
משלוח מהיר ואדיב שבוצע ביום ההזמנה!! הלוואי עלי שירות כזה עם שאר החנויות בארץ. כן ירבו!

משלוח מהיר ואדיב שבוצע ביום ההזמנה!! הלוואי עלי שירות כזה עם שאר החנויות בארץ. כן ירבו!

רכשתי אזניות ביום שישי והן הגיעו אליי ביום ראשון בצהריים עם שליח. שירות נהדר ותמחור אטרקטיבי של המוצרים.

המשלוח הכי מהיר שקיבלתי בארץ למוצר כלשהו. שירות נהדר. תודה רבה! אחלה מוצר ואחלה חנות

קניתי דיבורית שולחנית Jabra 510 המחיר בחנות היה יותר זול מאחרים ואפילו מאתר היצרן. כנרא שזה קשור לשער החליפין. דאגתי לגבי המשלוח, מכיוון שאני גר בשומרון בישוב די מבודד ושליחים לא רוצים להגיע אלינו. דיברתי עם יואב, הוא בדק עם חברת המשלוח וחזר אליי עם תשובה חיובית ומועד משוער. אם אצטרך בעתיד ציוד שמע, אחזור לקנות אצל יואב.

מחיר טוב, שירות אדיב ויותר מזה - המשלוח הגיע תוך 24 שעות. בקיצור - מושלם!

הזמנתי בערב המשלוח הגיע למחרת בצהריים. לא יכולתי לבקש יותר מזה. שליח נחמד, שירות אדיב. המוצר כפי שפורסם תקין ועובד היטב. כן ירבו המשיכו כך ותודה ורבה!

הזמנתי אוזניות Sennheiser HD600 - המחיר היה טוב והאוזניות הגיעו מאוד מהר. ממליץ על החנות.

קניתי אזניות SONY 1000XM4 האזניה השמאלית הייתה תקולה - התנתקה והתחברה לסירוגין יצרתי קשר עם יואב הוא מיד הציע להחליף את המוצר או לזכות במלוא הסכום הגיע בעצמו בערב חג בכדי להחליף את המוצר שירות כמו בארה"ב - נדיר מאד בארצנו ממליץ בחום - אין מה לחפש באתר אחר. מחיר הוגן, יחס ושירות מעולה.

אנשים נחמדים מאוד וקבלתי את המוצר תוך יום! זה נדיר וכל הכבוד להם. צריך לזכור שחנויות נמדדות לא רק במכירה אלא במיוחד בשירות וכאן מתחילה הבעיה: רכשתי אוזניות יקרות שלדעתי לא מספקות את מה שהם כותבים באתרים של עצמן. התקשרתי לבקש עזרה/ייעוץ, האם ניתן לתת לי טיפים איך לעבוד עם המוצר כי הוא לא עבד מספיק טוב. בתגובה אמר שיבדוק מול היבואן אך לא חזר אלי. הוא גם טרח להגיד לי שאני לא יכול להחזיר את המוצר כי הוא פתוח. לצערו, הוא שכח את חוק המכר מרחוק שאומר שגם מוצר פתוח ניתן להחזיר... תכלס, אני עם מוצר שאיכשהו הצלחתי לסדר לבד, לא קבלתי ממנו שום תגובה/עזרה ומה עוד, הוא ניסה להטעות אותי בלהגיד לי שאני לא יכול להחזיר מוצר כאשר חוק הגנת הצרכן אומר אחרת וזה כבר לא נעים. אני לא אומר שלא אקנה מהם בעתיד, יש סיכוי גבוה שכן בגלל המשלוח המהיר, אך אני יודע ששירות אני לא אקבל (כי עדיין לא קבלתי תשובה ועברו יומיים) וטוב שאני מכיר את החוק בארץ.
הלקוח התקשר להגיד שהוא לא מרוצה מהמוצר שבחר. אמרתי לו שלפי החוק אי אפשר להחזיר אוזניות שנפתחו, אך לא נאכזב אותו, ונמצא פתרון לאחר שנבדוק את העניין מול היבואן. אין אצלנו לקוחות לא מרוצים. לעולם לא איכזבנו לקוחות, תמיד אנחנו מוצאים פתרונות כדי לרצות את הלקוחות שלנו. ללקוח לא היתה סבלנות שנחזור אליו, הבטחנו לחזור, אך היה סוף שבוע ומיד ראש השנה, ללא ימי עסקים באמצע. לכן לא הצלחנו לתת תשובות תוך יום כפי שהלקוח ציפה. אנחנו נמשיך לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר בארץ במהירות הגבוהה ביותר ובמחירים הטובים ביותר.

