
קניתי שעון של גי שוק לפני כשבוע. השעון הוזמן ביום חמישי והגיע כבר בשני בדואר רשום. השעון מקורי, עם תעודת אחריות וברמה גבוהה מאוד וחדש באריזה והכי חשוב במחיר הזול ביותר שמצאתי בשוק. החנות טובה מאוד והשירות מהיר ויעיל. ממליץ בחום!!

קניתי שעון של גי שוק לפני כשבוע. השעון הוזמן ביום חמישי והגיע כבר בשני בדואר רשום. השעון מקורי, עם תעודת אחריות וברמה גבוהה מאוד וחדש באריזה והכי חשוב במחיר הזול ביותר שמצאתי בשוק. החנות טובה מאוד והשירות מהיר ויעיל. ממליץ בחום!!

חנות מעולה, בעל העסק הגון ומקצועי, מחירים מעולים, מומלץ בחום! ממליץ על סדרת Edifice של Casio שעונים בעיצובים חדשניים ובמחירים לכל כיס.

מוצר הוזמן ב 8.3.12 שהוא יום חמישי, מוצאי פורים, למחרת שישי ושבת - השעון הגיע אלי ביום ראשון - כלומר ליום העבודה הבא - וזה במשלוח דואר רשום רגיל - כך שמהירות משלוח מצויינת. חוץ מזה אין מה לפרט - חיפשתי בזאפ, מצאתי, בדקתי, הזמנתי - הגיע מהר. אותו דגם שהוזמן. הדבר היחיד שפחות טוב הוא שלא היו עם השעון שום הוראות שימוש, אבל ייתכן שזה בגלל היצרן ולא בגלל החנות - את ההוראות מצאתי באינטרנט, כך שאין בעיה. מומלץ.

מוצר איכותי, המוכרן אדיב מאוד ומקצועי. השעון הגיע עטוף וארוז היטב בדואר רשום. צורפה קבלה מסודרת בצירוף מילוי תעודת האחריות. חווית קניה בטוחה ומושלמת! ישר כוח. אין ספק שאת השעון הבא אקנה שם!

חיפשתי את השעון כבר הרבה זמן, התקשרתי כדי לשאול אם השעון במלאי ומיד ענו לי ושמחו לעזור לי. השירות היה מעבר למצופה. הזמנתי את השעון ביום ראשון, ביום שני השעון כבר נשלח בדואר ואחרי יומיים השעון היה כבר אצלי. תודה רבה על השירות והיחס האדיב. ממליצה לכולם לקנות דרכם.

זאת חנות השעונים הכי זולה בארץ בוודאות, המוצר הגיע מהר מאוד (תוך יומיים-שלוש) כפי שתואר, חנות מקצועית ואמינה ביותר, אין הרבה חנויות כאלה כיום!

תיאור חווית הקנייה: בחרתי את השעון שרציתי וביצעתי את ההזמנה דרך האתר (קל מאוד). השעון הגיע אליי תוך קצת יותר מ-48 שעות באריזתו המקורית, עם מדריך למשתמש וקבלה. לסיכום, חנות מקצועית, רצינית, ומומלצת! מוצר: casio ef-3260

איציק גרם לקניה להיות סוג של תענוג. אדיבות, מקצועיות, מחיר הוגן, ביצוע מהיר ביותר- מה אפשר לבקש יותר? בהחלט שווה מחמאות.

השעון נרכש בחנות (ללא משלוח). השירות שניתן במקום (ע"י הבעלים) היה סופר-מקצועי ונעים. כל שאלה ובקשה נענו מיד ובנעימות. לאחר כחודש, התברר שהשעון לא כוון כפי שנדרש וכיוון של השעון אינו דבר של מה בכך. לאחר פניה טלפונית לחנות, חזרו אלי תוך שעתיים עם תשובות וסייעו לי לבצע כיוון מחדש של השעון ועוד הוסיפו הסברים ככל שרק ביקשתי. על שירות טוב ואמין אני מוכן לשלם יותר - החנות הזאת ללא ספק הרויחה אותי כלקוח! המלצה חמה שלי על החנות!

