
מרוצה. משלוח הגיע עד למקום העבודה. שירות טוב. כולל אחריות לשנתיים במחיר מוזל שכוללת גם כן מגן מסך איכותי מזכוכית.

מרוצה. משלוח הגיע עד למקום העבודה. שירות טוב. כולל אחריות לשנתיים במחיר מוזל שכוללת גם כן מגן מסך איכותי מזכוכית.

ממליצה מאוד. השרות היה טוב, מאוד מהיר, אמין. גם המענה האנושי היה מהיר ואמין. מומלץ

חנות טובה נותנים עצות בקנייה ושירות טוב.הטלפון עובד מצוין ממליץ בחום על החנות וחוות דעה טובה

שירות מהיר וטוב. מצעיים מגוון תוספות כמו כיסוי מגן מסך ו כדומה. משלוח מהיר יחסית.

מכרו לי שעון חכם galaxy watch 3 של יבואן מורשה במקום של יבואן רשמי וזאת לאחר שהוספתי כסף כדי שזה יהיה יבואן רשמי בפועל הרבה פונקציות בשעון לא עובדות כולל מד דופק שלא עובד וכשפניתי אליהם גלגלו אחריות ליבואן ולזה שהמוכר בחנות לא ידע שיש פונקציות בשעון שלא עובדות מאוכזב מאוד

הגעתי לחנות שנמצאת ביהוד ישר פנו אלי ושאלו אם אני צריך עזרה.ממש מומלץ לקנות בחנות הזאת אחלה שירות .

הזמנתי טאבלט גלקסי s6 הגיע מהר מהצפוי, השירות היה אדיב בצורה יוצאת מין הכלל. מומלץ מאוד

רכשתי את המוצר באונליין, יצרו איתי קשר מהחנות, שרית מאוד אדיב ומקצועי. מאוד מרוצה מהרכישה, הכל כפי שמופיע בתיאור.

חנות מעולה. קניתי מהם בעבר. והייתי מאד מרוצה. קניתי טלפון של סמסונג וההזמנה חיכתה לי בחנות עם מגן המסך מותקן כבר.

שירות מצוין. הזמנתי טלפון נייד, התקשרו אליי באותו היום לוודא את פרטי ההזמנה ובתוך שלושה ימים הטלפון הגיע עם שליח. שבוע לאחר מכן הזמנתי עוד מכשיר לבן הזוג שלי, וגם אז הגיע מהר והשירות היה מצוין.

שירות נהדר, מהיר ויעיל. מוצר נוח ויפה עם מגוון של צבעים.אני והבן שלי בחרנו כל אחד לשלט שלו ;)

שרות מקצועי וטוב מאד.מומלץ בחום . הצוות עשה הכל כדי לעזור ולתמוך ולייעץ ולהתקין את המכשיר

קניתי שולחן גיימינג, השירות היה אדיב , המוצר הגיע בזמן והכל היה תקין. זו הפעם השניה שאני קונה מהם מוצרים וסהכ אמינות שירות ומחיר מעולים.

מלאי מגוון,חווית קניה טובה.הזמנה אונליין ואיסוף באותו היום. צוות חייכני, שירותי, מקצועי וסבלני. ממליץ מאוד.

שירות מהיר מקצועי ומעולה הזמנתי בערב באתר ולמחרת בבוקר קיבלתי את זה!!! פשוט נהדר!!! מעולה

חווית קנייה נעימה מאוד, צוות החנות היה אדיב מאוד ואפילו התקשרו אליי חודש אחרי הקנייה כדי לוודא שהכול בסדר. ממליץ בחום

