
קניתי את ה- XIAOMI MI NOTE 10 במחיר מעולה וכולל את אחריות היצרן המקורית. המוכר ענה על כל השאלות בטלפון. השירות מהיר וידידותי, הטוב ביותר. משלוח שליח ביתי (RA) של המכשיר, אם כי האפשרות אינה רשומה באתר

קניתי את ה- XIAOMI MI NOTE 10 במחיר מעולה וכולל את אחריות היצרן המקורית. המוכר ענה על כל השאלות בטלפון. השירות מהיר וידידותי, הטוב ביותר. משלוח שליח ביתי (RA) של המכשיר, אם כי האפשרות אינה רשומה באתר

הגעתי בגלל המחיר, נשארתי בגלל השרות!!! חנות בוטיק עם מגוון עצום של ציוד סלולארי וציוד נלווה ברמה גבוהה (יש גם מסכי t.v של samsung..) חניה בשפע,שרות אדיב ביותר,מחיר הכי זול ביחס לשוק,אחריות מקורית של מעבדות אפל ממש ממליץ בחום!!!!

קניתי מהם אייפון. אנשים נחמדים עונים מהר ועל כל השאלות בסבלנות ונחמדות. המוצר הגיע תוך יום אחד! חווית קניה נעימה שאתה יודע שיש אמא ואבא מאחורי המוצר ושתמיד אפשר לדבר איתם.

בהתחלה באמת הייתי קצת סקפטי לגבי אמינות המידע לרכישה של איפון 12 אירופאי. נראה קצת כמו הונאה... הרמתי טלפון לוודא ,ענה בחור בשם ואדים. היה נחמד מאוד, הסכים לשמור לי שני איפונים 12 פרו מקס ופרו רגיל לא ביקש תשלום לא ביקש מיקדמה כלום ..רק תגיע עד 7 בערב. בדרך כבר אמרתי לעצמי הולכים לעקוץ אותי. נכנסתי ..ואדים קיבל את פני בלבביות ולפי הקול גם קרא לי בשמי. הביא שני איפונים שאכן נשמרו מראש בדקתי את מספרי הדגם שאכן תאמו במדויק את אמיתות הארופאית מכאן ואילך קיבלתי חווית קניה מדהימה שלא מבייישת סניף של אפל בחו"ל. (כן גם במחיר..) ואדים.. החזרת לי את האמינות והיושרה שחשבתי שכבר לא קיימת. בקיצור - רכשת ביושר לקוח חדש .

רכשתי טאבלט באתר שלהם וביום עסקים הבאה חזרו אליי ותיאמו משלוח מהר שהגיע תוך יומיים.

אין עליהם! השירות מצוין ובאמת דואגים שתצא מרוצה מכל הבחינות. קשובים ומסבירים כל דבר, עונים לכל שאלה והמחירים מצוינים. אני לא אוהבת בדר"כ חוויה של רכישת מכשירים אלקטרונים אבל הייתה לי חוויה טובה מאוד מאוד!! המקום נקי, אסתטי, מסודר ומזמין ואין לי ספק שאחזור לשם שוב.

קניתי ב 4.10.2020 מכשיר ONEּ 8. השירות שקיבלתי היה מעולה .. ממש.. הרבה מעבר למה שמצופה מילאו את כל בקשותיי במקצועיות שאין למעלה ממנה , בחיוך והרגשה נפלאה במיוחד - איתי, ואדים והגדול מכולם - נדב הלוואי וכולם ילמדו איך מתייחסים ללקוח ונותנים שירות מעולה ד"ר ישראל רוזן

קניתי כאן בעבר מכשירים וציוד,אני תמיד חוזר לכאן,בגלל שירות,יחס ונדיבות ..ממליץ מאוד על חנות זו..עלי לציין את ואדים ואת טל הנציגים בחנות,עשו מעל ומעבר שאצא מרוצה ואכן יצאתי מרוצה מאוד

לאחר חיפוש בזאפ, החנות הייתה בין הזולות. באתר עצמו המחיר היה אפילו זול יותר מזאפ (וזול יותר משאר החנויות) ועשו מבצע של משלוח חינם. מספר שעות לאחר ההזמנה באתר חזר אלי נציג לסגור את העסקה והמוצר נשלח אלי באותו היום והגיע ביום אחרי. מחיר ושירות מצויינים.

