
קניתי טלויביה באתר שלהם ב3 אוגוסט אחרי כמעט שלושה שבועות לא הגיע התקשרתי כל יומיים, לפחות 6 פעמים, כל פעם אמרו שאני אקבל ביקשתי החזר כספי

קניתי טלויביה באתר שלהם ב3 אוגוסט אחרי כמעט שלושה שבועות לא הגיע התקשרתי כל יומיים, לפחות 6 פעמים, כל פעם אמרו שאני אקבל ביקשתי החזר כספי

רכשתי טלויזיה tcl 75 . המוכר יגאל היה סבלני ואדיב ונתן את כל האינפורמציה לשאלות שלי. הטלויזיה סופקה בזמן. וכל התהליך היה חלק. בהחלט חוויה טובה. ממליץ על החנות בחום !

חווית קניה קלה ומהירה. היו זמינים לכל שאלה שהיתה לי לגבי זמני המשלוח, עזרו לזרז אותו וכן בדקו שהמוצר הגיע אלי.

רכשנו טלוויזיה כולל התקנה. השירות היה מעולה. הכל נענה באדיבות ומהירות. שירות דרך הוואטסאפ, נוח מאוד

אחלה חנות לאחר סקר שוק לקניית מוצרים למטבח חדש המחירים תחרותיים וטובים שירות מעולה ויחס אדיב

הוזמן מזגן תדיראן דרך האתר לפני כשנה. השירות והמחיר טובים. המזגן מעולה וכך גם החנות. מומלץ.

הייתי מאד מרוצה מרמת השירות הגבוהה והיחס הטוב לאורך כל שלבי הקנייה. המוצר הגיע בזמן.

כל ההתנהלות מול החנות הייתה עינינית ומקצועית , המחירים מעולים והכי חשוב השירות נפלא, תודה

התקשרתי, הזמנתי, לא ניסו להחליף לי הזמנה או כל מיני שטיקים שעושות חנויות אחרות. מעולה

טלויזיה שיאומי 65. רכשתי בטלפון, שיחה נעימה סבלנית ואדיבה. המחיר היה הוגן ביותר הבטיחו הספקה מהירה ועמדו בכך. יופי של שירות!!!

הזמנו את המקרר טלפונית, היה מענה מהיר ותשובות לכל השאלות, הקבלה הגיע מיד, הובטחה אספקה תוך 21 יום, הגיע בפועל תוך יומיים, מקרר מהמם, רחב ידיים ומחולק מצוין. הכל היה כמו שהובטח וחוויית השירות היתה מצוינת.

רכשתי תנור אפיה של בוש באתר יגאל היקר טיפל בי בצורה אלגנטית ונעימה עד קבלת אחריות מהיבואן הרישמי.

מכונת כביסה של בוש. נרכשה לפני שנה במחיר טוב. נכון לעכשיו מרוצה מהמוצר ומהקנייה. עשו מאמצים לספק מהר.

פרסמו שהם מוכרים טלוויזיה Samsung QE55Q70D, קניתי דרך האתר, התקשרו וסיפרו לי סיפור על שינוי ביבואן וביקשו תוספת תשלום כדי שאקבל את המוצר מהיבואן הרשמי. ביקשתי לבטל את העסקה והם אישרו את ביטולה, גם במייל, אבל גבו את התשלום מכרטיס האשראי. אני עכשיו נאבקת מולם ומול חברת האשראי כדי לקבל את הכסף חזרה.

המחיר היה אטרקטיבי והשירות היה מצויין. הייתה בעיה עם זמינות המוצר אצל הספק, ויגאל דאג לפתור את הבעייה במהירות וביעילות. שירות מעולה שאני לא רגיל לקבל.

חוויה קניה מצוינת, שירות מהיר, אדיב ומקצועי. רכשתי את המדיח לפני שנה, הוא מצוין ממש! מרוצה ממנו מאד

קניתי פה. זה היה חוויה מאוד טובה ומאוד נוחה, והשירות היה מעולה. כשהתקשרתי כשהיה לי שאלה, היה מעה. נתן את העזרה וממש הכווין אותי בדיוק למה שאני הייתי צריך, בלי להרגיש שאני נזרק ממקום למקום ללא עזרה. ממש נוח, אדיב ובזמן.

הגעתי במקרה ל-KBMall בחיפוש אונליין אחר מכונת כביסה. הם היו עם המחיר האטרקטיבי ביותר וסיפקו שירות מהיר, זריז ואיכותי. התקשרו שנה! אחרי הרכישה לוודא שהכל תקין.

השירות היה מעולה והמוצר הגיע מהר והמזגן עובד טוב שקט ממליץ בחום גם על מוצר וגם על החנות

שירות אמין, מהיר ומצוין גם בזמן הרכישה וגם אחרי הרכישה קיבלתי תשובות מקצועיות לכל שאלה שהיית לי

שירות טוב, המשלוח הגיע מהר המוצר עובד מצויין כבר שנה בהחלט אשתמש בשירותי החנות שוב בעתיד

רכשתי כיריים גז של AEG. בהתקשרות הראשונה קיבלתי מהחנות את כל המידע הדרוש כדי להבין בדיוק אילו כיריים מתאימים לצרכינו, ומאותו הרגע הכל היה מהיר וחלק. קיבלנו את הכיריים בתוך ימים ספורים ואנחנו מאוד מרוצים. ממליץ בחום.

קניתי מהם כמה מזגנים לבית , מחיר מצוין ומזגנים מעולים, שירות אדיב ומהיר .תודה רבה.

משלוח זריז שעומד הלוחות הזמנים מכונה שעושה את העבודה אמינה מאוד והכביסה יוצאת נקייה רכה ועם ריח טוב תמורה מצויינת לכסף

קיבלתי שירות טוב יחס מעולה ההובלה הגיע בזמן והמחיר היה מצוין . ממליצה על המוצר והחנות