
איש המכירות הציע לי שדרוג בעלות צנועה. המשלוח היה מהיר בהרבה מהמצופה. הילדה מרוצה מהיוקללי, תודה על מתנה מושלמת.

איש המכירות הציע לי שדרוג בעלות צנועה. המשלוח היה מהיר בהרבה מהמצופה. הילדה מרוצה מהיוקללי, תודה על מתנה מושלמת.

רכישה ידידותית, משלוח יצא מהחנות במהירות, לצערי לדואר לקח זמן רב, אבל לא מאשים בכך את המוכר.

אתר נפלא עם דיוק בזמנים , מעדכן אחרי כל פעולה במידית , מוצרים איכותיים ושירות חם ומובן!!!

המשלוח הגיע במהירות שהפתיעה אותי נוכח ההיכרות שלי עם דואר ישראל, המיקרופון הגיע ארוז מעולה והיה במצב מעולה כשהגיע אלי.

חייב להודות שירות מצויין והמקרפון הגיע בתוך 3 ימים .פשוט אקנה מפה תמוצר הבא שלי שוב ...תותחים!

חנות מדהימה. העובדים בה מקצוענים אחד אחד. התרשמתי בצורה בלתי רגילה. נותנים שירות אדיב ומאוד נחמדים. יש להם ידע רב. נתנו לי לנסות כמה אוזניות לפני שהחלטתי איזה לקנות, והיו מאוד סבלניים ואדיבים. קניתי פה כבר Sennheiser Momentum in ear והפעם באתי לקנות את הHD 630VB בגלל השירות המדהים שאני מקבל שם. בנוסף, גם כשהיה לי קרע באוזניות הIn ear (שנגרם כתוצאה מפגם במוצר) הם השתדלו לשלוח את זה ליבואן כדי לממש את האחריות (למרות שמצוין בתעודת האחריות באופן במפורש שאין אחריות על נזקים פיזיים כגון קרעים). בסוף קיבלתי אוזניות חדשות. אין עליהם. בכל הנוגע לאוזניות וציוד שמע, מצאתי מאיפה לקנות מעכשיו, ואני ממליץ עליהם לכל מי שמחפש חנות באמת אכפת לה מהלקוחות שלה, ודואגת להם, וכמובן שהמוכרים בה מקצוענים ומבינים מאוד בתחום הסאונד. 5 כוכבים מתוך 5 :)

שרות לקוחות טוב,התקשרתי להזמין,אמרו לי לישלוח מיד הזמנה במיייל כי הם עושים משלוח עכשיו, התקשרו לברר משהו בקשר לכתובת ,ושלחו את המוצר באותו היום

קיבלתי שירות אדיב ומצויין המוצר שהזמנתי הגיע במהירות ועובד נפלא ! אני מקווה שאקבל את השירות שקיבלתי מסיגנאל בשאר החנויות בארץ ...

כף לקנות בסיגנאל שרות לקוחות מעולה חוזרים אליך במהירות יחס אישי חוזר לקנות ואמליץ לכל החברים לקנות בסיגנאל

הזמנתי את האוזניות ביום שישי, ביום ראשון התקשרו אלי להגיד לי שהמוצר לא זמין במלאי והציעו לי או לבטל עסקה והכסף יוחזר או להמתין למשלוח מחו"ל, הסכמתי לחכות, המשלוח עצמו התעכב בשבוע, שלחתי הודעה לחנות לפני העיכוב והם חזרו אלי טלפונית כדי להסביר לי שיש עיכוב. אין לי טענות אליהם לגבי עיכוב המשלוח, שירות הלקוחות מצויין.

הסט אפ לגיטרה יצא מעולה. הנרתיק לגיטרה שהמליצו לי ממש התאים לי. הצוות מאוד מקצועי ונותן מחירים מצוינים. ממליץ בחום לכל מוזיקאי שצריך ציוד שלא יתלבט ויידע שהוא בידיים טובות.

