
הגענו להתעניין במצלמת סוני. קיבל את פנינו תום ובסבלנות הסביר לנו אודות המצלמה. לאחר מספר ימים חזרנו לרכוש אותה. תום היה עם לקוחות אחרים וטל קבלה פנינו בנעימות ויעילות. מאז רכשנו מוצרים נלווים, הכל באמצעות טל ששירתה אותנו באופן מושלם.

הגענו להתעניין במצלמת סוני. קיבל את פנינו תום ובסבלנות הסביר לנו אודות המצלמה. לאחר מספר ימים חזרנו לרכוש אותה. תום היה עם לקוחות אחרים וטל קבלה פנינו בנעימות ויעילות. מאז רכשנו מוצרים נלווים, הכל באמצעות טל ששירתה אותנו באופן מושלם.

קניתי את מצלמת הווידאו בסניף קאמרה בחיפה כשמאחורי ניסיון מועט בוידאו. אני חייב לציין שעם הזמן המצלמה ענתה על כל ציפיותיי ולמדתי להפיק ממנה תוצאות מצוינות. אך מעבר לחוות הרכישה, אני חש בצורך להודות לשלושת הגברים שמתפעלים את הסניף - גרי, חנן וקובי, שבכל פעם שאני נכנס לסניף עם שאלות תפעוליות בהקשר למצלמה, בין אם אני קונה משהו חדש ובין עם לא, אחד מהם מתפנה אלי בסבר פנים יפות ועונה בסבלנות אין קץ לכל שאלותיי בתשובות ענייניות ומקצועיות כאחד. כך שלא מעט בזכותם למדתי למפיק מהקניה את המרב. אין ספק שצוות זה ראוי לכל ציון לשבח שיכול לקוח מרוצה להעניק.

בתאריך 6.9.15 התקלקלה המצלמה במכללה (משמשת לצילום הסטודנטים). התקשרנו לחנות לבדוק שיש ברשותם הדגם המבוקש לנו, ענה לנו מוכר בשם אמיר, הוא ענה באדיבות ובמקצועיות שאל לצורך מה אנו צריכים את המצלמה ואף הציע דגם מתקדם יותר, במחיר כמעט זהה. הסברנו שהמערכת שלנו לא תומכת בדגמים אחרים. ורכשנו את המצלמה הנ"ל.השרות היה מצוין.

רכשתי מצלמה חדשה בקאמרה שבקניון מלחה, אמיר עזר לי מאוד הסביר ביעילות, סבלנות ומקצועיות על המצלמה ועל העדשה שרכשתי הסביר לי מה ההבדל בין כולם. היה לי ממש כיף בחנות, היחס והמחירים ממש טובים! כל פעם באה למטרה אחרת ונהנת מחדש.

אשתי ואני רצינו לרכוש עדשה למצלמה, במקום העדשה שנשחקה לנו. בחנות ביקשנו לדעת על ההבדל בין העדשות השונות, טווח המחירים והשוני בפונקציות. בחנות נתן לנו שירות בחור אדיב בשם "דודו", אשר שמח לעזור לנו. הוא הסביר לנו במקצועיות רבה על ההבדל בין העדשות השונות, ועל היתרונות בכל עדשה. לאחר הסבר מקיף אך ממוקד, הגענו להחלטה לרכוש את העדשה הנ"ל. שמחנו מאוד שהמוכר היה אדיב דיו בכדי לטפל בנו בסבלנות רבה, ולתת לנו את המענה הדרוש. חוויית הקנייה בהחלט הייתה נעימה, יצאנו משם עם ידע על העדשה שרכשנו.

מוכרים מאוד אדיבים, בעלי ידע ורצון לעזור. דיברתי עם אביחיל בטלפון עוד ליפני שהגעתי והכל היה מוכן כשהגעתי לחנות. המחיר היה נמוך יותר מכל התוצאות שהוצעו בZAP, תודה רבה.

שירות מצוין, צוות מדהים, מקשיב ועוזר. המחיר הוגן ביחס למתחרים ואמינות למופת בייעוץ ובשיקות הלקוחות. הנציגים גם עזרו והיו נגישים בטלפון.

טל המוכרת קיבלה את פני במאור פנים, הסבירה לי את כל מה שעלי לדעת בקניית המצלמה הראשונה שלי, תוך חשיבה משותפת וראיית האינטרסים והצרכים שלי, הקשבה, הבנה, שפע של סבלנות ומקצועיות, בקיצור - קניה נהדרת, מוכרת נפלאה ובן אדם מקסים. לילך

אני צלם מקצועי שכל הציוד שלי אני קונה מסניף מלחה.. ועל פעם אני מרוצה מהם ..תמיד יש להם סבלנות בשבילי ודואגים לי למחיר טוב ..אמיר שיחק אותה ..

אני רוצה לכתוב על השירות הנהדר שקיבלתי בסניף קמרה מלחה. זה התחיל כשהתקשרתי להתייעצות ודודו הסביר וענה לכל השאלות שלי, בסבלנות ומקצועיות (חשוב לציין שזה היה אפילו כמה שיחות). בסוף הזמנתי מצלמה ועדשה, הגעתי לסניף לאסוף את הציוד וקיבלתי הסבר מקיף ומקצועי על כל תפעול המצלמה. אני רוצה להודות לדודו על השירות האדיב והכוונה.

