
אחלה של שירות מבחינת מקצןעיות רצון לעזור ולמצוא מוצרים מתאים ומשלימים. שירות משלוחים מהיר מהיום להיום. ממליץ מאוד! וגם המחירים זולים ביחס לאחרים

אחלה של שירות מבחינת מקצןעיות רצון לעזור ולמצוא מוצרים מתאים ומשלימים. שירות משלוחים מהיר מהיום להיום. ממליץ מאוד! וגם המחירים זולים ביחס לאחרים

חנות מדהימה! כל פניה נענית מייד ובמקצועיות רבה היחס, המקצועיות, הנכונות לעזור, הסבלנות והכל בחיוך ממליץ מאד!!!

אופק פיסי והחנות שלו מספר אחת. השירות שגיא מספק והמוצרים שהוא נותן שווים כל שקל. לא מאוכזב בכלל ותמיד יגיע אליו לקבל שירות

פניתי לחנות בווטסאפ וקיבלתי מענה מיידי, אדיב ויעיל. ביקשתי מחשב נייד שלא היה במלאי או באתר (שלחתי לינק לחנות ידועה-מאוד אחרת) ותוך כמה דקות קיבלתי הצעה עם אותו מחיר אבל משלוח מהיום-למחר כולל התקנה. ממש ביקשתי משלוח מהיר (המחשב היה מתנת יום הולדת לילדה...) - וזה קרה! לא סתם, אלא ב-23:00 בלילה במשלוח אישי של בעל החנות ברכב שלו אליי הביתה לת״א, רק כדי שיהיה יום הולדת שמח :-) ממליץ בחום על השירות, המחיר וטוב הלב!

הזמנתי מזגן ביום שלישי קיבלתי לאחר יומיים ביום חמישי עם תיאום מראש בצורה מדוייקת את האמת - לא שמעתי על שירות כזה - יחס אדיב ואנשים מדהימים כל הכבוד ובהצלחה

חנות מעולה! משלוח מהיר וצוות מועיל! אני ממליץ! החבילה הייתה ארוזה בקפידה ובצורה טובה. התקשורת והייעוץ ממצה וללא המתנה. הכל מצויין!

חיפשתי מחשב לעסק מתחיל, הגעתי לגיא ואין לי מילים על היחס , ההסברים, הנכונות, הלבוא לקראת. קניתי מחשב וקיבלתי מענה ב100 אחוז על כל שאלה והבהרה שביקשתי. לאחר מכן קניתי תכנת אופיס, גיא התקין לי את התוכנה במחשב (מרחוק) והסביר לי כל דבר שאני צריך לדעת בעניין. תודה רבה לך. אין ספק שכל דבר שנצטרך בהמשך, אתה הכתובת!! פירגון מהלב!!!

קיבלתי שירות מגיא באונליין קיבלתי מענה ישיר סובלנות ומקצועיות ממליץ בחום לרכוש באונליין תודה רבה

שרות מדהים, מהיר ומקצועי גיא סבלני וזנין בכל זמן ולכל שאלה ממליצה בחום בהחלט אחזור לשם

רכשתי דרכו מסך מחשב. מחיר הוגן ,שרות טוב מהיר. משלוח מהיר. זמינות גם דרך הטלפון וגם דרך הווטסאפ. ממליץ לרכוש דרכו.

במהלך החודש האחרון חיפשתי מיקרופון למחשב הנייד שלי. נכנסתי לזאפ - להשוואת דגמים ומחירים - וגם היה לי מאד חשוב לקבל את המיקרופון הזה בזמן המהיר ביותר, יחסית לזמני המשלוח. נכנסתי לברר על המוצר הנ"ל באתר שדל חברת 'אופק פי.סי' ושלחתי הודעת וטסאפ לחנות על המוצר הנ"ל! מהרגע הזה, גיא היקר, מהחנות אופק פי.סי היה איתי בקשר רצוף(!!!) בווטסאפ וענה לי על כל שאלה בוגע למוצר שהזמנתי! אציין שבהתחלה, גיא נתקל בבעיה של חוסר מלאי זמני של המוצר שביקשתי, אך, למרות זאת, לא ויתר ועשה הזמנה מיוחדת עבורי מהספק הישיר של המוצר הנ"ל, כשהוא חותם את הודעת הווטסאפ שלו, בנדון, במילים: "הכי חשוב לי שאתה תהיה מרוצה"!!! בנוסף, גיא עשה הכל(!!!) ע"מ לזרז את הגעת המוצר אליי, הביתה, דרך חברת המשלוחים בהקדם האפשרי, הוא צילם לי את מדבקת המשלוח לנקודת האיסוף שביקשתי שלשם יגיע המוצר - ואכן, תוך יומיים בלבד הגיע כבר המוצר לנקודת האיסוף בישוב שבו אני גר ואספתי את המיקרופון למחשב, שב"ה עובד כנדרש! * לסיכום: רוצו לקנות ב'אופק פי.סי'!!! ממליץ בחום רב!!! מאיר

באתי למקום לרכוש משחק לפלייסטיישין. היחס היה חם ואדיב והמוכרים המליצו לי על משחקים מתאימים בטווח המחירים שביקשתי.