שירות מקצועי, אמין מהיר ואדיב! שמתי 2 בידוריות שברשותי בתיקון במעבדת השירות ונדהמתי מהזריזות, המקצועיות והאדיבות של צוות החנות!! כמו גם מהסבלנות במתן ההסברים והמחירים שהיו הרבה יותר מהוגנים (: ממליצה בחום!!

הזמנתי, יצרו איתי קשר עוד באותו היום ותוך יומיים הרמקוך היה אצלי. מקוענות, אדיבות ואיכות!

הגעתי לחנות כדי להתייעץ לגבי רמקול מגביר להפעלות. ירון הסביר לי באריכות וסבלנות לגבי המוצרים השונים. חזרתי וקניתי רמקול שירון המליץ לי עליו. היו דרושים התאמות שונות עם כבלים שישרתו את הצרכים שלי והמעבדה ביצעה את התאמות בצורה מעולה שהייתה כלולה במחיר. אני מאד מרוצה מהרמקול וכשחזרתי לתיקון קל הם עזרו לי בזריזות ויעילות. שירות לקוחות מעולה, צוות החנות - ירון, עודד ואדי - מאד מקצועיים, נחמדים ואדירים. תודה!

אני רוצה להגיד תודה לצוות של סיגנאל על השירות האדיב והמעולה ועל העזרה. תודה רעל המשלוח המהיר. תודה רבה

קניתי מיקרופון מהחנות הזו, היה לי חשוב לקנות מיקרופון טוב כדי להקליט במחשב הדרכות. המחשב פעם מזהה את המיקרופון ופעם לא, זה מוציא אותי מדעתי ומביא אותי למצב של ייאוש - החברה לא רוצה לקבל את המיקרופון בחזרה ולי בא לזרוק אותו מהחלון - הלכו 400 ש"ח - מבאס! עדכון מתאריך 15/12/15: חזרתי לבית העסק ובדקנו את הבעיה של המיקרופון, מסתבר שהמיקרופון תקין (בדקנו אותו על מחשב אחר שהיה לו בחנות) ככל הנראה הוא מתנגש עם חומרה אחרת במחשב שלי. עודד, הבעלים, הציע לי לקחת מיקרופון אחר, נתן לי לנסות כמה מיקרופונים שהיו לו פתוחים בחנות ומתוכם בחרתי אחד - חייב לציין שהמיקרופון החדש פי כמה וכמה יותר טוב ממה שהיה לי והוא עבד יופי במחשב שלי. אני מאוד מרוצה מהשירות וחייב להודות שכנראה מיהרתי עם ההודעה השלילית ששמתי, חוזר בי, השירות שלהם היה מאוד סבלני ויעיל. תודה עודד ולצוות סיגנל, בהחלט יצאתי מרוצה!
הצענו ללקוח להגיע אלינו עם המקרופון והמחשב בכדי שנפתור לו את הבעיה. כשפנה אל היבואן, הנ"ל לא הסכים לזכות מוצר שהשתמשו בו ללא אריזה וזו זכותו בחוק ועלכך הלקוח חש תסכול ואנו מבינים ללבו. אנו נותנים לו את השירות ולכשיגיע אלינו נוכל לפתור לו את הבעייה. חבל לנו שהלקוח בחר לתת לנו חוות דעת כזו לפני שניסה לפתור את הבעייה ולהגיע אלינו לקבלת שירות. בחוות הדעת שלנו כמו בחיים האמיתיים לא הכל מושלם :-) אבל אנחנו משתדלים ככל האפשר שכך יהיה! עודד לוי מנכ"ל סיגנאל מעבדות.