הזמנתי 4 פלאפונים במחיר מוזל כמפורסם באתר שלהם ולאחר הקניה קיבלתי שיחה מהחנות שאין אותם במלאי(את כל הארבעה) אבל יש אותו דבר באחריות יבואן וזה יעלה לי 800 ש"ח יותר אך אקבל מטען לרכב מתנה,בגלל שהייתי כבר בלחץ לקבל את הפלאפונים הסכמתי ואז קיבלתי 2 פלאפונים עם זיכרון של 128 גיגה כ"א במקום 256 גיגה שהזמנתי, בנוסף גם חייבו אותי על המטען לרכב שלא הזמנתי בכלל והיה אמור להיות מתנת פיצוי בגלל שלא היו להם המוצרים שהם פירסמו באתר, בסופו של יום שילמתי 1000 שח יותר מהחשבונית המקורית(6,200 במקום 5,200) וקיבלתי מוצרים פחות טובים, הרבה מיילים והתכתבויות, מושכים אותך עד שתתיאש, בסוף אמרו שיזכו אותי על ההפרש אך לא אמרו כמה(למראת ששאלתי וגם לא ענו לי למה חייבו אותי על מטען שלא הזמנתי) ומאז גם לא עונים בכלל לפנייתי וכמובן שאת הזיכוי טרם קיבלתי

רכשתי אוזניות סוני מדגם WH-CH510, השירות שקיבלתי היה מעולה, קיבלתי את המוצר מהר ועד הבית.

מרוצה מהמוצר, אך חוויית הקנייה לוקה בחסר. היה עיכוב של 3 ימים במשלוח לאחר ששילמתי תוספת על משלוח לבית הלקוח והתקשורת מול חברת השליחויות היית ממש סיוט ובלתי אפשרית. בנוסף קניתי מגן מסך וקיבלתי אחד שלא תואם את הדגם שרכשתי. ממליץ לשקול לקנות את המכשיר ללא כל התוספות שבסוף רק משאירות טעם רע מהקנייה.

שירות מקצועי ואדיב. עוזרים בהמלצות. מבחר גדות מאוד של מוצרים. ממליץ בחום גם על האתר וגם החנות עצמה.

חנות טובה מאוד, ממליץ עליה בחום. קניתי את האקס בוקס החדש ושלט אליט, עובד מצויין בלי תקלות.

מוצר נהדר ושירות מהיר ויעיל. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים ואנשי שירות מקסימים

לא להתקרב. מאוכזב מאוד מהחנות, כנראה שגם לא אקנה שם יותר 20 קניתי מכשיר גוגל פיקסל 5 בחודש דצמבר מאז הוא הספיק למחוק על דעת עצמו את כל הנתונים שלי ללכת למעבדה מקולקל ולחזור פעמיים מקולקל (וכמובן שמחקו לי שוב את כל הנתונים מהטלפון) החנות לא לוקחת שום אחריות ולא זזה מהמשבצת של "זו אחריות היבואן, פנה אליו" הדבר היחיד שהציעו זה שוב, בפעם השלישית, לשלוח את המכשיר למעבדה מה שכנראה רק יעשה יותר נזק למכשיר לא מומלץ בכלל!

רכשתי XBOX מהחנות שלט נוסף. לאחר הרכישה באתר, תוך יום אחד, התקשרו אליי לברר פרטים ולהמליץ על מוצרים תואמים (מטען סוללות וכיסוי לשלטים). המשלוח הגיע במהירות (תוך יומיים). אחלה שירות ומחיר מעולה

קיבלנו טלפון שלא עובד, מיד בפתיחה - תקלה משביתה. שילמנו תוספת מכובדת עבור "אחריות של יבואן רישמי"- זה פיקציה, אין דבר כזה. הבטיחו שאם יש תקלה היבואן יטפל במעבדות שלו הפרוסות בכל הארץ או יחליף לטלפון חדש במידה ואין לא אפשרות לתקן. הגענו ל"מעבדה" של היבואן שבפועל זו חנות אחרת של טלפונים, הסתכלו על הטלפון אמרו שאין מה לעשות, והציעו לשלוח למעבדה של היבואן. אז מסתבר שאין מעבדות של יבואן רישמי ואין טלפון חלופי ואין שירות וגם הטלפון החדש והאיכותי GALAXY S10 PLUS תקול. לא ניתן להשיג את החנות בטלפון אלא רק במיילים- חוזרים כעבור שעות לא מצליח לקבל שירות!