כשתי לפני 3ימים על סמך תיאור הקונים בחנות.ביקשתי כמה שיותר מהר{זה מתנה} ואכן קיבלתי תשובה מאיציק למחרת על מספר המשלוח.השרות מעולה ונעים וגם בטלפון איציק ענה לי בבעיה נוספת שלא הבנתי בתפעול השעון.בקיצור ממליץ בחום על החנות

חנות מצויינת! אני כבר שנים מתעסק עם חנויות בארץ ובחול ורק שבחים יש לי על החנות הזאת. הרבה זמן שלא יצא לי לראות משלוח כל כך מהיר ועוד בחינם. עבר קצת יותר מיום מהרגע שבו רציתי שעון מסויים עד הרגע שהוא כבר היה על ידי. מומלץ בחום! עוד לקוח מרוצה שימשיך לקנות רק מאיציק שעונים!

הזמנתי את השעון דרך האתר ביום חמישי ב-11 בבוקר, שילמתי 30 ₪ נוספים עבור דואר שליחים. השעון הגיע למחרת ב-12 בצהריים. משלוח מאד מהיר, שירות מקצועי ואדיב. מומלץ בחום!

לאחר חיפוש ברשת בין דגמים מחירים וחנויות , התכווננתי על סדרת ה-PROTREK, השוואת מחירים הביאה אותי לאתר של איציק , הוא הכי זול. וההפרש משמעותי. אך בגלל שלא הייתי סגור על הדגם (רציתי את ה500G) החלטתי לנסוע לחנות בפתח תקווה, מרכז העיר ולראות אותו על היד. ובאמת שם החלטתי ללכת על הדגם היקר יותר PROTREK-PRG500Y ולהפתעתי איציק הוריד לי את המחיר למחיר של ה-500G.(מזומן) הוא הסביר על התכונות באריכות והסביר איך לכוון כל תכונה. שירות אדיב , בגובה העיניים ופשוט כיף לדבר עם הבן אדם ורואים שהוא אוהב מה שהוא עושה. חוויה כיפית.

חנות מומלצת ביותר- שירוב סופר אמין ומקצועי של איציק, מגוון גדול של מוצרים במלאי והמחיר הזול ביותר שמצאתי באיזור המרכז. הגעתי לחנות TIME-CENTER של איציק במיוחד מתל אביב, אחרי שגיליתי שהמחיר זול בצורה קיצונית בהשוואה לחנויות אחרות במרכז תל אביב. מומלץ בחום !

שירות אדיב ונעים. בעל החנות מאיר פנים ומוכן לעזור תמיד עם המון סבלנות. רכשתי מספר פעמים בחנות וממליצה בחום. בכל פניה או בקשה, תמיד נענתי באדיבות ורצון לעזור תוך מתן שרות מקצועי.

כבר שעון 2 שאני קונה בחנות.שרות אדיב מהיר ואמין פשוט חווית קנייה שכמובן לכל זה אחראי האחד והיחיד איציק. אחרי שקניתי את השעון הראשון והשרות הטוב שקיבלתי, לא יכול לחשוב על לקנות במקום אחר -רק בטיים סנטר. ממליץ מכל הלב לקנות , לא ראיתי כבר הרבה מאוד זמן שרות טוב כמו שקיבלתי.

הורה שעון מתנה, זה נוח להזמין מבלי רישום באתר. משלוח מהר.איכות מוצרים גבוהה. אין תלונות, הכל מעולה.תודה רבה על שירות מעולה

רכשתי 2 שעוני יד של CASIO שניהם מסוג ג'י שוק סולריים, האחד: GW530A-1V, והשני G-1500B-5A, בזמן החיפוש של שעון היד מתאים (האחד מיועד לילד והשני לחייל), התלבטתי, ומהאתר שלחתי שאלות, ומיד נעניתי בתשובות. לאחר הרכישה, קיבלתי שירות עם ליווי טלפוני מצוין, בנוסף לכך שארזו יפה את השעונים כמתנות, ונשלחו בדואר שליחים, ללא תוספת מחיר, ממליצה בכל פה לרכוש באתר זה

הגעתי לחנות (נמצאת ממש במרכז העיר פ"ת), איציק אדם נחמד מאוד ואדיב. הסביר בסבלנות רבה על כל הפונקציות שיש בשעון וענה על כל שאלה שהיתה. איציק, תודה רבה אני מרוצה מאוד =) וממליצה בחום על החנות.

