
אחלה הזמנה , משלוח מעולה בזמן כמו שרשום, מחיר מצוין , מעולים אני אקנה שם שוב בטוח . דרך אגב אתר מצוין וקל מאוד להזמנה

אחלה הזמנה , משלוח מעולה בזמן כמו שרשום, מחיר מצוין , מעולים אני אקנה שם שוב בטוח . דרך אגב אתר מצוין וקל מאוד להזמנה

ההזמנה בוצע ביום ראשון,ויום רביעי המוצר הגיע. קניתי את המכשיר לאחר מספר מכשירים שקניתי נטענים הבדל עצום מהמכשירים הנמטענים. מכשיר טיפה חזק ועושה רושם טוב

ביצוע ההזמנה היה פשוט, קל ונוח. המכונה עצמה גם מצוינת, מיוצרת במפעל ההולנדי עבור השוק בארה"ב (נורלקו ארה"ב). לא מכונה מייצור במזרח! אגב - המכונה מגיעה ארוזה באריזה מקורית עם מטען, מכסה שקוף להגנת הראשים ומברשת ניקוי קטנה, אבל ללא תיק או קופסא ייעודית.

חנות מעולה , הזמנתי ביום ראשון 30.12.12 את המוצר , יום לאחר מכן קיבלתי הודעה במייל ששלחו אותה והיום קיבלתי אותה , משלוח מהיר , שירות מצוין . מומלץ מאוד !

ראשית,זו חנות שאני באופן אישי מכיר הרבה שנים. השירות והייחס טוב. אין לחץ אתם לא קונים חתול בשק אפשר לראות את המוצר ולהחליט. ממליץ בחום :-)

ביצעתי את הרכישה ביום שני, יום לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי אישור כי החבילה יצאה. קיבלתי את המוצר יומיים לאחר ההזמנה בדואר. יישר כח.

זמן האספקה קצר ביותר והגיע הרבה יותר מהר מהזמן אליו התחייבו. הגיע עד הבית עם שליח ללא עלות. האפשרות לשלם בPayPal מאוד נוחה.

הזמנתי את המערכת דרך האתר אחרי עשר דקות התקשרו אליי מהחנות לבקש פרטים ואמרו שהמשלוח יצא, אחרי שעתיים המערכת הגיעה. פעם שנייה שאני קונה מהחנות והשירות מצויין.

הDVD הוזמן שלשום אתמול התקשרו אלי לקבלת פרטי כרטיס אשראי והיום להפתעתי הוא הגיע. אשמח להמשיך לקנות באם היחס הזה ישאר וגם להמליץ על חווית הקניה בחנות זו

הוזמן אתמול בבוקר, הגיע היום בבוקר עד הבית. בשיחת טלפון עם החנות היו מאוד עוזרים ואדיבים. מהירות תהליך ההזמנה היה מהיר ובטוח ודאגו לעדכן אותי על כל תהליך ההזמנה במייל (למרות הזמן הקצר)

רכשתי בעבר, ורכשתי כיום שוב. שירות מעולה, נוחות הזמנה, קבלת כל הפרטים לדוא"ל במיידית. זמן האספקה קצר, המוצר הגיע במצב מצויין. מומלץ בחום!

לאחר השוואת מחירים וחוות געת על המכונה ובהמלצתם של רוכשים קודמים בחרתי לרכוש את המכונה באלקטרו פוטו ואני לא מתחרט השירות אדיב מהיר ומקצועי ממליץ בחום

ההזמנה בוצעה ביום שבת בבוקר. והתשלום נעשה דרך PayPal. כבר ביום ראשון בבוקר קיבלתי מיילים על כך שהתשלום התקבל, חשבונית ועידכון על אריזה ומשלוח. ביום שני כבר הגיעה אלי ההודעה מהדואר שהחבילה הגיע לסניף השכונתי. שירות מהיר ויעיל, אריזה טובה וכמו שצריך ומשלוח ממש מהיר. בנוסף אפשרות לשלם דרך PayPal שירות שלא ניתן ברוב האתרים בארץ. יישר כוח.

שלום רב בתאריך ה 07/08/12 רכשתי ממיר דיגיטלי בחנות אלקטרופוטו קיבלתי שירות מצויין, אדיב ומענה על כל שאלותי. תודה רבה ובהחלט אקנה בה שוב..