לא יאמן! המשלוח הכי מהיר אבר! הזמנתי לפני כמה שעות והמשלוח כבר אצלי, הייתי המומה. תודה רבה לכם. רוני

מדהים מדהים מדהים!! תוך יום קיבלתי את המוצר שהזמנתי עד הבית ! חנות מומלצת בחום

יצרתי קשר ביום ראשון לוודא מלאי ומפרט, יואב ענה במייל וגם בטלפון (אני אינטנסיבי). בסיום השיחה רכשתי באתר (ביום ראשון). ביום שני האוזניות נמסרו עם שליח. רכישה פשוטה, אתר נגיש - בהחלט אבדוק אותם לרכישות הבאות

אנחנו קונים קבועים מספיד אוף סאונד. מחירים זולים, השירות מדהים, המוצר נשלח תוך יום, והמשלוח גם הוא מהיר. אם ספיד אוף סאונד היו מוכרים גם לחם וקוטג' גם את אלו היינו קונים דרכם!

רכשתי מהם דיבורית של JABRA לחדר ישיבות במשרד, לא רק שהמשלוח בחינם הוא גם הגיע כבר בבוקר שלמחרת! :) ממליצה עליהם בחום, שירות מהיר ומקצועי, מענה אנושי ואדיב.

מוצר הגיע במצב טוב באריזה מקורית. משלוח הגיע ממש בבוקר אחרי ביצוע ההזמנה. הכל בדיוק כמו שצריך.

מחיר מעולה והגיע בטיל. אוזניות באיכות מעולה. ממלית בחום. אני משתמש בהם גם להאזנה ביום יום וגם כדיג׳יי.

קניתי אוזניות איכותיות ממש, בשבת בערב ביום שני הם היו פה. בנוסף מחיר האוזניות שרכשתי הוא בין הנמוכים שמצאתי עבור החברה שלקחתי. ללא ספק אני ימליץ לקנות פה. תודה

שירות מהיר, יעיל ואמין. ומחיר טוב. קיבלתי את הקניה לאחר יומיים הביתה במשלוח חינם. אקנה שם שוב.

הוזמן וסופק יום למחרת עם שליח עד הבית. חויית קניה מוצלחת. אחזור לקנות בחנות זו.

המשלוח הגיע תוך יום!! לא נכחתי בכתובת אליה הזמינה והשליח מעצמו הציע להגיע לכתובת בה אני נמצאת שירות מהטובים שקבלתי! 😍

השירות הכי טוב שקיבלתי, מתהליך הרכישה ועד הגעת המשלוח אליי. גם כשהיה נראה שהמשלוח לא יגיע בזמן שציינו מלכתחילה (בשיחה הראשונית) התעניינו ושאלו האם זה קריטי שיגיע באותו יום או שאפשר לחכות ליום א׳. לפעמים שווה לשלם יותר אבל לקבל שירות כמו שהם נותנים. אתה יודע שיש עם מי לדבר ומי שאכפת לו באמת שתקבל את השירות הכי טוב. נדמה לי שדיברתי עם יואב, אז תודה יואב. ללא ספק פעם ראשונה אך לא אחרונה.

הנהג צלצל אלי לוודא שיש מישהו בבית וכשהוא הגיע דפק בדלת ולהביא את המשלוח עד לדלת הכניסה ולא עוד אלא שווידא בוודאות גמורה שאכן אני היא זו שהזמינה ממש אחראים.ובנוסף כשדיברתי בטלפון עם יואב נתן לי עצות טובות לפי התקציב שלי יש חנויות שדוחפים לך העיקר שתקנה כאן נתקלתי ב

שרות ומחיר מצויינים החבילה הגיעה עד הבית תוך יומיים, הכל הלך חלק, תודה רבה ממליצה

הזמנתי שעה ב9:30 בשעה 12 כבר קבלתי , מחיר טוב עבור מוצר רציתי בדיוק. ברור שממליץ

חווית שירות ברמה הגבוהה ביותר שכללה מענה אדיב ומהיר, משלוח סופר מהיר בנוסף למחיר מדהים!!! ממליץ בחום!