
קיבלתי שירות מעולה תודה לכם שירות טוב ענייני מומלץ לקנות שם חנייה יש בשפע המוכרים אדיבים כל הכבוד להם

קיבלתי שירות מעולה תודה לכם שירות טוב ענייני מומלץ לקנות שם חנייה יש בשפע המוכרים אדיבים כל הכבוד להם

אחלה שירות, אדיב מאוד, מקצועי ויעיל. חשוב מאוד שיהיה ידע למוכרים, וכך היה . ממליץ מאוד

שירות אדיב, משלוח מהיר, ליווי טלפוני בזמן הרכישה ולאחר קבלת המכשיר. עוד לא ניסיתי את המכשיר עצמו אבל השירות מצויין

שירות מעולה, המכשיר הגיע ממש תוך כמה ימים מרגע ההזמנה. נציג אדיב (דניאל) עזר לי עם השוואה בין כמה מכשירים. ממליץ בחום

טוב מאוד ואיכותי ממליץ מאוד זמן אספקה קצר ועד הבית שירות טוב ונחמד ומכשיר מצויין

שירות גרוע מאוד לא ממליץ לקנות מחנות זה כל הזמן ניסיתי להתקשר אליהם והם לא חוזרים ממש עוגמת נפש

שירות מצויין התקשרו מיד לאחר ההזמנה, הזמנתי סוני 5 וכורסת גיימינג הכל הגיע בזמן כל המוצרים הגיעו ביחד תודה רבה לכם אלופים !

נציגי הסניף שירתו אותנו בצורה מקצועית ונעימה.השתדלו לתת מענה מהיר וענו על שאלותינו לגבי המוצר שקנינו בשמחה ומקצועיות.

חברה מקצועיים ונחמדים, עוזרים במהלך כל תהליך הרכישה עם חיוך וסובלנות. כל שאלה שהייתה לי נענתה והמכשיר מתפקד מדהים. סה''כ ממליץ בחום.

הזמנתי שיומי T11me ושילמתי 59 שח לשליחות מהירה 1-3 ימי עסקים ושהתקשרתי ביום השלישי לשאול מה עם המשלוח אמרו לי שידוע שיש עיקובים ושזה נאמר לי ביום הקניה (אז לא). אני משלם אקסטרה בשביל לקבל את המוצר מהר ולא אחרי 6 ימים. אם הייתי יודע ההיתי לוקח דואר ישראל שזה בחינם תוך 7 ימים.

אחלה שירות ואיכות מקצועיות , לא פעם ראשונה שאני רוכש מוצרים בחנות הזאת ותמיד יצאתי מרוצה.

אחלה שירות, יום אחרי ביצוע ההזמנה כבר היה מוכן לאיסוף בסניף. השירות בסניף היה זריז ויעיל.

ההזמנה היתה קלה. המענה לשאלותי היה ענייני ואדיב. אספקה מהירה תוך 3 ימים, כמו שהתחייבו

קונה שם כבר קמה פעמים. חנות מצויינת, הצוות מקצועי ונעים, מחיר מאוד תחרותי יחסית לשוק. אני מרוצה, ממליץ בחום

מוכר אדיב ויודע את העסק. הציע לי מכשיר אחר ממה דבאתי לקנות ודי מרוצה. ממליץ בחום.

השירות שקיבלתי היה לעילא ולעילא מיד לאחר הרכישה באתר קיבלתי טלפון מנציג מהחנות אשרר את פרטי ההזמנה ואף ייעץ ועזר לבחור צבעים ותכונות נוספות של הפריט כולל הסבר על אחריות. ממש חווית שירות מלאה ונעימה. שאפו.

