מפרסם ב-zap מאז 2010

ItechStore - עמוד 68

סלולר, גיימינג , חשמל ומולטימדיה (יהוד)

4.66 / 5 ממוצע מבוסס על 171 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: itechstore
נמצאו 3904 חוות דעת גולשים על iTechstore
יאיר
יאיר
04.10.2021
מוצר שנרכש: סמרטפון שאיומי 10 pro

מרוצה. משלוח הגיע עד למקום העבודה. שירות טוב. כולל אחריות לשנתיים במחיר מוזל שכוללת גם כן מגן מסך איכותי מזכוכית.

חוות הדעת עזרה לכם?
gilhertzcovo
gilhertzcovo
04.10.2021
מוצר שנרכש: פיקסל 2 xl

ממליצה מאוד. השרות היה טוב, מאוד מהיר, אמין. גם המענה האנושי היה מהיר ואמין. מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
meny.zalik35
meny.zalik35
04.10.2021
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s21

חנות טובה נותנים עצות בקנייה ושירות טוב.הטלפון עובד מצוין ממליץ בחום על החנות וחוות דעה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
ניקולאי
ניקולאי
03.10.2021
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A52 5G

שירות מהיר וטוב. מצעיים מגוון תוספות כמו כיסוי מגן מסך ו כדומה. משלוח מהיר יחסית.

חוות הדעת עזרה לכם?
nlavi22
nlavi22
01.10.2021
מוצר שנרכש: שעון חכם סמסונג גלקסי ווטש 3

מכרו לי שעון חכם galaxy watch 3 של יבואן מורשה במקום של יבואן רשמי וזאת לאחר שהוספתי כסף כדי שזה יהיה יבואן רשמי בפועל הרבה פונקציות בשעון לא עובדות כולל מד דופק שלא עובד וכשפניתי אליהם גלגלו אחריות ליבואן ולזה שהמוכר בחנות לא ידע שיש פונקציות בשעון שלא עובדות מאוכזב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
avishayhindi
avishayhindi
30.09.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

הגעתי לחנות שנמצאת ביהוד ישר פנו אלי ושאלו אם אני צריך עזרה.ממש מומלץ לקנות בחנות הזאת אחלה שירות .

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
30.09.2021
מוצר שנרכש: טאבלט

הזמנתי טאבלט גלקסי s6 הגיע מהר מהצפוי, השירות היה אדיב בצורה יוצאת מין הכלל. מומלץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Oleg
Oleg
26.09.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi MI smart band 4C

רכשתי את המוצר באונליין, יצרו איתי קשר מהחנות, שרית מאוד אדיב ומקצועי. מאוד מרוצה מהרכישה, הכל כפי שמופיע בתיאור.

חוות הדעת עזרה לכם?
amnon.besser
amnon.besser
23.09.2021
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy s20 fe

חנות מעולה. קניתי מהם בעבר. והייתי מאד מרוצה. קניתי טלפון של סמסונג וההזמנה חיכתה לי בחנות עם מגן המסך מותקן כבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gili
Gili
23.09.2021
מוצר שנרכש: Xiomi poco m3

שירות מצוין. הזמנתי טלפון נייד, התקשרו אליי באותו היום לוודא את פרטי ההזמנה ובתוך שלושה ימים הטלפון הגיע עם שליח. שבוע לאחר מכן הזמנתי עוד מכשיר לבן הזוג שלי, וגם אז הגיע מהר והשירות היה מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gil
Gil
23.09.2021
מוצר שנרכש: כיסוי סיליקון לשלט ps5

שירות נהדר, מהיר ויעיל. מוצר נוח ויפה עם מגוון של צבעים.אני והבן שלי בחרנו כל אחד לשלט שלו ;)

חוות הדעת עזרה לכם?
semamalee
semamalee
23.09.2021
מוצר שנרכש: טלפון נייד סמסונג גלקסי נוט 20

שרות מקצועי וטוב מאד.מומלץ בחום . הצוות עשה הכל כדי לעזור ולתמוך ולייעץ ולהתקין את המכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
dudi וsharon
dudi וsharon
22.09.2021
מוצר שנרכש: שולחן גיימינג cougar mars

קניתי שולחן גיימינג, השירות היה אדיב , המוצר הגיע בזמן והכל היה תקין. זו הפעם השניה שאני קונה מהם מוצרים וסהכ אמינות שירות ומחיר מעולים.

חוות הדעת עזרה לכם?
yojik2010
yojik2010
22.09.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

מלאי מגוון,חווית קניה טובה.הזמנה אונליין ואיסוף באותו היום. צוות חייכני, שירותי, מקצועי וסבלני. ממליץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
19.09.2021
מוצר שנרכש: מקלדת עכבר גיימינג

שירות מהיר מקצועי ומעולה הזמנתי בערב באתר ולמחרת בבוקר קיבלתי את זה!!! פשוט נהדר!!! מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
ירדן
ירדן
19.09.2021
מוצר שנרכש: שעון חכם סמסונג

חווית קנייה נעימה מאוד, צוות החנות היה אדיב מאוד ואפילו התקשרו אליי חודש אחרי הקנייה כדי לוודא שהכול בסדר. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
shayzekr
shayzekr
17.09.2021
מוצר שנרכש: פלאפונים של שיאומי

