
לא ממליצה בכלל ! ביום שישי הגעתי לחנות לרכוש אייפון 13 מיני קניתי את המוצר ושהגעתי הביתה בדקתי את המכשיר בעקבות קבוצת אפליסטים בפייסבוק ששם נטען כי יש מלא מכשירי איפון 13 מיני מחודשים. להפתעתי לאחר בדיקה באתר אפל גילית שהמוצר מחודש ונשאר לו חודש אחריות לפי אתר אפל. החנות מוצגת עם תו אמון הציבור.
שלום לכולם מדובר בחוות דעת מוטעית!!! הלקוחה רכשה מכשיר חדש לחלוטין היא בדקה באתר אפל לגביי האחריות אבל הסתכלה במקום הלא נכון לאחר בדיקה נוספת הסבנו את תשומת ליבה לטעות והוכחנו לה שיש לה שנה אחריות באפל. צר לנו שהיד קלה על המקלדת בטרם פונים ובודקים מול החנות





















