שלחו מחשב שהגיע עם שבר פנימי שאדם שאינו טכנאי מחשבים לא יכול להבחין בו. הדבר החל ליצור בעיות במחשב לפרקים וכשאותרה הבעיה הספיציפית טענו (גם הם וגם דל) כי על שבר אין אחריות ולכן אין מה לעשות ומצטערים שנתקעתי עם מחשב לא שמיש ששילמתי עליו 5000 אלף ש״ח!! אומר לזכותם שניסו לעזור לי מול דל אך בסופו של דבר גם הם וגם דל התנערו מאחריות ואני שלמתי על כך ביוקר. אז שורה תחתונה אין על מי לסמוך.
תגובת החנות
הלקוח רכש מחשב מתוצרת דל. כמובן שהמחשב שנשלח ללקוח חדש, מקורי וסגור מהמפעל של דל כמו כל המוצרים הנמכרים באתר.
לאחר כשלושה חודשים פנה לדל עקב שבר חיצוני בפלסטיק בחיבור USB, היצרן הסביר שזה יכול להיגרם עקב שימוש לא תקין (בדרך כלל ניסיון הכנסת USB הפוך) ואחריות אינה מכסה שבר.
הלקוח פנה אלינו ולאחר שהוסברו לו נהלי אחריות היצרנים: אף יצרן לא מכסה אחריות שבר, במיוחד לא לאחר 3 חודשים מיום הרכישה. אך למרות זאת נעשו מאמצים לתווך בינו לבין היצרן כדי לבדוק מה ניתן לעשות.
חשוב לציין שאנחנו דואגים להדגיש בכל רכישה כי האחריות אינה מכסה שבר לקוח.
היצרן הציע מספר אופציות של תיקון בתשלום, אך הלקוח לא קיבל את ההצעות.
הצענו פתרונות אלטרנטיביים כמו השבתה של הכניסה ושימוש במפצל, או המשך שימוש במחשב שעובד ופשוט להתעלם מיציאה זו, אך הלקוח לא קיבל גם את ההצעות הללו.
צר לנו מאוד שהלקוח החליט לכתוב חוות דעת זו למרות שעשינו את מירב המאמצים לעזור ללקוח מול דל, למרות הפניה לאחר כשלושה חודשים עדיין ניהלנו מספר שיחות איתו ועם היצרן וניסינו ככל יכולתנו לעזור ולתווך לפתרון, וכל זאת למרות כתב האחריות המאוד ברור של היצרנים.