. תודה לוואדים קניתי טלפון ומרוצה מהשירות. תודה רבה. אני אמשיך לשתף איתך פעולה . ממליץ

שירות מצוין, אמין ואדיב. מחירים טובים. משלוח מהיר. רכשתי 3 סמארטפונים דרכם תוך זמן קצר.

תודה רבה לואדים על שירות נפלא וסבלני. חנות נעימה במיקום נוח. תודה מלקוחה מרוצה. דפנה

פעם שניה שאני קונה באתר, המחירים טובים, יבואן רשמי, משלוח מהיר, מרוצה מאוד, שרות מעולה, ממליץ מאוד.

ממליץ בחום על החנות, השירות מאוד אישי ומקצועי, קניתי סמארטפון סמסונג לעצמי ולמשפחה. תודה רבה.

כלקוח ותיק של החנות המדהימה הזאת, אני מופתע כל פעם מחדש מרמת השירות , המקצועיות, והאדיבות שיש למקום להציע ובפרט לואדים אשר תמיד יודע לתת מענה ולבצע התאמה לצרכים שלך כלקוח ולהוציא אותך כל פעם עם חיוך , יחד עם זאת החנות יפה מאוד, מזמינה, ונותנת מענה רחב גם בהיבט של ציוד משלים לסלולארי ,בהחלט חווית קנייה חיובית מאוד ,ממליץ בחום.

הייתי היום בחנות ורכשתי טלפון.קיבלתי שירות יוצא מהכלל לטובה על ידי ואדים.מקצועי שרותי וסבלני.אין דברים כאלה.אשרי החברה שאלה הם עובדיה.באתי מתל אביב עקב המלצה.הכל אמת.מומלץ בחום.תודה ניקי

רכשתי שיומי 9 בחנות lcdeal פ"ת. אמנם עדיין לא השתמשתי בפלאפון יותר מדי, אבל כבר יכול להמליץ על השירות האדיב והמסור. חווית קניה מקצועית ורגועה. טיפל בי בחור בשם ואדים. בלי נדר מאמין שאחזור לרכישות נוספות. מומלץ !

קניתי לא בפעם הראשונה ושוב הגעתי במקרה אל וודים - הבחור מאוד שרותי ענייני ומאיר פנים - לאחר הקניה הראשונה של טלפון note 10 lite של סמסונג הייתי מרוצה ואחרי הקניה השניה של טלפון סלולרי s20 של סמסונג מרוצה מאוד - שרות מושלם ומוטה לקוח

ממליץ בחום , אחלה שרות ומחירים סבירים והגונים ודיםנ תן לי שרות מעולה שיחקו אותה

המחירים הכי טובים שיש השירות הכי טוב שיש אחלה יחס , ממליץ מאוד על קניה מחנות זו

יש לי רק מילים טובות לומר על המקום ובייחוד על ואדים, איש מקצוע מעולה ונותן שירות מהטובים שפגשתי. חוויה לקנות במקום כזה.

מנסיון שהיה לי בחנות פה כאשר רכשתי כבר את המכשיר הראשון שלי תמיד נהנתי מהשרות ומהיחס האישי ענו לי בסבלנות אמשיך להיות לקוח שלכם ממליץ לכולם לבוא להתרשם ולהתחדש עם מכשיר

היו הכי זולים, וסיפקו את המוצר במועד, על אף שזה היה בתקופת הקורונה (אפריל 2020). שירות לקוחות יעיל ומהיר (בחור בשם איתי), השיב לכל פנייה במהירות. בהחלט מרענן בנוף השירות הישראלי.

אני רוצה לפרגן לוודים על סבלנות ושרות מעולה. זה כבר טלפון שני שאני קונה אצלהם. תודה וודים

המקום הקבוע שלי לקניית טלפונים. אף פעם לא מאכזב. מומלץ בחום גם מבחינת מחיר וגם בשירות