
השארתי לתיקון את מכשיר האייפון שלי בשל בעיות שמע. הטכנאי התקשר אלי ועידכן כי בוצע ניקוי בלבד, כשהגעתי נאמר לי שהם לא מצאו לנכון לבצע החלפה של הרמקול הפנימי בשל עלויות גבוהות ומיותרות וכי ניקוי עלול לעזור. הדבר אינו מובן מאליו, ישנם שיחליפו על דעת עצמם מבלי להודיע ללקוח ויגבו מחיר גבוה. הניקוי אכן עזר אך התעקשתי להחליף את הרמקול משום שבעבר בוצע ניקוי במעבדה אחרת והבעיות חזרו אחרי מספר שבועות. החלפת הרמקול בוצעה במהירות מירבית והמחיר היה זול להחריד, מה גם שבוצע ניקוי קורוזיה על הדרך! בעבר החלפתי אצלם מסך של שיאומי וגם אז המחיר והשירות היו ראויים להערכה רבה! ממליץ בחום רב.























