
רכשתי דרך האתר של סטודיו-לנד באינטרנט התקשרתי לברר מתי המשלוח יוצא אליי כי רציתי את הציוד לפני סוף השבוע רכשתי ברביעי והיה להם דילאיי בהוצאת המשלוח לחברת השילוח כך שבסוף החלטתי להגיע עצמאית לאיסוף המצלמה הגעתי לסניף ברמת השרון, הצוות היה אדיב מסר לי את הציוד במהירות ובסך הכל אני מרוצה מאוד. כל מה שהזמנתי היה בתוך המארז (חצובה, עדשה,מצלמה) כנראה שאחזור לקנות דרכם שוב בעתיד.






















