
הכל היה ממש בסדר. שרות אדיב ויעיל. הטלוויזיה היגיעה בדיוק אחרי 3 ימי עסקים כמו שהובטח. חנות מומלצת

הכל היה ממש בסדר. שרות אדיב ויעיל. הטלוויזיה היגיעה בדיוק אחרי 3 ימי עסקים כמו שהובטח. חנות מומלצת

חווית קנייה ברמה גבוהה ביותר! קיבלתי שירול בוואטסאפ שלהם מעדי הקסימה שהייתה מקצועית ושירותית ביותר!

מצאתי את האתר של החברה דרך הגוגל, והם הציעו את הטלוויזיה שחיפשתי במחיר זול יותר. קרתה טעות ובטעות חויבתי מעט יותר, אך הם מיד תיקנו והחזירו לי את ההפרש. שירות הלקוחות היה אדיב מאוד, מהיר מאוד וזמין. ממליץ בחום!

משלוח ממש מהיר רק תוך 3 ימים הטלוויזיה אצלי מסך מדהים. שירות מעולה ממליץ בחום

דיברתי עם נציגה בשם עדי דרך הוואצפ ענתה לי בסבלנות על כל שאלה ששאלתי הייתה בעיה קצת מורכבת ולא התייאשה! ולבסוף קניתי את השלט חכם המקורי של LG במחיר הכי זול שקיים!! פשוט שרות ברמה גבוהה תודה רבה אין ספק שאמשיך לרכוש אצלכם!

קניתי אצלם בלנדר, כשעשיתי טעות בהזמנה, שירות הלקוחות שלהם ענה לי מאוד מהר, המחיר שלהם היה הכי זול, והמשלוח(חינם) הגיע אליי הביתה תוך יום!

.השירות טוב, מענה טלפוני זמין ואדיב, מחיר הכי זול שמצאתי והמשלוח מהיר וחינם עד הבית

שירות מצוין, אספקה מהירה. מבחר גדול. מענה אדיב לשאלות. אתר נגיש, עונים על כל שאלה.

הזמנתי שואב אבק דייסון, הגיע די מהר,אחרי ההזמנה דיברתי עם שרות לקוחות לגבי כמה בירורים,נתנו לי שרות מצויין, תודה רבה. המוצר עצמו טוב מאוד!

הזמנתי שואב אבק רובוטי של רובורוק דרך האתר בשעה 14:00. ב-17:00 התקשרו אלי מהחנות לוודא את פרטי ההזמנה ובשעה 19:00 השליח כבר הגיע עם השואב!

שירות מצויין, מחיר עוד יותר מדהים!! נתנו מענה מהיר גם בוואטסאפ וגם בטלפון, ענו על שאלות בסבלנות, למרות כל השאלות שלי כלא מבינה בטלויזיות.

קניתי מספר מוצרים דרך סיטי דיל - טלוויזיה, מכונת כביסה ומקרר. השירות היה הכי טוב שפגשתי, מבחינת היחס האישי והדאגה ללקוח וגם מחירים. במיוחד בלטה הדאגה שלהם, כאשר המקרר שקיבלתי היה זקוק להחלפה של רכיב, הם דאגו להפעיל את כל הלחץ הדרוש מהיבואן כדי שאקבל שירות מעולה, מהיום הראשון שדיווחתי, לאורך הדרך. בחורה בשם עדי דאגה להתקשר יום יום ליבואן ולדרוש שאקבל מספר פניה ואיש קשר, ומשם העניין נסגר לשביעות רצוני. לכן, סיטי דיל היא חנות שדואגת ללקוחות שלה. והיחס האמיתי נמדד כשאתה פונה אחרי הקניה ומקבל יחס מעולה. לכן מבחינתי תודות לאולג ועדי, קיבלתי שירות של 5 , וממליץ לכל אחד לרכוש שם, ואמשיך לקנות שם בעתיד.

שרות לקוחות אדיב ויעיל, נציג המכירות נחמד ואסרטיבי. זו לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שאני קונה מהם. משלוח יותר מהיר מוולט...

