מפרסם ב-zap מאז 2011

VIPMobile - עמוד 7

אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)

- / 5
נמצאו 418 חוות דעת גולשים על vipmobile
donbarak
donbarak
06.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G3 32GB

לבקשתי, התקשרו אלי ביום בו הגיע המכשיר. מניסיוני, מקומות רבים נוטים לשכוח הזמנות, ולכן הערכתי זאת מאוד. צוות מכירה מקצועי, אדיב ואנושי. הם נותנים לך תחושת אמון. גם החנות נותנת רושם טוב של עסק מקצועי ומסודר - והמחירים הכי טובים שמצאתי. מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
kelesis
kelesis
06.07.2014
מוצר שנרכש: נייד LG G2

היחס היה מקצועי ומצוין, ענו לי על כל השאלות בסבלנות. נתנו מחיר הגון! ביקשתי שישמרו לי את המכשיר, והוא פועל מצוין. אחזור שוב לקנות לשם, מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
tomerfil
tomerfil
06.07.2014
מוצר שנרכש: NEXUS 5 D821

קניתי את המוצר בחנות אחרי שראיתי שהם הכי זולים בזאפ. פשוט הגעתי ורכשתי במקום. שירות מקצועי ומוכרים במחיר שהם מפרסמים. התרשמתי לטובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Moran
Moran
04.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי M7

הגענו וכמה דקות לפני נמכר הטלפון האחרון. השארנו מספר טלפון ואמרו לנו שהמכשיר יגיע אולי עוד באותו יום. התקשרו אלי להודיע לי שהמכשיר יגיע למחרת. הם שמרו לי בצד מכשיר (למרות שהם נחטפים), לא לקחו מקדמה, נתנו שירות מצוין כאשר הגעתי לחנות. בקיצור, חווית קנייה נעימה ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
02.07.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון NEXUS 5

רכשתי סמארטפון נקסוס 5, במחיר טוב קבלתי שירות ענייני ומיידי, לא ניסו לדחוף לי מוצרים מיותרים. ביום הרכישה התגלתה תקלה במסך המכשיר, נתבקשתי להגיע לחנות ולאחר בדיקה קצרה המכשיר הוחלף מייד בחדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתן
איתן
24.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי NOTE 3

צוות מדהים, יחס מעולה ושירות מהיר יעיל. מחיר מעולה ביחס למתחרים. המוכרת הכינה את המכשיר לעבודה בצורה מקצועית ומהירה כולל הדבקת זכוכית המגן. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Orly
Orly
24.06.2014
מוצר שנרכש: אביזרים לטלפון סלולרי מגן מסך זכוכית

שירותי מקצועי ואדיב. ידעו לענות על כל שאלה ועזרו לבחור את המכשיר המתאים לצרכים. מחיר הוגן מאוד. לאחר סקר מקיף שערכנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
19.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון s4

קניתי טלפון באוקטובר 2013 בסכום 2830ש"ח. לאחר כחצי שנה התברר שבטלפון קיימת בעיה עם מספר מזהה. בחנות לא הצליחו להתגבר על התקלה ומליצו לקחת מכשיר אחר ועבור מכשיר התקול אשר באחראיות נתנו זיכוי 1500 ש"ח. (וזאת אבור מכשיר ללא פגם מכני וללא נגיעה ע"י גורמים אחרים). הכי מצחיק ש תנאי לקבלת הזיכוי זה החזרה אריזה מקורית. כאשר לקחתי טלפון אחר (הוספתי סכום מכובד) כול אביזרים הנלווים עבירו לאריזה של מכשיר המקולכל (זאת אומרת שמישהו יקנה מכשיר שלא תקין אלפי חוק אסור למכור מכשירים כאלה). הרגשה לא נעימה מקניה במקום הזה.