רכשתי מצלמה D7100 בסניף חיפה קיבלתי מגרי שירות מצויין ומקצועי עזר לי מאוד לבחור את המצלמה המתאימה לי תודה

רכשתי את המצלמה בחנות קאמרה בקניון איילון הנציג שעזר לי היה תמיר. מתן השירות , הסבלנות היה מעולה! ממליץ בחום

אני צלם מתוך קבוצה שקונים הקאמרה מלחה ׳.אין פעם שהתאכזבתי מהם ..סחורה בזמן ומחיר טוב ,יש להם סבלנות לאנשים במיוחד דודו... מקווה שימשיכו כך

הגעתי ל"קאמרה" לאחר שלא הצלחתי למצוא מצלמה מסוימת אשר אזלה במלאי במספר חנויות בירושלים, וגם מחוץ לעיר. נאמר לי שיום קודם לכן בוצעה הזמנה והוסיפו אותי לרשימה. המצלמה הגיעה לחנות כבר למחרת. השירות שניתן לי טלפונית היה יעיל ביותר . בסניף עצמו השירות היה אדיב מאוד וקיבלתי הסברים על המצלמה מטל.

ברצוני להביע את תודתי לחבר'ה המקסימים בקאמרה איילון, לתמיר- שהסביר בסבלנות על החצובה, תום- שתמיד עוזר ולטל- על העזרה עם התיק. אתם הסיבה שאני חוזרת לחנות הזו כל הזמן!

הזמנתי את המצלמה דרך המוכר רוי מזרחי, שהיה מאוד נחמד ומקצועי. הוא היה כנה ויעיל, דאג שהמצלמה תגיע לסניף הקרוב אלי גם דאג לוודא שהמוצר נאסף ושאני מרוצה. סה"כ חוויה מאוד חיובית ונעימה

כבר לא פעם ראשונה שאנחנו קונים בחנות הזו ומאוד נהננים מהשירות המהיר והטוב שהם מציעים לנו בכל פעם, הפעם החלטנו להשתדרג ל 6D לאחר קניית 70D באותה החנות וקיבלנו שירות נהדר שענה על כל צרכינו!

שמי דניאל זיו בעל סטודיו לצילום אירועים, סטודיו 55 בירושלים. את כל הציוד שברשותי אני רוכש בקאמרה סניף קניון מלחה בהנהלת האני. שלשום רכשתי מצלמת ניקון d5300 עדשה 14mm. את השירות סיפקה לי טל. חווית קניה מושלמת, מקצועית מאוד, יודעת לייעת ולהכווין - מחיר הוגן מאוד אפילו ביחס למחרי האינטרנט.

אני מרגיש חובה נעימה לכתוב כמה מילים על הצוות של החנות ועל איכות השירות. ובעיקר, אני רוצה להודות לצוות האדיב והמקצועי של "קאמרה" ובמיוחד להגיד תודה לעובדת טל - שלפני יומיים הייתי בחנות וקניתי חצובה לצילום. תודה לך טל על היחס האישי, ההבנה, האנושיות, הסבלנות, האכפתיות וההוגנות. לא פוגשים היום את התכונות הללו בכל מקום. תודה רבה לכם אנשים יקרים על היחס. ברור לי שזאת לא הקנייה האחרונה שלי ב"קאמרה" בקניון מלחה ירושלים.

הגענו לחנות כדי לרכוש מצלמה ועדשות לא היה לנו מספיק ידע מה לקנות טל הייתה זאת שפנינו לעזרה זאת הייתה חוויה טובה לנו לרכוש את המוצרים טל הייתה מאד מקצועית והחשוב יותר הזמן שהקדישה לנו כמעט שעה שלמה בצורה חביבה וכפי שאמרתי מאד מקצועית לדרישה שלנו ברכישה לא הייתה לי חוויה כזאת טובה כבר שנים כשהיגתי לחנות כדי לרכוש מוצר כמו כן שאספנו את המצלמה לאחר 3 ימים שכול הציודהגיע קיבלנו הסבר על המוצרים מעובד בשם תום שהיה סבלני מאד

נכנסתי לסניף הר חוצבים בירושלים קיבלה אותי מוכרת בשם רבקה, נתנה לי שירות אדיב ומציון מעל ומעבר למה שציפיתי במהירות וביעילות, המליץ לחברי לקנות בחנות זאת בזכות היעילות והמקצועיות של המוכרת והחנות

הגעתי לחנות פעמיים, בראשונה לקבל המלצה ובשנייה לרכישה אחרי שחשבתי על זה קצת בבית. בשתי הפעמים היו מנומסים אדיבים,יעילים ומקצועיים. אים ספק שאמליץ על החנות הזו וארכוש בה שוב. ממליצה על עופר מסניף דיזנגוף תל אביב.

רציתי לרכוש מצלמה מקצועית DSLR, ולאחר התלבטויות רבות, הגעתי לסניף מלחה בקניון ירושלים, שם טיפל בי יקיר שהעניק לי שירות ברמה יוצאת דופן, קיבלתי ייעוץ מקצועי, הדרכה במקום וכמובן את המחיר הכי טוב בארץ...!!! החוויה של הקניה גרמה לי לדעת, שאת הציוד הנוסף ארכוש בעתיד רק ברשת "Camera"..!!

זה היה מדהים עם צוות camera קניון מלחה מהירות שירות תודה ואני אלך לקנות כל הזמן

רבקה מסניף הר חוצבים ירושלים יצרה איתי קשר טלפוני כשעתיים אחרי שמילאתי טופס באתר האינטרנט של החנות. ביקשתי להשוות את המחיר למחיר הזול לפי ZAP ובקשתי אושרה. ביצעתי הזמנה טלפונית במהירות וביעילות. ביקשתי שהמוצר ישלח לסניף שקרוב למקום מגורי וכך היה. הגיע תוך יומיים.