מפרסם ב-zap מאז 2010

ItechStore - עמוד 7

סלולר, גיימינג , חשמל ומולטימדיה (יהוד)

4.66 / 5 ממוצע מבוסס על 171 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: itechstore
נמצאו 3904 חוות דעת גולשים על iTechstore
בני באדגילין
בני באדגילין
18.08.2025
מוצר שנרכש: אוזניות סוני דגם MH-1000XM4

רכשתי אוזניות סטודיו של סוני אז קודם כל המוצר מאוד איכותי אם אחריות מלאה של יבואן רשמי המחיר היה הזול ביותר לדגם שהייתי צריך והחלק הכי חשוב - השירות קיבלתי הסבר על כל מה שהייתי צריך הכל בסבלנות ונעימות ללא ספק אחזור לקנות שם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
גל
גל
17.08.2025
מוצר שנרכש: דייסון v12

המוכרים בחנות מאד נחמדים ושירותיים. נתנו תשובות לכל השאלות, נחמדים, מנומסים, ועושים רושם ששולטים בחומר. בקיצור - חוויה טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
בוטיק לייק
בוטיק לייק
13.08.2025
מוצר שנרכש: גלקסי S23

הייתי אצלכם ב15/4 וקיבלתי שירות ניב אלמוג אין דברים כמוהו יחס ושירות תמיד עם חיוך

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
13.08.2025
מוצר שנרכש: xbox s 1t

מחיר מעולה מכשיר חדש ותקין שירות אדיב תמורה טובה למחיר שהיה הכי זול שמצאנו באזור

חוות הדעת עזרה לכם?
renanani
renanani
12.08.2025
מוצר שנרכש: משחק פיפא 22 לאקס בוקס one

בקצרה -חוויית קנייה מזעזעת. שומר נפשו, כיסו ועצביו - ירחק. (סימנתי כוכב אחד, כי בלעדיו אין אפשרות לפרסם. אבל מבחינתי הדירוג הוא אפס). בפירוט- הזמנתי מוצר, כמתנת יום הולדת לבן שלי. הגיע באמצעות שליח. כשפתחנו את החבילה גילינו שקיבלנו מוצר אחר! אמרו לי שאין בעיה, שאגיע לחנות ויזכו אותי. אמרתי שאני גרה רחוק ולא אגיע לחנות. אמרו שאין בעיה. שאשלח עם שליח ואקבל זיכוי. הייתי כל כך מופתעת ! אני צריכה לשלוח עם שליח? אתם עשיתם טעות, ואני צריכה לשלוח חזרה את המוצר? כשביקשתי לדבר עם ההנהלה אמרו לי שאין עם מי לדבר, יגידו לי אותו הדבר. אמרו לי שאף אחד לפניי לא דרש שיגיע אליו שליח לקחת חזרה מוצר שהם טעו בו, וניתקו לי את השיחה. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שזה המצב. כששאלתי למה אני אמורה לשלם עבור משלוח של משהו שלא הזמנתי ושכבר שילמתי עבור משלוח שיביא אותו אליי? נזפו בי, אמרו לי - תחזירי בדואר ישראל אם את לא רוצה לשלם. הזכרתי שגם בדואר ישראל משלמים עבור משלוח, ואז נזפו בי שוב וסיימו בלעג - שלחי חזרה את המוצר ונחזיר לך את ארבעת השקלים שזה יעלה לך. ברור שהכסף משמעותי, אבל לא בגלל זה אני כל כך מזועזעת. אני לא מבינה איך מגיעים לכזאת תודעת שירות נמוכה? אני צריכה לדאוג לתקן טעות שהם עשו??? לטרוח על זה? להוציא על זה עוד כסף? לא די בעוגמת הנפש שנגרמה לבן שלי שחיכה למתנת יום ההולדת הזו? הזיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאור
מאור
11.08.2025
מוצר שנרכש: Google pixel 7A

שירות מצוין. הייתי צריכה את המכשיר מוקדם והם היו סופר אדיבים, תיאמו איתי איסוף ועברו איתי על כל הפרטים בחנות כדי לוודא שהכל כמי שצריך. אלופים.