בדיוק כמו בפעם הקודמת חווית קניה מושלמת ארשת פנים טובה וצוחקת גישה מיקצועית ומיקצוענית צוות מושלם של נפשות פועלות העובדות בסינכרון מלא והקשבה יתרה לצרכי הלקוח כה לחיי בכבוד רב כפיר צעירי

הצוות מקסים, החל מהשיחה הראשונה בטלפון ועד ליציאה מהחנות פשוט מרגישים שכיף לקנות שם ירון ועודד מקצוענים ונותנים שירות מכל הלב מקדישים את מלוא תשומת הלב ומסבירים בפירוט, האמת לא הכרתי את החנות לפני וממש הופתעתי מרמת השירות והנחמדות, מורגש שהשירות ניתן מכל הלב ובאהבה ולטובת הלקוח, שווה לגמרי להגיע ולרכוש גם המחירים שווים!! ממליצה בחום!

שירות אדיב,חייכני ןמקצועי ברמות. לאחר שהדגם שהבעתי בו עניין לא נמצא במלאי המוכר ניסה והצליח למצוא מוצר שעונה על דרישותיי. הדבר אשר "קנה" אותי הוא שהמוכר לא ניסה למכור לי מוצר במחיר יקר יותר שאין לי בו צורך אלא התאים את המוצר לפי צרכיי ולא לפי צרכי פדיון החנות כמו שעושות רוב החנויות.

לא זוכר בדיוק מתי הגיע המוצר, אבל הגיע בזמן. התקשרתי לחנות על מנת לברר פרטים, והשירות היה מצוין. הסבירו הכל כמו שצריך וכו'.

שירות מקצועי, אדיב ונעים. מוצרים מעולים. יוצאים מגדרם להתאים את המוצרים לצורכי הלקוח. קנינו אצלם מגוון מוצרים לבית נוער ולמתנס בישובינו. מחירים טובים, שירות סבלני ומאיר פנים. בצעו עבורינו תיקונים קלים ללא עלות - לפנים משורת הדין וכמחווה ללקוח מרוצה. ממליץ מכל הלב ואמשיך לקנות אצלם מקטן ועד גדול.

שירות אדיב ונאמן! חוויית קנייה מעולה שבמהלכה עברתי תדרוך מלא על האזניות כולל האופציה להאזין להם לפני הקנייה. צוות עובדים מקצועי שילוו אותך לאורך כל הרכישה. ממליץ בחום לכל אוהבי המוזיקה לבקר בחנות!

שוחחתי בטלפון עם ירון שהסביר לי על המוצר במיקצועיות . רכשתי את המוצר און ליין דרך האתר שלהם וכעבור כשעה כבר אספתי את המוצר מהחנות של סיגנל ברחוב אברבאנל 53 בתל אביב. התקבלתי בחיוך ובאדיבות ואני ממליץ בחום לכל מי שחושב לרכוש מערכת תופים אלקטרוניים או ציוד לאולפן.

טוב אז מאיפה להתחיל. החנות הכי מקצועית שיש בעולם המשלוח הגיע ממש מהר תוך 3 ימים היה אצלי. עזבו את מהירות המשלוח-החבילה הייתה ארוזה כל כך טובה ובצורה מושלמת שזה מראה כמה הם מקצועיים וכמה אכפת להם מהלקוח- ארזו לי את האוזניות יותר טוב מאריזה של חדר ניתוח אין דברים כאלה. שירות שירות ועוד פעם שירות-אין מה להגיד הכי טובים שיש-ירון יצא מספר אחד. הגון ישר-נתן לי בול מה שאני צריך! אני ממליץ ממש בחום! כל הכבוד להם. חנות עם שירות ככה צריך! מצעיד להם על השירות כל הכבוד להם! כל מילה טובה מגיעה להם. ממליץ בחום

חווית קניה נעימה מאוד. ירון הבעלים אדיב וסבלני - לא חושש לפתוח אוזניות ולתת ללקוח לשמוע ולהתרשם במו אוזניו על מנת לוודא התאמה מלאה לצרכים. מומלץ בחום!!