תגובת החנות

בס"ד . קראתי את תוכן חוו"ד הלקוח , ראשית אציין שרובה מלאה בטענות שווא ובטיוח הדברים . לגופו של עניין , הלקוח רכש מכשיר חדש ותקין באריזה מקורית לפני כ- 7 חודשים, המכשיר נמסר לבדיקה במעבדת החנות אחרי שימוש של חצי שנה בטענה שהמכשיר תקול . ממצאי הבדיקה העלו שהלקוח התקין תוכנות לא מורשות ע"פ הגדרת היצרן (דבר אשר פוגם בכיסוי תעודת האחריות ובניגוד לתנאיה ) אי לכך נמחק המס' הסידורי של המכשיר. לפנים משורת הדין וכחלק מתפיסת השירות בחנות , הוחלף לו המכשיר למכשיר חדש מסוג גלקסי 5S עם אחריות יבואן רשמי , הכולל הרחבת תוקף האחריות ב- 180 יום הכוללת כיסוי בגין כל נזק שיגרם ללא עלות נוספת (כולל גנבה/ שבר/ ונזקי מים) . הלקוח שילם רק את הפרש המחיר בין המכשירים. בעת קבלת המכשיר התקול לפי נהלי הספק , המכשיר נארז באריזה מקורית ונשלח לספק לזיכוי בגין חלקי חילוף בלבד . הננו מצהירים כי מכשיר תקול / משומש לא מוצע על ידינו למכירה מעולם. ובפרט שמכשיר משומש ומושבת אינו נמכר בחזרה . ואין בו שימוש חוזר !! כל טענה כזו או אחרת שנרשמה על ידי הלקוח הינה וחסרת שחר ומהווה עילה לפגיעה בשמינו הטוב . בברכה , הנהלת החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
16.06.2014
מוצר שנרכש: כיסוי ארנק lg g2 G2

קניה ברשת התמצאות קלה בדף כך שלא היה צורך ביצירת קשר עם שרות לקוחות, המוצר היגיע תוך 3 ימים כמובטח כך שלא היה צורך בשרות לקוחות. חווית קניה מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
16.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S3 Mini i8190

ההזמנה באינטרנט קלה מאוד וברורה. לאחר ההזמנה התקשרו מיד מהחנות לאמת את כל הפרטים ובלי לנסות להוסיף דברים. המוצר שהוזמן הגיע בזמן

חוות הדעת עזרה לכם?
erez benjamin
erez benjamin
11.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5s

קיבלתי שירות מהיר יעיל וענייני, הנציג ענה על כל שאלותיי בסבלנות, המחיר כלל הכנת המכשיר לעבודה בצורה מקצועית ומהירה. ממליץ בחום ,אחזור שנית!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer
Ofer
11.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 mini

הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ונחמד שעזר לי לבחור טלפון. לאחר יום הבנתי שה-GPS לא עובד, חזרתי במהרה לחנות. בתחילה נאמר לי שבעיות מסוג זה אינן באחריותם ושעליי לפעול מול היבואן. לאחר ויכוח קל המוכרת יצרה קשר עם היבואן ודאגה לכך שהמכשיר יוחלף באותו רגע. לסיכום, למרות ש'על הנייר' החנות לא אמורה לתת אחריות על המוצר הם כן לקחו אחריות וליוו אותי מול היבואן כדי להשיג לי מוצר תקין. על זה אני מאד מעריך אותם ואחזור לקנות שם שוב בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
raam86
raam86
10.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g2

צוות נהדר ואדיב מביני עניין! עשו לי גם הנחה על אביזרים. הקיצור חבילה מושלמת במחיר מעולה בטוח אחזור שוב אחריות לשנתיים ישירות מהיצרן אמנם עולה מעט יותר אהל שווה

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
07.06.2014
מוצר שנרכש: נווט3 N9505

בתאריך 9/5/2014 רכשתי מכשיר גלקסי נווט 3 מחנות vipmobile. הגעתי לחנות החנות היתה מעוצבת בטוב טעם, היו לקוחות שקיבלו שרות אדיב . לאחר מכן המוכרת התפנתה אלי בקשתי לראות מס מכשירים וגם הראתה לי את המפרט התכני במחשב והסבירה בסבלנות רבה על הדגמים. יש לציין שהמוכרת היתה אדיבה וחייכנית למרות כל שאלותי ,נתנה לי אפשרות לשלם בתשלומים ובמחיר הוגן וזול . לאחר שבועה חזרתי לחנות עם תקלה במכשיר ניסו לעזור לי ולפטור את הבעיה במקום מידית השרות היה אדיב ומהיר . בסיכום מרוצה מאוד ואחזור לירכוש שם מכשיר נוסף ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
03.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי III

מהירות בביצוע ההזמנה הטלפונית, אמינות המוכר (שמעון), אדיבות, שירות לקוחות למופת ונעימות בהתנהלות מול הלקוח. מחיר אטרקטיבי, מוצר מצויין, מבחר ציוד נלווה גדול.

