
האתר נוח וידידותי למשתמש. יש מגוון של מוצרים במחירים טובים. הם נותנים מענה מהיר לשאלות.

האתר נוח וידידותי למשתמש. יש מגוון של מוצרים במחירים טובים. הם נותנים מענה מהיר לשאלות.

The service was very professional and allowed me to replace the broken phone with a new one in a .minimum of time. Very satisfactory

הטלפון המדובר הינו Samsung A72 הזמנתי את הטלפון ביום חמישי באינטרנט. לאחר אישור ההזמנה במחשב, התקשרו אליי כדי לוודא פרטי אשראי ופרטי הטלפון הרצוי. בשיחת טלפון ניסו לשכנע אותי לשדרג ליבואן רשמי, ולאחר שסוף סוף הסכימו לכך שאיני מעוניין בזה, עדכנו אותי שאין את הטלפון הרצוי בצבע הרצוי (שחור). אמרו לי שישלחו לי מייל, ולהשיב למייל הזה ביום ראשון, ויעדכנו אותי אם יש את הטלפון בצבע הרצוי. הוסיפו, שאם בראשון עדיין אין את הצבע הרצוי, לשלוח עוד מייל כל יומיים-שלוש ולשאול מה הסיפור עם זה. שלחתי מייל בראשון והשיבו לי שאין עדיין את הטלפון בצבע שחור. לאחר יומיים-שלוש, שלחתי מייל שוב פעם כדי לבדוק מה מצב הטלפון. המייל לא נענה, ובדיוק באותה הדרך עוד שלושה מיילים שנשלחו. מאוד מבואס מהשירות, והחלטתי שאין ברצוני להביא להם את הכסף וקניתי ממקום אחר, שם היה שירות כראוי.

שירות מצוין. העסקה בוצעה טלפונית וכל כך נהנינו מהשירות. היה חסר מוצר, ואחרי שדיברנו עם החנות ובוצע בירור, תוך יום המוצר הגיע. ללא ספק, נשוב ונקנה מוצרים, תודה רבה על שירות מצויין.

קניתי מסך סמסונג 65' אינץ' עם פלייסטישם 5 + אוזניות בסכם פצצה שירות מעולה, אספקה בזמן.

שירות אדיב ומהיר, חזרו אלי אחרי הקניה לשאול אם אם אני מרוצה. במחירים הכי זולים שקיימים. ממליצה בחום

תהליך הקניה היה פשוט וקל . למחרת התקשר נציג שהציע שדרוג במחיר משתלם וגם לאחר קבלת החבילה התקשרו לברר שהכל תקין וטוב

המוכר היה נחמד מאד ומקצועי, בבית כבר גיליתי שהמגן דפוק וחזרתי לחנות, החליפו לי מהר והיה שירות מצוין

יחס אדיב, זמן המתנה סביר, סבלנות רבה של העובדים. לא היה מבחר צבעים לרמקול. כן היה לצמיד.

מחיר מוצר לגיטימי ולא מוגזם, השירות בחנות היה נעים ונעשתה שיחה טלפונית שמטרתה לוודא את תקינות המוצר לאחר הקנייה.

חנות מצוינת. שירות לקוחות מעולה. מחירים הכי זולים שנתקלתי בהם.היענות מהירה. חוויה אישית שלי: לא היה את הטלפון הספציפי שרציתי oneplus 9 במלאי באותו רגע ויכולתי להגיע רק באותו היום. החברה בחנות דאגו להשיג את הפלאפון במיוחד כך שאוכל לקנות באותו היום.

כמו בפעמים הקודמות שרכשתי בחנות (סניף יהוד) אחלה שירות, אחלה מוצרים אחלה מחירים. מומלץ, מומלץ מומלץ!

מחירים טובים, שירות מהיר ומקצועי, המוצר הגיע מהר, חדש, במצב מעולה ועובד כמו שצריך. בעתיד אזמין מהם שוב.

תמיד יש את הדברים הכי חדישים, חווית קנייה טובה, חנות, שירות מעולה, ממליץ בחום .

מצוינים, גם במחיר וגם בשירות. התקשרו מיד עם קבלת ההזמנה והמליצו על משלוח מהיר בהנחה, טיפלו מיידית בכל בקשה

מוצר מצוין ! מקלדת מדהימה ואיכותית, פשוט עולם אחר לגיימרים שירות טוב, ושעות פעילות נוחות מאוד!

המארז עשוי באיכות גבוהה מאוד. איכות צילום ווידאו מדהימה עם מגוון מצבי צילום כולל לילה. טעינה אלחוטית עובדת היטב. הסוללה במצב ההפעלה שלי מחזיקה יותר מיום אחד בעת שימוש בטלפון ואינטרנט אך ללא משחקים. אני מאוד מרוצה מהטלפון הזה

מבינים במוצר וענו על כל השאלות. המוצר הגיע מהר וענה על הציפיות. המחיר כמעט כמו מחו"ל, קניתי מכשיר נוסף חודש אחרי

קניתי גלקסי באתר, השירות הטלפוני היה נעים ואדיב. המשלוח הגיע מהר. אקנה שוב וממליץ לכולם

הגעתי ל'הייטק סטור' דרך אתר זאפ כדי לקנות סמארטפון והופתעתי לטובה מהאדיבות ומהמקצועיות של צוות המוכרים בחנות.

קניתי 2 פלאפונים. אחד לי ואחד לבת שלי. שתינו מאוד מרוצות. הטלפון טוב מאוד עם ,נוח לשימוש,פונקציות מאוד נחמדות,ונטען מאוד מהר. הצוות היה אדיב ואחראי. לבקשתנו ליצור איתנו קשר,יצרו איתנו קשר במהירות ואפילו כמה פעמים ,כי לא היינו זמינים. הפלאפונים הגיעו מהר. החיסרון היחיד היה ,שכשקנינו היה להם בחנות רק צבע אחד,אבל בסוף זה לא היה כל כך משנה, כי הבת שלי ואני קנינו מגינים בצבעים שונים.

שרות מצוין צוות מקצועי ואדיב. יצרו איתי קשר מיד השרות היה ענייני וברמה גבובה. המשלוח הגיע תוך 3 ימים והתקשרו לוודא שהכל בסדר. שרות ברמה גבוהה.

הגיע מהר מהמצופה. שירות מצויין ודאגו לעדכן אותי בהכל. קנייה מהירה זולה ושווה כל שקל

מחיר טובים מאוד, שירות לקוחות מעולה, תמיד יש זמינות ומענה במידה ויש שאלות או בעיות.

היחס של הייטק סטור אדיב מאוד ומסביר פנים, והשרות שלהם מצויין. ממליץ בחום לרכוש אצלם.