קניתי את השעון לחברה שלי, התקשרתי לחנות להתייעצות, המוכר היה אדיב וסבלני לשאלות ולא ניסה "לדחוף" מוצרים או דגמים חדשים או יקרים יותר שלא התעניינתי בהם. יום אחרי ההזמנה - השעון היה כבר בסניף הדואר המקומי. מומלץ!

סיפור שהיה - אחי חגג בר מצווה והחלטתי לרכוש עבורו את השעון. באותו היום של האירוע יצרתי קשר עם איציק בעל החנות. איציק נתן לי הסבר טלפוני מפורט על השעון בצורה אדיבה וסובלנית, ותיאמתי איתו הגעה. נבצר ממני להגיע לחנות שעות ספורות לפני האירוע עצמו מכיוון והיתה סופת ברד וגשמים!! למרות מזג האוויר איציק הציע, ואכן הגיע לאולם שבו התקיים האירוע עצמו, ומסר את השעון לחתן הבר מצווה !!! הלוואי עלינו עוד אנשים כמותו במדינה! איציק אין כמוך! ממליץ בחום !!!!

הזמנו טלפונית שעון עבור בננו שעמד להתגייס. בחור שלא היה מורגל בשעון כלל, מצא את השעון מתאים ונוח במהרה. שרות יוצא מן הכלל של איציק. מומלץ !

קניתי שעון של ג'י שוק לבעלי ליום הנישואין, חייבת לציין שמהרגע הראשון שבו יצרתי קשר טלפוני עם איציק בעל החנות פשוט נהנתי מהשירות הנעים והאדיב שלו שהמשיך גם בקניה עצמה של השעון, הגעתי לחנות ובסופו של דבר גם קניתי שעון לעצמי :) איציק אדם אדיב, שירותי, נעים, חושב על הפרטים הקטנים כמו אריזה יפה, מדבקות ברכה אישית לכל אירוע, דברים שלא מובנים מאליו היום בכל מקום, בקיצור באמת חווית קניה ולכן אני ממליצה עליו כאן בחום למי שרוצה לקנות שעון טוב במחיר מעולה!!! והכי חשוב שירות סבלני ומצוין... תודה רבה איציק, ליאת.

ניגשתי לחנות במטרה לתקן רצועה מיוחדת של שעון קסיו. דגם השעון כבר מזמן לא מיוצר ורצועה חדשה עולה כ-200 ש"ח. למרות שזו היתה האלטרנטיבה הנוחה הקלה והריווחית לבעל החנות (איציק שמו), הוא חיפש ופשפש בחלפים ישנים, ביקש שאשאיר לו את השעון כדי שיוכל למצא לי חלק משומש ולתקן את הרצועה. וכך לאחר יום התקשר אליי בשביעות רצון שהוא מצא את החלק ותיקן לי את הרצועה. לפי תשומת הלב וההתייחסות של איציק לתיקון השעון אני יכל להעיד שאיציק אדם אמין ונתן לי שירות מעל המצופה. תודה!

החנות מומלצת בחום רב. התקשרתי טלפונית לאיציק לבצע את ההזמנה, איציק היה קשוב לכל שאלותיי, ולאחר ההזמנה, עוד באותו היום המוצר נשלח אליי כאשר איציק טרח ועדכון אותי על המשלוח ומסר לי את מספר המשלוח למעקב. המחיר שקיבלתי היה הזול ביותר. המוצר הגיע ארוז סגור בקופסה ובעטיפת מתנה, עם כל הניירת והקבלה. איציק עוד התקשר לאחר מכן ובדק אם אכן המוצר הגיע אליי ואם אני מרוצה ממנו. לסיכום- חווית קניה שאינה זכורה לי בארץ.