רכשתי מכשיר ניווט של מיו, ההזמנה הגיעה במועדה (למרות שהתבלבלו בקוד המעקב שנתנו לי). לאחר שימוש של שבוע במכשיר הבנתי שאינני יכול להשתמש בו ואינני מרוצה ממנו (בלשון המעטה), ולכן חשתי לאלקטרופוטו על מנת להחליף את המכשיר לדגם אחר. (שימו לב שלא רציתי את הכסף חזרה, אלא רק להחליף לדגם אחר). כאשר הגעתי לחנות קיבלה את פניי אחת מהמוכרות, אשר "הואילה בטובתה" להשיב לי ב"לא" חד משמעי לבקשתי להחליף את המכשיר לדגם אחר (למרות שעוד לא עברו 14 יום מיום הקנייה ), בתחילה תירצה המוכרת "הנחמדה" את תשובתה בכך שהחנות לא יכולה למכור מכשיר שאריזתו נפתחה (תרוץ ממש "לעניין"), אח"כ ניגש אליי מוכר אחר אשר הסביר שעל מנת שהחנות תוכל לקבל את המוצר עליה לקבל אישור מהיבואן, הסברתי למוכר החביב שרכשתי את המוצר מהחנות שלו ולא מהיבואן ולכן אם הוא צריך לקבל אישור אז שיואיל בטובו ויתקשר ויקבל את האישור, אך המוכר "הנחמד והמנומס" הסביר שזה תפקידו הבלעדי של הלקוח להתרוצץ בין היבואן לבין החנות ולמעשה לשמש "מגשר" בין השניים. לאחר שחייגיתי אל היבואן ובצד השני לא ענו לי, הואיל המוכר להתקשר בעצמו ישירות לספק, הספק ביקש את מס' הטלפון שלי והבטיח שיחזרו אליי במהרה, עברו 15 דקות ואף אחד לא חזר אלייי, בינתיים הצלחתי אני בעצמי להשיג את היבואן , אשר הסביר לי שאין הוא מחלק אישורים להחלפת המוצר, ולמעשה החזיר אותי לחנות בה רכשתי את המוצר , (בשלב הזה הבנתי שזה משחק של היבואן ושל החנות לגרום ללקוח להרגיש שאין לו עם מי לדבר ומר גורלו והוא נתקע עם הסחורה הפגומה לנצח נצחים), לאחר השיחה עם היבואן החלטתי לגשת למשרדי היבואן, שם, באיומי הקלטת השיחה שהייתה לי שם, הסכים היבואן לדבר עם הספק של אותה חנות ולשכנעו לתת את האישור המיוחל. לאחר שהאישור ניתן חזרתי לאלקטרופוטו שם חיכה לי המוכר החייכן עם הבעת ניצחון על פניו (לא ברור למה .. ) ואמר לי בגאווה :"נו .. ראית איזו פרוצדורה צריך לעבור כדי להחליף את המוצר ??"
הסברתי למוכר שאת הפרוצדורה הזאת בחנות נורמלית עושה המוכר/המנהל של אותה חנות, ובסופו של יום מי שהפסיד פה זה הוא, כיוון שבתחילתו של יום רציתי דגם אחר ואף יקר יותר, בסופו של יום אני גם לוקח את כספי בחזרה וגם לעולם לא אמליץ לאף אחד לרכוש משהו בחנות הזו. חיוכו של המוכר נמחק. הלכתי הבייתה.
*הערה - אין ספק שבכל הפרשה הזאת האשמה הבלעדית היא אינה של החנות, אלא של היבואן אשר מכתיב אי אילו תנאים לחנות בנושא החזרת המוצרים. עם זאת החנות לעולם לא פירסמה דבר וחצי דבר האומר שבנוגע למוצר זה מדיניות ההחזרה היא דרקונית שכזו. כמו כן כל ההתנהלות של המוכר בחנות אשר ניסה כל הזמן להתנער מאחריות ולהפילה על לא אחר מאשר הלקוח היא לא לעניין (בלשון המעטה). אוסיף עוד שזאת לא הייתה הפעם הראשונה שלי שרכשתי מוצרים בחנות זו, ועד עתה הייתי מרוצה מאד, אך בפעם הראשונה בה משהו השתבש - יצא המרצע מהשק, וחבל שכך ...