קניתי את המוצר JBL Partybox 310. מרוצה מאוד מהמוצר ומהשירות שקיבלתי מהאנשים בחנות ממליץ מאוד

תיזהרו!!!! הזמנתי אצלהם שעון חכם חזרו אלי אמרו לי אין במלאי יש רק אחריות יצרן מקורית הוספתי כסף קניתי אוזניות באדס של גלקסי חזרו אלי באותה טוענה!!! שאין במלאי יש רק אחריות יצרן . הזמנתי משקפי מציאות מדומה חזרו אלי שאין במלאי עצרתי את המוכר והעיסקה בוטלה.. אם עוד מישהו חווה חוויה כזאת מהחנות הזאת אשמח אם ישתף כדי שאחרים לא ייפגעו זה נראה לי כמו משהו שיטתי

שירות טוב, אדיב ואישי. אספקה מהירה ומוצר מצוין. בחרתי היבואן רשמי אם שנתיים אחריות. ממליץ בחום! תודה!

שירות אדיב, זמינות ונכונות לעזור. המוצר כפי שפורסם. המקים היחיד שבו הצלחתי למצוא את המכשיר במחיר נהדר ועם אחראיות יבואן רשמי

שירות מאוד אישי ומאוד אכפתי. קשובים ואדיבים ומספקים בזמן. שלומי המנהל מטפל באופן אישי ואדיב.

שרות מצויין ומשלוח מהיר של חוות 5 jbl. האתר נוח מאוד לשימוש, המוצר הגיע עד הבית על ידי שליח שהודיע מראש על הגעתו.

רכשתי מכשיר מסוג סמסונג A72 בחנות ברחוב שבזי 24 יהוד חנות מרווחת עם חניות בסמוך, הצוות היה אדיב ומקצועי. ממליץ בחום על המקום.

רכשתי סוללה לשואב אבק , הסוללה שקבלתי לא הייתה זהה למוצג באתר ולא התאימה, חויבתי בדמי ביטול משום שלטענתם הייתי צריך לקרוא את האותיות הקטנות בתקנון - שבו (כנראה) כתוב שהתמונה להמחשה בלבד.
שלום ירון ושלם לכולם! מי שעוקב אחר הביקורות הרבות להן אנו זוכים לצד תו קנייה חכמה היוקרתי מבין כי בניגוד לכתוב יש כאן חנות שאמינות, מקצועיות ושירות לקוחות הם חלקי בלתי נפרד מה DNA שלה וגם כאשר אנו טועים אנו יודעים לקחת אחריות להתנצל ואף לפצות לקוח במידת בצורך וכל זאת מתוך האמונה ששירות אמין, מקצועי וטוב הם הנוסחה ליצירת חווית קניה מושלמת וחוזרת בחנותנו, צר לי שבחרת להכפיש את שמנו הטוב תוך שימוש בשקרים בזויים שאינם עומדים אל מול המציאות ( צר לי שאיני יכול לתגובה זו את הקלטת השיחה מולך) בוצעה הזמנה לסוללה של שואב Dyson TypeB 2100mAh ב 259 שח, בקבלת המוצרטענת שהטענו אותך ושלחנו מוצר שגוי, הזמנו אותך לחנותנו ציינו כי אם יש טעות נטפל במקום, בהגעתך הסברת שיש ברשותך שואב אבק דייסון V6 כאשר בהזמנה הזמנת סוללה ל Dyson TypeB, הזמנת את הסוללה כי היא הייתה נראית לך זהה למה שיש לך בבית, הסברנו לך שאנו לא יכולים לקחת אחריות על הזמנה למוצר איקס כאשר אתה בעצם מחפש מוצר Y, אנו אחראיים לספק אך ורק את מה שהזמנת ולא משהו דומה, אי לכך החלטת לבטל את ההזמנה וחוייבת בדמי ביטול ומשלוח על פי חוק הגנת הצרכן.

קיבלתי שירות טוב, התקשרו על מנת להציע אפשרויות שונות לגבי משלוח ויבוא מקביל, אבל בלי לחץ. קיבלתי את המוצר מהר מאוד. אשמח לקנות מהם שוב. תודה!