הזמנתי מכונת כביסה BOSCH WAK20260IL מהספק .CITY DEAL. לאחר מספר ימים התקשרו אלי מטעם הספק והודיעו לי שדגם זה אינו בנמצא בטווח הנראה לעין, ומציעים לי דגם דומה, תוצרת פולין (לטענתם טוב יותר) בתוספת 155ש"ח "בלבד" דהיינו, במחיר 1590ש"ח במקום 1435 ש"ח "וזאת על אף שמחיר הדגם הפולני באתר החברה ב"זאפ" עומד על 2890ש"ח" כדברי הספק. מכיוון שהייתי לחוץ לקבל מכונת כביסה בהקדם האפשרי, הסכמתי בלית ברירה. אגב החשבונית שהוצאה היתה על שם ספק שונה בשם א. חרמש שיווק ישיר בע"מ, אך חיוב כרטיס האשראי בסכום החדש הינו עדיין על שם סיטי דיל. ואז נזכרתי שגם בני הזמין את אותו הדגם שהזמנתי (אצל מישהו בשם דומה), וגם הוא קיבל טלפון בענין תוספת מחיר והחלפה למכונה הפולנית. זה כמובן עורר את חשדי. בדקתי ב"זאפ" מי עוד מציע את הדגם הפולני (WAN20030) ומצאתי רשימת 6 ספקים שכולם מציעים את הדגם באותו מחיר (2890ש"ח) כאשר אחד מהם בשקל פחות ואחד נוסף ב 10שקלים יותר.( מכיוון שמן הסתם סיטי דיל לא הפסידו על העסקה איתי 1300ש"ח, הבנתי שכנראה כל ששת הספקים (אולי זהו אותו ספק תחת שמות שונים המייצרים תחרות פיקטיבית?) המציעים את הדגם הפולני במחיר 2890 עושים זאת כדי לבצע את ה"תרגיל" עם הדגם המקורי שהזמנתי, שלפחות באתר של BOSHC כלל לא קיים כיום. בדקתי ומצאתי שכל ששת הספקים המציעים את הדגם הפולני, אכן מציעים גם את הדגם המקורי "הזול" שהזמנתי ( ומן הסתם גם הם מתקשרים ללקוח, מודיעים לו שהדגם המוזמן אינו בנמצא ומציעים לו "מציאה" של דגם ש"עולה" 2890 ב"הנחה" של כ 1300ש"ח.

קניתי דרך האתר שואב אבק דייסון. אני מאוד שמח שהזמנתי מוצר דרך CITY DEAL כי מוצר הגיע ללא תקלות בדרך ללא עיכובים. דרך הגב הזמנתי מALIBABA מוצר יקר ערך לפני שלושה חודשים ועד עכשיו עוד לא קיבלתי. תודה לצוות ! בכבוד רב יגאל!

שומר נפשו ירחק. הזמנתי מקרר, אחרי התשלום התברר כי אין במלאי, הציעו דגם ישן יותר וזיכוי על הפרש שלא התקבל. כל הפניות לא עזרו כבר חצי שנה

אובטח זמן הספקה של 4 ימי עסקים שחלפו כבר מזמן. לאחר שהתקשרתי לחנות לא ידעו להגיד מתי יספקו את ההזמנה. ביקשתי לבטל את ההזמנה והתקבל התירוץ "הבנות משירות לקוחות לא הגיעו היום לעבודה" במילים אלו. עבר שבוע מאז שביקשתי לבטל את ההזמנה ועדיין לא ביטלו\חזרו. ממש שבוי של החנות. תירוצים הם מספקים בשפע אבל לא את הסחורה. ממליץ בחום לא לקנות בחנות זאת.

היתה לי בעיה עם מוצר שהזמנתי מסיטי דיל. התלוננתי דרך הווצאפ, קיבלתי מענה אדיב ומקצועי תוך שעה בערך. גם בתהליך הקניה קיבלתי יעוץ אדיב ומקצועי. התרשמתי! תודה סיטי דיל

קניתי אצלם 2 דברים מכונת כביסה ושואב אבק. שואב אבק קיבלתי באותו יום. עם מכונת כביסה היה קצת עיכוב בגלל ספק אבל נציגת שירות בשם עדי היתה איתי בקשר מתמיד עד קבלת מכונת. גם איש מכירות שמוליק היה מאוד סובלני וענה על כל שאלותיי בנעימות ובפירוט מלא.

הזמנתי טלויזיה 55 סמסונג , יומיים אחרי זה כבר סופק והותקן , הטלויזיה מצויינת, תודה על השירות והמהירות

ההזמנה הייתה מאד פשוטה ונוחה, הכל הגיע בזמן. השליח עצמו קצת עיכב אותנו, אמר שיגיע בשעה מסוימת והגיע כמעט שעה אחרי כן, אבל זו לא אשמת החנות.

הזמנתי שואב דייסון 11 אבסולוט פרו. המוצר הגיע לפי בזמן האספקה שהובטח, חדש, סגור באחריות היבואן. הכל לשביעות רצוני

המוכר ענה לשיחותינו בבהירות, סבלנות ובאופן מלא הקניה היתה נוחה וחלקה והטלויזיה, הגיעה בזמן שנקבע, במחיר הנמוך שהובטח במבצע שמחנו לבצע את העיסקה אתכם

חווית קניה מעולה, צוות מקצועי וסבלני לכל שאלה, קיבלתי הסבר על סוגים שונים של טלווזיות וטכנולוגיות.

בשלב הקניה נאמר לי שהמסילות הטלסקופיות בתנור לא מכילות חומרים זרים מלבד מתכת כלומר ללא גריז שנמצא בחלל התנור בפועל זה היה שקר גמור ובשל כך שילמתי על תנור שלא הייתי צריך ( כפול 2 תנורים) אני לא משתמש במסילות הטלסקופיות וביקשתי שיזכו אותי עליהן בגין ההטעיה ( חיפשתי תנור פירוליטי בייחוד בגלל הרכב החומרים שמהם מורכב , מהצד הבריאותי שבעניין ולא רציתי חומרים זרים בתנור) הפנו לשירות ווצאפ ולא היתה תשובה ,