הזמנתי 4 פלאפונים במחיר מוזל כמפורסם באתר שלהם ולאחר הקניה קיבלתי שיחה מהחנות שאין אותם במלאי(את כל הארבעה) אבל יש אותו דבר באחריות יבואן וזה יעלה לי 800 ש"ח יותר אך אקבל מטען לרכב מתנה,בגלל שהייתי כבר בלחץ לקבל את הפלאפונים הסכמתי ואז קיבלתי 2 פלאפונים עם זיכרון של 128 גיגה כ"א במקום 256 גיגה שהזמנתי, בנוסף גם חייבו אותי על המטען לרכב שלא הזמנתי בכלל והיה אמור להיות מתנת פיצוי בגלל שלא היו להם המוצרים שהם פירסמו באתר, בסופו של יום שילמתי 1000 שח יותר מהחשבונית המקורית(6,200 במקום 5,200) וקיבלתי מוצרים פחות טובים, הרבה מיילים והתכתבויות, מושכים אותך עד שתתיאש, בסוף אמרו שיזכו אותי על ההפרש אך לא אמרו כמה(למראת ששאלתי וגם לא ענו לי למה חייבו אותי על מטען שלא הזמנתי) ומאז גם לא עונים בכלל לפנייתי וכמובן שאת הזיכוי טרם קיבלתי

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
14.09.2021
מוצר שנרכש: אוזניות סוני WH-CH510B

רכשתי אוזניות סוני מדגם WH-CH510, השירות שקיבלתי היה מעולה, קיבלתי את המוצר מהר ועד הבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uzi
Uzi
14.09.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי xiaomi poco f3

מרוצה מהמוצר, אך חוויית הקנייה לוקה בחסר. היה עיכוב של 3 ימים במשלוח לאחר ששילמתי תוספת על משלוח לבית הלקוח והתקשורת מול חברת השליחויות היית ממש סיוט ובלתי אפשרית. בנוסף קניתי מגן מסך וקיבלתי אחד שלא תואם את הדגם שרכשתי. ממליץ לשקול לקנות את המכשיר ללא כל התוספות שבסוף רק משאירות טעם רע מהקנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yonigolan
yonigolan
13.09.2021
מוצר שנרכש: Galaxy tablet s 9 fe , nordic tab a100

שירות מקצועי ואדיב. עוזרים בהמלצות. מבחר גדות מאוד של מוצרים. ממליץ בחום גם על האתר וגם החנות עצמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
B E A S T
B E A S T
13.09.2021
מוצר שנרכש: Xbox series s

חנות טובה מאוד, ממליץ עליה בחום. קניתי את האקס בוקס החדש ושלט אליט, עובד מצויין בלי תקלות.

חוות הדעת עזרה לכם?
liran.cato
liran.cato
12.09.2021
מוצר שנרכש: Logitech g29 ps4

מוצר נהדר ושירות מהיר ויעיל. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים ואנשי שירות מקסימים

חוות הדעת עזרה לכם?
roy.r770
roy.r770
09.09.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Google Pixel 5

לא להתקרב. מאוכזב מאוד מהחנות, כנראה שגם לא אקנה שם יותר 20 קניתי מכשיר גוגל פיקסל 5 בחודש דצמבר מאז הוא הספיק למחוק על דעת עצמו את כל הנתונים שלי ללכת למעבדה מקולקל ולחזור פעמיים מקולקל (וכמובן שמחקו לי שוב את כל הנתונים מהטלפון) החנות לא לוקחת שום אחריות ולא זזה מהמשבצת של "זו אחריות היבואן, פנה אליו" הדבר היחיד שהציעו זה שוב, בפעם השלישית, לשלוח את המכשיר למעבדה מה שכנראה רק יעשה יותר נזק למכשיר לא מומלץ בכלל!

חוות הדעת עזרה לכם?
yf
yf
05.09.2021
מוצר שנרכש: XBOX S Series

רכשתי XBOX מהחנות שלט נוסף. לאחר הרכישה באתר, תוך יום אחד, התקשרו אליי לברר פרטים ולהמליץ על מוצרים תואמים (מטען סוללות וכיסוי לשלטים). המשלוח הגיע במהירות (תוך יומיים). אחלה שירות ומחיר מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
cure4skin
cure4skin
02.09.2021
מוצר שנרכש: GALAXY S10 PLUS

קיבלנו טלפון שלא עובד, מיד בפתיחה - תקלה משביתה. שילמנו תוספת מכובדת עבור "אחריות של יבואן רישמי"- זה פיקציה, אין דבר כזה. הבטיחו שאם יש תקלה היבואן יטפל במעבדות שלו הפרוסות בכל הארץ או יחליף לטלפון חדש במידה ואין לא אפשרות לתקן. הגענו ל"מעבדה" של היבואן שבפועל זו חנות אחרת של טלפונים, הסתכלו על הטלפון אמרו שאין מה לעשות, והציעו לשלוח למעבדה של היבואן. אז מסתבר שאין מעבדות של יבואן רישמי ואין טלפון חלופי ואין שירות וגם הטלפון החדש והאיכותי GALAXY S10 PLUS תקול. לא ניתן להשיג את החנות בטלפון אלא רק במיילים- חוזרים כעבור שעות לא מצליח לקבל שירות!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון