרטיס אשראי. נציג החנות מיד חזר אליי ותוך 3 ימים קיבלתי את הכרטיס. ממש היה כייף לעשות איתם את העיסקה!!!

חנות עם נשמה בשם סיגל.קניתי מצלמה מתנה ליום הולדת 40 לבן משפחה. ביקשתי לקבל אותה תוך יומיים. קיבלתי אותה למחרת ההזמנה במשלוח מיוחד עם מתנה מסיגל ברכה אישית ואריזת מתנה. כל הכבוד על השרות.

קודם כל יש לציין שזו החנות היחידה שיש בה את המוצר הנ"ל המוצר נרכש בצהרי ה22 ל11 במשלוח רגיל לחלוטין ללא תוספת תשלום נדהמתי לגלות שהמוצר הגיע בפחות מ48 שעות אני ממליץ מאוד לרכוש בחנות הזו מהיר ופשוט כמו שצריך.

עדכון לביקורת שכתבתי בעבר: היה איזה קטע עם פקידה שכנראה אני טעיתי בהבנת מה שהיא אמרה לי בכל אופן הביקורת שלי נכתבה מתוך כעס בזמנו ומאז כבר רכשתי בחנות הזו הרבה מוצרים וקיבלתי משלוח ומוצרים בזמן באיכות גבוהה מאד מתוך חווית קנייה ושירות מעולה. אם הייתי יכול הייתי מעדכן גם את הדירוג.

ביקשתי עדיפות במשלוח שיגיע בזמן ליומהולדת. שלחו תוך יום ללא תוספת מחיר... .

קניתי שם מספר פעמים, ובכל פעם השירות הלך והשתפר. בפעם האחרונה הם נתנו לי תמיכה לגבי מכשיר שלא רכשתי אצלם, ביררו אצל היבואן איזה בטריות אני צריכה למכשיר שלא הבאתי אתי ולא זכרתי איזה בטריות צריך בשבילו, החליפו לי mp3 בלי להערים קשיים, ואף הסכימו שאשדרג אותו ל-mp4 בעת ההחלפה. יש עומס בחנות, וצריך סבלנות, אבל הם אדיבים וענייניים מאוד!