חוות הדעת עזרה לכם?
adiazmon111
adiazmon111
09.08.2025
מוצר שנרכש: גלקסי S23 fe

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה ב itechstore הגעה לחנות מצריכה נסיעה של שעה וחצי לכל כיוון וזה שווה את זה. השרות מקצועי, אדיב. באתי עם דגם שרציתי לקנות ובעזרת המוכרים קניתי דגם אחר הרבה יותר טוב שלא חשבתי עליו. היכולת להתאים את כלל הדרישות למכשיר הייתה מצויינת. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
salemdcom
salemdcom
28.07.2025
מוצר שנרכש: Samsung a54

רכשתי את הסמסונג A54 מחנות iTechStore ואני מאוד מרוצה! השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר. המכשיר הגיע במזן קצר ובמחיר הוגן. ממליץ בחום על החנות לכל מי שמחפש מוצר איכותי ושירות מעולה. תודה רבה לכם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Adi josef
Adi josef
24.07.2025
מוצר שנרכש: אוזניות sony wh1000xm5

אחלה חנות מחירים הוגנים מאוד, השירות תמיד מעולה ותמיד באים לקראת הלקוחות. אני תמיד מגיע לקנות מהם

חוות הדעת עזרה לכם?
גד
גד
24.07.2025
מוצר שנרכש: 6/Galaxy Tab S9 EF X510 128

קניתי טבלט מהאתר. התקשרו אליי והמליצו לי על מסלול האחריות המשתלם ביותר וכן במשלוח איכותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ilan
Ilan
22.07.2025
מוצר שנרכש: גלקסי 23

שירות מהיר ואדיב. מכשיר מצויין. אחרי הרכישה באתר התקשרו לוודא פרטים ולדייק את ההזמנה. יצאתי מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
yahel
yahel
17.07.2025
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 14 Pro 4G Global 256GB 8GB RAM

קניתי טלפון מהם (יבואן מקביל). היתה חנות עם דירוג יותר טוב שהציעה את אותו המחיר אבל אמרתי לעצמי - למה לא? ניתן להם את הפרנסה. אחרי יומיים מתקשר אלי נציג ואומר לי: תשמע, אין לנו את היבוא המקביל במלאי. בתוספת תשלום תקבל את היבואן הרשמי. אמרתי לו: לא מתאים לי. כבר עשיתם לי את התרגיל הזה לפני שנה או שנתיים כשקניתי מכשיר. לא רואה טעם בלשלם יותר. הנציג אמר: אני רואה שיש לנו הזמנת מלאי לעוד 3 ימים. אמרתי לו: אין שום בעיה. אחכה בסבלנות. לא אכפת לי שיגיע מעבר לתקופת ההתחייבות במשלוח. כעבור יומיים - ביטול הזמנה. עד כאן העובדות. ועכשיו הפרשנות: פרקטיקה עסקית בזויה. הם רוצים להיות הכי זולים כדי למשוך לקוחות אז מפרסמים במחיר נמוך כשאין להם שום כוונה לכבד אותו. שכל אחד יחליט לעצמו אם אפשר לסמוך עליהם שיתנהלו בכבוד אם מתעוררות בעיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
emc.iritos
emc.iritos
17.07.2025
מוצר שנרכש: שיומי 13