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
02.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE

שירות מעולה, מחיר הוגן והתרשמות כללית טובה. ממליץ מאוד על החנות. המוצר נרכש בחנות עם תעודת אחריות מהיבואן הרשמי (סאני) שנתיים אחריות. ועוד חצי שנה של אחריות מקיפה. מה שחשוב כאן להדגיש הוא שזה יבואן רשמי ולפני שכל אדם קונה מכשיר שיבדוק טוב טוב מול מי הוא קונה כי אני בדקתי לפני בכמה חברות ומה שהם עושות הם קונות מכשירים מיבוא מחו"ל, מוכרות פה בזול והפלאפון הוא באנגלית ומתקינים אפליקצייה כדי להפוך לעיברית וזה לא יבואן רשמי של החברה והאחריות שהם נותנים בחברות האחרון הן שנה על תוכנה ו-14 יום על חומרה. אז לתשומת ליבכם אנשים יקרים תזהרו ושימו לב ממי נרכש המכשיר אני ממליץ על החנות הזאת לאחר בדיקה וחפירה ענקית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
01.06.2014
מוצר שנרכש: אביזרים לסלולרי אביזרים לסלולרי

נכנסתי לחנות במקווה ישראל 2 וקבלתי שירות מקצועי אמין וסובלני התרשמתי מאוד ממגוון המוצרים ומהמחירים הזולים ממליץ בחום על קניה בחנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
01.06.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5

שירות מעולה !!! חווית קניה מושלמת !! מחירים זולים !! יש מלא מוצרים ואביזרים שלא רואים בכל חנות !! יחזור בכיף שוב :) תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
31.05.2014
מוצר שנרכש: נייד gtl9105p

פשוט חוויה . רכשנו גלקסי 2 במחיר מצוין. שירות עשר ! המוכרת עם השיער השחור קבלי צלש ממני. אייל ושושי עם התאומים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Briliantvoshri
Briliantvoshri
16.05.2014
מוצר שנרכש: גלקסי 3 i9300

הגעתי לחנות בכבות קניה ראשונה שהיתה מלפני חצי שנה וואלה באמת לא התאזבתי באתי בשביל לרכוש גלקסי 3 . בחורה בשם גנט המליצה לי שנתיים אחריות של סאני . הסבירה לי מה ההבדלים ובאמת שווה להשקיעה עוד קצת כסף ולהיות בראש שקט .ורוצה לציין שהיתי בארבעה חנויות ולא היה במלאי. שווה להגיעה לוי אי פי ולקבל שרות דה בסט.ממליץ בחום.תודה תודה .

חוות הדעת עזרה לכם?
Sergey
Sergey
14.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי s4

באתי לחנות, ביקשתי את הדגם, והכל עבר חלק ובזול, היה אפילו 20 הנחה על מדבקה ועל מגן, והיא המליצה לי על אחריות, שלא הייתי לוקח, אבל טוב שלקחתי. בגדול מרוצה :9

חוות הדעת עזרה לכם?
מורן
מורן
13.05.2014
מוצר שנרכש: 32g LG G2 D802

הגעתי לחנות בעכבות המלצת חבר , רכשתי מכשיר lg g2 ,יבואן רשמי עם שנתיים אחריות מלאות .שרות מאוד אדיב וסובלני ומהיר . בטעות מרוב התרגשות נתתי למוכרת יותר ממה שהיתי אמורה לשלם ,באותו רגע החזירו לי את ההפרש ישר כוח על האמינות. בנוסף קיבלתי הנחה של 20% על אבזרים נלווים,כמו כיסוי ומגן זכוכית. וחייבת לציין שהדביקו לי את הזכוכית בצורה מ.ו.ש.ל.מ.ת .תודה לכם ואמליץ עליכם בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבישי
אבישי
12.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5c