קיבלתי שירות אדיב ומהיר והמוכרן ידע לייעץ לי וענה על כל שאלותיי . מאוד מרוצה

חיפשתי במשך תקופה חלק ספציפי של מטען למחשב, הגעתי ומצאתי בדיוק מה שרציתי, במחיר מאוד זול:) שירות נעים וטוב! ממליצה מאוד

חנות קטנה ומטריפה והכי חשוב בעל הבית אמין וישר שרות אדיב ממש חווית קניה מושלמת

הזמנתי כבל 25 מטר עם משלוח עד הבית. אחרי שלושה ימים הכבל הגיע אלי הביתה במשלוח אישי. השירות מצויין. תרם השתמשתי בכבל.

חווית שירות נעימה שקיבלתי עוד בטרם הרכישה, מענה לשאלותיי גם בווצאפ וגם במייל , המון סבלנות ועזרה עד לקבלת המוצר הביתה. מומלץ בחום.

שירות מעולה!!! קניתי מחשב גיימינג והייתי צריכה עזרה ב להדליק אותו הוא הגיע עד לבית ועזר לנו ממש. אם הייתי צריכה עזרה עם המחשב ישר עזרו לי אנשים מדהימים . באמת ממליצה לקנות שם. זול וברמה גבוהה.

שירות טוב ומהיר אנשים זהב ומחירים נוחים וטובים תודה רבה על היחס והשירות . ❤️

אחלה שירות, מאוד אדיב ומחירים נוחים. מסביר בנחת וענה על כל שאלה שהייתה לי, חווית קניה נעימה מאוד.

הזמנתי ברגע האחרון ויצרתי קשר עם החנות גיא עזר לי מאוד בבחירה של המוצר המתאים ודאג לכך שעוד באותו הערב ההזמנה תועבר לשילוח. קיבלתי אותה יום למחרת! קיבלתי שירות מצוין ואני ממליצה בחום.

לא לקנות באתר! המוכר טעה במוצר בשל חוסר מקצועיות וחוסר הבנה ושליטה בסחורה של עצמו, שלח לי מוצר לא נכון, לא מה שהזמנתי. אחר כך סירב להודות בטעות. האשים את הספק שלו ואותי לסירוגין וזאת למרות שהצגתי הוכחות חד משמעיות שסופק לי מוצר שלא שהזמנתי. ביקשתי לבטל עסקה ולאסוף ממני את המוצר (כי לא הייתי מוכן להוציא כסף למשלוח חזרה) אך המוכר סירב בטענה שהמשלוח עולה לו כסף. בקיצור, חוסר מקצויות, חוסר הבנה, שירות לקוי מ"א" עד "ת".
לקוח הזמין מוצר שבשם המוצר רשום "אנטי וירוס חידוש ל3 שנים ESET NOD32 Antivirus" לאחר שקיבל את המוצר אומר לי הזמנתי אנטי וירוס ל4 מחשבים , אבל בשם המוצר רשום שזה למחשב אחד. נכון שבהתחלה אמרנו לו שזה לא טעות שלנו והוא צריך להחזיר את המוצר ולא אנחנו אחראים לאסוף על טעויות שלו לאחר שלחץ ואיים לרשום ביקורות שליליות בזאפ ובגוגל שלחנו שליח שיאסוף על חשבוננו ,זיכינו אותו מחיר מלא ועוד יש לו חוצפה לרשום לנו ביקורת שלילית ממש הזוי

השירות היה מצויין. משלוח מהיר, קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. מחיר מעולה. עזרו בהכל. ממליץ בחום.

שירות מקצועי וטיפול יפה. עזר לי להתקין את מערכת ההפעלה כמו שצריך, וזה עבד טוב

ממליץ בחום. המחשב הגיע תוך יומיים והשירות של גיא בעל הבית היה מעולה ומקצועי ואני בטוח אחזור לקנות ממנו