
הזמנתי ב2 לאוגוסט, עם אפשרות איסוף עצמי. התקשרתי מדי כמה ימים לבדוק אם הגיע, ולא הגיע. היום, 11 לאוגוסט, אחרי 4 פעמים שהתקשרתי ואמרו שיגיע ליום ה' (היום), התקשרתי שוב ואמרו שאין במלאי ולא יגיע. מתנת יום הולדת באיחור של שבוע... אף אחד לא טרח ליצור עמי קשר ולהודיע שאין במלאי.
לקוח צודק לגבי מחסור זמני במלאי רק שהוא עודכן טלפונית לגבי העיכוב אמרנו לו שהוא יעודכן בזמן חדוש המלאי.