רכשתי מכשיר כי שלי התרסק מהרגע להרגע. הייתי במילואים באזור סמוך לחנות (ואני בכלל לא מהאיזור). בשל ניסיון חיובי קודם שלי איתם, ביררתי אם יש את המכשיר. הם שמרו לי אותו כמה שעות עד שהגעתי אישית לקחת (בגלל הדחיפות לא רציתי משלוח). המוכרים היו ממש אדיבים - גם מי שנתן לי שירות טלפוני וגם מי שנתן לי שירות בחנות (לצערי, לא זוכרת את שמם), קיבלתי שירות מעולה ומקצועי. אין ספק שאמשיך להזמין משם כשאצטרך. מומלץ ממש! המכשיר עצמו - מעולה. כבוגרת שיומי 9 נוט - מאוד מאוד דומה. נוח לשימוש. מצלמה מעולה. רמקול מעולה. נוח בשיחה. מאוד מרוצה (כבר אצלי כמעט 3 חודשים).

חוות הדעת עזרה לכם?
moshefadlun1
moshefadlun1
16.07.2025
מוצר שנרכש: גלקסי A16

שירות אדיב ומקצועי, מחיר הוגן. רכשתי נייד לבת שלי קיבלתי המלצות וחוות דעת והמכשיר מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
momilai
momilai
14.07.2025
מוצר שנרכש: אקס בוקס

נתנו שירות טוב ונחמד. היה גם במחיר ממש טוב לאקס בוקס סירייס אקס. יש גם יבואן רשמי

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
13.07.2025
מוצר שנרכש: Nintendo switch

המוצר היה במלאי והגיע מהר, מומלץ לרכוש מהחנות. דיברו איתי לאחר קבלת ההזמנה לוודא כתובת.

חוות הדעת עזרה לכם?
dzwibel
dzwibel
13.07.2025
מוצר שנרכש: פלאפון סמסונג a56

שרות מעולה. ממש מרגישים איך הם דואגים ללקוח!וגם יש להם את מחירים הכי טובים בשוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
amihaydon
amihaydon
06.07.2025
מוצר שנרכש: גלקסי a06

ביטלו הזמנה שעתיים לפני האיסוף עצמי, אחרי שבוע של המתנה בו הבטיחו שהמכשיר יהיה במלאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
miri.g.s
miri.g.s
06.07.2025
מוצר שנרכש: טלפון נייד

בתהליך הקנייה קיבלתי מידע ענייני ומחיר תחרותי (שוחחתי עם הספק טלפונית). המכשיר שקיבלתי תקין. לא נדרשתי למעבדה.

חוות הדעת עזרה לכם?
garusikfir
garusikfir
01.07.2025
מוצר שנרכש: פיקסל 9

אחלה שירות , הזמנתי טלפון , חיכה לי והשירות היה מעולה , תודה אמליץ בשמחה

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא אקשטיין
גיא אקשטיין
01.07.2025
מוצר שנרכש: אוזניות Sony wf1000xm5

חווית קניה קלה, נוחה ומהירה. הגעתי לסניף ותוך רגע אחד קיבתי את המוצר ללא צורך בהמתנה

חוות הדעת עזרה לכם?
besnovatiy97
besnovatiy97
25.06.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק Dyson

שירות מהיר ואיכותי, השואב עובד מעולה, מנקה ברמה שעד עכשיו לא ידעתי שיכול להיות נקי ככה. ממליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
israeladeret
israeladeret
22.06.2025
מוצר שנרכש: Galaxi watch ultra

שרות מעולה. מוכרים אדיבים ומסבירים ומציעים הצעות לייעול הקניה מחירים טובים בהתאם לכתוב ב zap

חוות הדעת עזרה לכם?
dalia.litan.rosenberg
dalia.litan.rosenberg
22.06.2025
מוצר שנרכש: פיקסל 7

ענו על כל שאלה ובירור בנחת ובמקצועיות, חוויית הקניה הייתה טובה ונעימה. שמחה להמליץ !

חוות הדעת עזרה לכם?
ymarder
ymarder
12.06.2025
מוצר שנרכש: שיאומי טלפון

שירות מעולה. המכשיר הגיע תוך יום. כמו שביקשתי עם מגן מסך. סך הכל מאוד מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון