
חנות מקסימה, שירות מצויין, אדיב ויעיל, קל ונוח להגיע לחנות ויש חניה מסודרת. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים.

חנות מקסימה, שירות מצויין, אדיב ויעיל, קל ונוח להגיע לחנות ויש חניה מסודרת. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים.

מגוון מוצרים באיכות גבוהה מאוד, העזרה שקיבלתי בחנות היתה באיכות עוד יותר גבוהה, רמת השירות וההסברים המפורטים שהעידו מבחינתי על רצינות והרבה הבנה מאשת השירות בחנות( דנה ) שהפגינה ידע נרחב ואמון במוצרים בשילוב עם סבלנות ואמינות היתה יוצאת מן הכלל. מאוד מרשים כל הכבוד שווה להגיע, אני הייתי מאוד מרוצה עידן

בבואי לחנות קבלה אותי דנה והתפעלתי מהשרות הנפלא שלה היא הציגה בפני בצורה מאד מקצועית את מטחנות המיצים הקשים שבררשותם ודרכי הפעלתן. דנה היתה מאד סבלנית וקשובה לשאלותי ואף הדגימה בפני הכנת מיץ מירקות ופירות. . בחנות מגוון מוצרי איכות למטבח . מומלץ מאד

חנות עם מוצרים איכותיים ושירות מדהים. הסבירו לי בסבלנות רבה על כל מוצר . אם היה אפשר הייתי מוסיפה עוד כוכבים..

החנות מציעה מוצרים איכותיים ביותר, אף כי יקרים למדיי, למשוגעים לדבר. השרות אדיב ומסביר פנים באופן יוצא דופן, והצוות מספק תשובות מפורטות וסבלניות לכל מתעניין. בהחלט שווה ביקור למי שמאמין שאוכל הוא גם דרך חיים, כולל בסדנאות חינמיות לייבוש מזון.

למרות שקניתי את הבלנדר בתל אביב את כל השירות והמשך קניותי עשיתי בנתניה. החנות מאירת פנים ומיד בכניסה יש חשק להמשיך ולטייל בחנות כדי לבחון את כל המוצרים. קיבלתי יחס אישי ותשומת לב רבה מהעובדים, המדגימים והמוכרים בחנות. הבנתי שלמוצר שאני קונה יש בית אמין ולא חששתי לקנות ולהתאכזב. השירות היה מצויין ונעניתי גם בטלפון מהבית בכל מיני שאלות שעלו תוך כדי שימוש במוצרים.

מבנה החנות מרווח ומזמין חלק מהמוצרים יחודיים דנה נציגת המכירות נעימה, קשובה ומסבירה בקיצור חווית קניה מהנה

אנשים מאוד נעימים שרות מעולה ויטמיקס מדהייים בקיצור כדאי מאוד לדעתי 7 שנים אחריות למוצר...

רכשתי את הטרמפולינה דרך הטלפון, חייבת לציין שהשירות היה אדיב ונעים, הצוות מקצועי ,אנא של שאלותיי עם ידע נרחב על המוצר.

חנות אמינה עם שירות מצויין, אכפתית ללקחותיה ודואגת לפרגן. ממליץ בחום אקנה ממנה שוב ללא דום ספק

קיבלתי מדנה שרות יוצא מן הכלל. לא הרפו עד שלא מצאו פתרון לבקשתי והתאימו לצרכיי.

רכשתי את הבליקון לפני כשנה. אני מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתי בחנות שכלל הסבר מקיף על השימוש בטרמפולינה ויעוץ על גודל ומידת הרכות שמתאימה עבורי. אני מאוד מרוצה מחוויית הקנייה ומהשימוש בטרמפולינה, ממליצה בחום!

חיפשתי לקנות מכשיר ויטמיקס המליצו לי לקנות רק דרך אופק חדש, ובצדק !!! נהניתי מטיפול אישי, מקצועי ומהיר. מחירים מעולים ומגוון רב של מוצרים שרות מדהים ! מאד ממליצה !

החנות מאובזרת במיטב המיכשור למיטבח, המותגים האיכותיים ביותר, השירות מאיר פנים אדיב ואמין. חויית קנייה עם ביטחון ואחריות על המוצרים- הגעתי לחנות בשל תקלה בויטמיקס שעל המקום תוקנה במסגרת האחריות ללא עלות. יש שפע חנייה במקום ונגישות קלה. ממליצה לבוא לבקר ולהתרשם מפתרונות מיטבח יצרתיים ובריאיים.

היכרתי את החברה "ניו הוריזונ" במקרה , כשה חיפשתי מוצרי בריאות איכותיים. השירות , מקצועיות ,אדיבות היו מושלמים. לדוגמה- רכשתי לאחרונה מוצר יקר,ההזמנה ומשלוח היו ללא דופי. לצערי המוצר היה אם פגם יצור נסתר . התקשרתי לחברה וקיבלתי שירות וליווי נפלא -שלחו אלי טכנאי הביתה בדקו את המוצר ולמחרת כבר נשלח מוצר חדש להחלפה .לא לקחו ממני אגורה אל משלוחים ועוד נתנו לי כמה גדג'טים מתנה. כל זה בנעימות ואכפתיות נדירה . ממש חברה שכדאי לעבוד אתה!