שירות מהיר, אדיב ומקצועי. המצלמה במכשיר היתה פגומה, חזרתי לחנות ומייד קיבלתי חלופי ומכשיר חדש למחרת. חווית קנייה נעימה ובאמת זולה, מה שלרוב לא הולך יד ביד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Carin
Carin
12.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי NEXUS 5

התקשרתי לחנות לבדוק האם המכשיר במלאי ונעניתי בחיוב. כשהגעתי קבלתי מיד שרות - את המכשיר, מגן מסך וכיסוי אחורי. הוצע לי ביצוע הגדרות ראשוניות אך עקב קוצר הזמן (שלי) סירבתי. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eldad
Eldad
07.05.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי samsung note 7100

רכשתי את המכשיר ובאמת החנות הציעה את המחיר הזול ביותר והכל היה בסדר כעבור 7 חודשים הלכתי לישון בלילה וקמתי בבוקר והמכשיר כבה ולא נדלק יותר פניתי לחנות ,בהתחלה אמרו לי שרק שבועיים אורכת בבדיקה,רצו לתת לי מכשיר חלופי זול ולא סמארטפון ולמרות שהסברתי להם שאני עובד עם המכשיר הם הסבירו לי שזה מה שיש וגם על זה אני צריך לומר תודה, כעבור שבוע וקצת נציגה של החנות יצרה עימי קשר ואמרה לי לבוא לקחת את המכשיר,בתומי הייתי בטוח שהמכשיר תוקן והכל בסדר. כשהגעתי לחנות אמרו לי שהזיכרון של המכשיר קרס ואין אחריות על דבר כזה, שאלתי אותם איך ייתכן??אז הם התחילו להראות לי באותיות הקטנות שיש אחריות רק על תוכנה,אז הסברתי להם שזה קשור לתוכנה כי זה לא משהו חיצוני וזה לא שהטלפון שבור סדוק או נפל במים,הם מבחינתם ענו לי תשובות מתחמקות ובשלב כלשהו זה התחיל להגיע לשיחה נמוכה ושפלה.בכל מקרה לקחתי את המכשיר למעבדה באופן פרטי ותיקנתי את המכשיר בעלות של 700 ש"ח. לימדו ממני את הלקח ואל תתעסקו עם החנות הזאת

תגובת החנות

בס"ד. שלום רב. להלן תגובת החנות . מבדיקה שנערכה במעבדה , אכן הלקוח מסר את המכשיר לבדיקה. לאחר שימוש של תקופה בת שבעה חודשים .תקלת המכשיר הייתה פגם בשבב זיכרון . יש לציין שתקלה מסוג זה לעולם לא מתקיימת לפי נתוני החברה על ידי פגם במכשיר. מעבר לכך שהמכשיר נמסר ללקוח חדש ותקין ולשביעות רצונו בעת הרכישה. תקלה מסוג זה נגרמת על ידי התקנת תוכנה / אפליקציה לא מורשית בניגוד להראות יצרן . הוסבר ללקוח כי לאור הצורך בהחלפת שבב זיכרון , דבר אשר לא מכוסה במסגרת תעודת האחריות לפי הוראות יצרן / ספק. לפנים משורת הדין לא יגבה מן הלקוח עבור התיקון , אלא רק עבור החלק שנפגם. הלקוח סירב להצעת החנות לקח את המכשיר ותיקן אותו בעצמו ועל דעתו . אנו חוזרים ומצהירים שכל עוד לא נגרם נזק על ידי הלקוח , החנות מכבדת את תעודת האחריות אשר מנופקת בעת הרכישה לפי תנאיה ולפי כל דין ללא כל עלות מצד הלקוח בעת תקלה, דבר אשר לא קרה בעניין זה . יש לציין שעקב סירובו של הלקוח לא נפתח כלל עבור המכשיר טופס בדיקה/ תיקון על ידי מעבדת החנות . בברכה , הנהלת החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון