
רכשתי אוזניות סטודיו של סוני אז קודם כל המוצר מאוד איכותי אם אחריות מלאה של יבואן רשמי המחיר היה הזול ביותר לדגם שהייתי צריך והחלק הכי חשוב - השירות קיבלתי הסבר על כל מה שהייתי צריך הכל בסבלנות ונעימות ללא ספק אחזור לקנות שם שוב

רכשתי אוזניות סטודיו של סוני אז קודם כל המוצר מאוד איכותי אם אחריות מלאה של יבואן רשמי המחיר היה הזול ביותר לדגם שהייתי צריך והחלק הכי חשוב - השירות קיבלתי הסבר על כל מה שהייתי צריך הכל בסבלנות ונעימות ללא ספק אחזור לקנות שם שוב

המוכרים בחנות מאד נחמדים ושירותיים. נתנו תשובות לכל השאלות, נחמדים, מנומסים, ועושים רושם ששולטים בחומר. בקיצור - חוויה טובה.

הייתי אצלכם ב15/4 וקיבלתי שירות ניב אלמוג אין דברים כמוהו יחס ושירות תמיד עם חיוך

מחיר מעולה מכשיר חדש ותקין שירות אדיב תמורה טובה למחיר שהיה הכי זול שמצאנו באזור

בקצרה -חוויית קנייה מזעזעת. שומר נפשו, כיסו ועצביו - ירחק. (סימנתי כוכב אחד, כי בלעדיו אין אפשרות לפרסם. אבל מבחינתי הדירוג הוא אפס). בפירוט- הזמנתי מוצר, כמתנת יום הולדת לבן שלי. הגיע באמצעות שליח. כשפתחנו את החבילה גילינו שקיבלנו מוצר אחר! אמרו לי שאין בעיה, שאגיע לחנות ויזכו אותי. אמרתי שאני גרה רחוק ולא אגיע לחנות. אמרו שאין בעיה. שאשלח עם שליח ואקבל זיכוי. הייתי כל כך מופתעת ! אני צריכה לשלוח עם שליח? אתם עשיתם טעות, ואני צריכה לשלוח חזרה את המוצר? כשביקשתי לדבר עם ההנהלה אמרו לי שאין עם מי לדבר, יגידו לי אותו הדבר. אמרו לי שאף אחד לפניי לא דרש שיגיע אליו שליח לקחת חזרה מוצר שהם טעו בו, וניתקו לי את השיחה. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שזה המצב. כששאלתי למה אני אמורה לשלם עבור משלוח של משהו שלא הזמנתי ושכבר שילמתי עבור משלוח שיביא אותו אליי? נזפו בי, אמרו לי - תחזירי בדואר ישראל אם את לא רוצה לשלם. הזכרתי שגם בדואר ישראל משלמים עבור משלוח, ואז נזפו בי שוב וסיימו בלעג - שלחי חזרה את המוצר ונחזיר לך את ארבעת השקלים שזה יעלה לך. ברור שהכסף משמעותי, אבל לא בגלל זה אני כל כך מזועזעת. אני לא מבינה איך מגיעים לכזאת תודעת שירות נמוכה? אני צריכה לדאוג לתקן טעות שהם עשו??? לטרוח על זה? להוציא על זה עוד כסף? לא די בעוגמת הנפש שנגרמה לבן שלי שחיכה למתנת יום ההולדת הזו? הזיה.

שירות מצוין. הייתי צריכה את המכשיר מוקדם והם היו סופר אדיבים, תיאמו איתי איסוף ועברו איתי על כל הפרטים בחנות כדי לוודא שהכל כמי שצריך. אלופים.

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה ב itechstore הגעה לחנות מצריכה נסיעה של שעה וחצי לכל כיוון וזה שווה את זה. השרות מקצועי, אדיב. באתי עם דגם שרציתי לקנות ובעזרת המוכרים קניתי דגם אחר הרבה יותר טוב שלא חשבתי עליו. היכולת להתאים את כלל הדרישות למכשיר הייתה מצויינת. מומלץ בחום!

רכשתי את הסמסונג A54 מחנות iTechStore ואני מאוד מרוצה! השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. המכשיר הגיע במזן קצר ובמחיר הוגן. ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מוצר איכותי ושירות מעולה. תודה רבה לכם!

אחלה חנות מחירים הוגנים מאוד, השירות תמיד מעולה ותמיד באים לקראת הלקוחות. אני תמיד מגיע לקנות מהם

קניתי טבלט מהאתר. התקשרו אליי והמליצו לי על מסלול האחריות המשתלם ביותר וכן במשלוח איכותי.

שירות מהיר ואדיב. מכשיר מצויין. אחרי הרכישה באתר התקשרו לוודא פרטים ולדייק את ההזמנה. יצאתי מרוצה

קניתי טלפון מהם (יבואן מקביל). היתה חנות עם דירוג יותר טוב שהציעה את אותו המחיר אבל אמרתי לעצמי - למה לא? ניתן להם את הפרנסה. אחרי יומיים מתקשר אלי נציג ואומר לי: תשמע, אין לנו את היבוא המקביל במלאי. בתוספת תשלום תקבל את היבואן הרשמי. אמרתי לו: לא מתאים לי. כבר עשיתם לי את התרגיל הזה לפני שנה או שנתיים כשקניתי מכשיר. לא רואה טעם בלשלם יותר. הנציג אמר: אני רואה שיש לנו הזמנת מלאי לעוד 3 ימים. אמרתי לו: אין שום בעיה. אחכה בסבלנות. לא אכפת לי שיגיע מעבר לתקופת ההתחייבות במשלוח. כעבור יומיים - ביטול הזמנה. עד כאן העובדות. ועכשיו הפרשנות: פרקטיקה עסקית בזויה. הם רוצים להיות הכי זולים כדי למשוך לקוחות אז מפרסמים במחיר נמוך כשאין להם שום כוונה לכבד אותו. שכל אחד יחליט לעצמו אם אפשר לסמוך עליהם שיתנהלו בכבוד אם מתעוררות בעיות.

רכשתי מכשיר כי שלי התרסק מהרגע להרגע. הייתי במילואים באזור סמוך לחנות (ואני בכלל לא מהאיזור). בשל ניסיון חיובי קודם שלי איתם, ביררתי אם יש את המכשיר. הם שמרו לי אותו כמה שעות עד שהגעתי אישית לקחת (בגלל הדחיפות לא רציתי משלוח). המוכרים היו ממש אדיבים - גם מי שנתן לי שירות טלפוני וגם מי שנתן לי שירות בחנות (לצערי, לא זוכרת את שמם), קיבלתי שירות מעולה ומקצועי. אין ספק שאמשיך להזמין משם כשאצטרך. מומלץ ממש! המכשיר עצמו - מעולה. כבוגרת שיומי 9 נוט - מאוד מאוד דומה. נוח לשימוש. מצלמה מעולה. רמקול מעולה. נוח בשיחה. מאוד מרוצה (כבר אצלי כמעט 3 חודשים).

שירות אדיב ומקצועי, מחיר הוגן. רכשתי נייד לבת שלי קיבלתי המלצות וחוות דעת והמכשיר מצוין.

נתנו שירות טוב ונחמד. היה גם במחיר ממש טוב לאקס בוקס סירייס אקס. יש גם יבואן רשמי

המוצר היה במלאי והגיע מהר, מומלץ לרכוש מהחנות. דיברו איתי לאחר קבלת ההזמנה לוודא כתובת.

שרות מעולה. ממש מרגישים איך הם דואגים ללקוח!וגם יש להם את מחירים הכי טובים בשוק.

ביטלו הזמנה שעתיים לפני האיסוף עצמי, אחרי שבוע של המתנה בו הבטיחו שהמכשיר יהיה במלאי.

בתהליך הקנייה קיבלתי מידע ענייני ומחיר תחרותי (שוחחתי עם הספק טלפונית). המכשיר שקיבלתי תקין. לא נדרשתי למעבדה.

אחלה שירות , הזמנתי טלפון , חיכה לי והשירות היה מעולה , תודה אמליץ בשמחה

חווית קניה קלה, נוחה ומהירה. הגעתי לסניף ותוך רגע אחד קיבתי את המוצר ללא צורך בהמתנה

שירות מהיר ואיכותי, השואב עובד מעולה, מנקה ברמה שעד עכשיו לא ידעתי שיכול להיות נקי ככה. ממליץ!

שרות מעולה. מוכרים אדיבים ומסבירים ומציעים הצעות לייעול הקניה מחירים טובים בהתאם לכתוב ב zap

ענו על כל שאלה ובירור בנחת ובמקצועיות, חוויית הקניה הייתה טובה ונעימה. שמחה להמליץ !

שירות מעולה. המכשיר הגיע תוך יום. כמו שביקשתי עם מגן מסך. סך הכל מאוד מרוצה.