נהניתי מאוד מהשירות המקצועי ומהיחס הנעים בחנות. במיוחד של עובד בשם משה הרשקוביץ. נעים הליכות, מקצועי, מסור ואדיב. קיבלתי ממנו הסברים מעולים. בנוסף החנות נקייה, מסודרת ומאד מזמינה. ממליצה בחום על המוצרים ועל החנות.

במשך השנים רכשתי מספר מכשירים מאופק חדש. לאחרונה התקשרתי לבדוק אפשרות של רכישה חדשה. בשיחה עם הנציג, משה, התברר שההפעלה שלי של הויטמיקס, שרכשתי מזמן, לא היתה נכונה. משה דאג להעביר טלפונית הדרכה מדוייקת, והתקשר אלי מספר פעמים להבטיח שאני מפעיל נכון- ואין צורך לרכוש המכשיר החדש. המנבטה החשמלי עובד מעולה ומספק לי ולמשפחתי וחברים כמויות של נבטים במינימום התעסקות. רכשתי גם מטחר מים למשרדי ומשתשמש בו כמעט כל יום.

נהנתי מאוד מהשירות המקצועי ומהיחס הנעים של העובדים. קיבלתי הסברים מעולים. ממליצה בחום עם המוצרים ועל החנות

במקרה הגענו לחנות דרך שיטוט באינטרנט. כשהגענו לחנות זכינו לשירות אדיב ונעים. מצאנו בחנות מבחר מוצרים חדישים ומעניינים ובסוף קנינו יותר ממה שתכננו. הביקור בחנות היה חוויתי ומהנה ואפילו פינקו אותנו בשייק פירות טעים. מומלץ ביותר.

היתה חוויה מאד נעימה. לא ניסו לדחוף אותי לקנות. שאלו אותי שאלות עניניות והמליצו על המוצר הכי טובה בשביל הצרכים שלי. הייתי צריכה לבדוק משהו ולהתקשר בחזרה, ולא לקח יותר מדי זמן המתנה על הקו, רק כמה דקות. המשלוח הגיע מהר. הטרמפולינה הזה ממש שווה את זה. יש בזה המון יתרונות בריאותיות, וזה ידוע כחברה הכי טובה, ששומר על המפרקים.

את הבלנדר VITAMIX רכשתי באופק חדש והוא משרת אותי מצוין במשך שנים רבות ללא תקלות. וגם השתתפתי בסדנאות שנערכות חינם. לאחרונה ארעה תקלה בבלנדר וכשפניתי השירות של כרמל היה מעולה: מקצועי אדיב ומהיר. כרמל מיד טיפלה בתקלה, ברצון ובאדיבות החליפה את החלק התקול ובדקה שהמכשיר פועל באופן תקין . ממליצה בחום !

שלום גולשי זאפ, אני רוצה להמליץ לכם על מקום מצוין לקניית מוצרי בריאות למטבח- אופק חדש בנתניה. התקשרתי לחנות כדי להתעניין במסחטת מיצים ודיברתי עם בחור בשם משה, שהסביר לי ביסודיות מה ההבדלים בין המסחטות השונות. רמת הידע בפרטים והסבלנות להסביר אותם הייתה כל כך מרשימה, במיוחד כשזו בסך הכל התעניינות בטלפון. החנות עצמה נעימה מאוד, הצוות מקסים ומקצועי, מגוון גדול של המוצרים האיכותיים ביותר למטבח בריא- מיקסרים, מסחטות מיצים, מנבטות ועוד.. החנות עושה חשק לשדרג את המטבח :) ממליצה בחום!

מייבש מזון של סדונה מכשיר מעולה גם לייבוש בשר קל לתפעול חסכוני טיימר ודיגטלי 9מגשים לא צריך יותר מזה

חנות יפה, נקייה ומדוגמת. צוות מקצועי, קשוב ואדיב שעונה על כל השאלות. סטנדרט גבוה מכל הבחינות. ממליץ בחום!

הגעתי לחנות דרך סדנת RAW FOOD בשנת בינואר 2015 . אפשר לומר שהחנות נתנה לי את האפשרות להנות מחיים בריאים הרבה מעבר לציפיות שלי . החנות מחזיקה במוצרים הטובים ביותר בעולם , בכל קטגוריה ובשימוש של מעל 3 שנים (למעשה 39 חודשים כבר) של שימוש רציף ויומיומי במוצרים של החנות אפשרי לומר זאת בפה מלא . שירות הלקוחות הוא סטנדט עולמי אצל אופק חדש . אני טרם פגשתי תודעת שירות כזו בארץ - ואני נשאר פעור פה לאחר כל שיחה עם איש שירות או מכירה . מאחל לכל אחד לקנות שם ולהנות מסטדנט גבוה , הן של איכות מוצרים , והן של שירות ומכירה .