
חנות קטנה ומקסימה, צוות עובדים לבבי ונחמד, שירות נהדר, ממליץ בחום, בשבילי הם הפכו לחנות הבית שלי בכל מה שקשור לאלקטרוניקה. במיוחד אציין את סיגל שממש עזרה לי בבחירת הטלפון והמליצה לי עליו, ואכן זה מכשיר נהדר בדיוק כמו שהבטיחה.. ואת דורון בעל החנות שדאג לי באופן מיוחד לתיקון מהיר מאוד של מצלמה פנסוניק שרכשתי שם, כדי שאוכל לצלם את הילד בפורים, כן ירבו חנויות כאלה...






