קניתי בחנות ממיר דיגיטלי של אינובה בתאריך 1/11/12 בעקבות המלצת טכנאי על הדגם. ראיתי באתר זאפ שהמחיר בחנות זול, והתרשמתי משפע חוות הדעת החיוביות על החנות. תהליך הרכישה היה מהיר. המוכר היה יעיל ואיפשר לי להחזיר את הממיר לחנות תוך שבועיים אם לא אהיה מרוצה. נכון להיום אני מרוצה מהקניה שלי בחנות וכן מהיחס וטיב השירות.

זו ההזמנה הראשונה שלי מאלקטרו פוטו. רכשתי מהם עדשה למצלמה מסוג canon EF-s 18-55 ולאחר כחודש, באורח פלא, העדשה הפסיקה לעבוד. מיד יצרתי קשר עם אלקטרו פוטו ונתקלתי ביחס חם, אמין, איכותי ומקצועי, במיוחד מחגית שטרחה תמיד לידע אותי בסטטוס הטיפול בעדשה ולא חייבה אותי בתשלום נוסף בעבור תיקונה. על כן, ברצוני להודות לחגית ולכל הצוות הנחמד, המסור והמיומן על המקצועיות, ההוגנות, האנושיות והאיכפיות. אני מקווה שאבצע רכישות נוספות בעתיד הקרוב, ואני יודעת בדיוק איפה... חווית הקנייה באלקטרו פוטו, היא מהטובות שנתקלתי בהן.

שירות מהיר ונוח. לאחר השליחה מתקבל קוד דואר רשום למעקב. נוחות ההזמנה באתר מעולה. אמשיך לקנות בחנות זו בעתיד. בנוסף מחירים תחרותיים.

קניתי מטען ל-MP3 שלי.כאשר חיברתי את המטען לנגן,הוא הפסיק לעבוד,כלומר המטען ששלחו לי היה תקול והרס לי את הנגן. הגעתי לחנות,הסברתי להם את המצב, והם היו ממש אחלה..בלי הרבה שאלות נתנו לי מטען חדש וגם כפיצוי נתנו לי נגן במתנה! אני אישית מאוד מעריך את היושרה שלהם ואין ספק שאחזור לקנות אצלהם בעתיד.

פניתי טלפונית לחנות מספר פעמים. כל בקשותיי נענו באדיבות אמיתית. נאלצתי לבסוף להחליף למוצר אחר, לא הייתה שום בעייה, הכל נעשה בפשטות ועם הרבה נכונות. שרות עשר!!!

בס"ד לאחר הזמנה, למרות שהיה רשום באתר שהמוצר במלאי (גם עכשיו רשום) התקשרו ואמרו שאין דגם זה, התעקשתי והם התחייבו להסיג תוך כמה ימים. אבל במקום אוזניות קיבלתי מחדד סכינים! שלחתי הודעות גם דרך האתר, גם באי מייל לא חזרו אלי! פתחתי תיק בPaypal, והם הודיעו לחנות על כך, ואם כל זה לא חזרו אלי! כזה שירות עוד לא ראיתי!
אכן היה בלבול במשלוח ללקוח. הלקוח יצר עמנו קשר באמצעות הדוא"ל ביום שישי ה-19 באוקטובר 2012. היום, יום ראשון ה-21 באוקטובר 2012 יומיים לאחר פניית הלקוח, תוקנה התקלה והמוצר של הלקוח יצא למשלוח.

הזמנתי מוצר למקום העבודה שלי. כמובן שרשמתי את שמי ואת שם מקום העבודה. לאחר שלא קיבלתי הודעה מהדואר לבוא לסניף לקחת החבילה, הלכתי באופן עצמאי לדואר ושם איתרו את החבילה. על החבילה לא היה כתוב את שם מקום העבודה אלא רק שמי הפרטי, כמובן שככה הייתי ממשיך לחכות עוד הרבה זמן....
המוצר נשלח יום למחרת ההזמנה.הלקוח קיבל מייל עם מספר משלוח למעקב. פרטי המשלוח נרשמו בדיוק כפי שנרשם בהזמנה על ידי הלקוח. הלקוח צריך לעשות בדק בית במקום עבודתו.

חוויה מאד לא מוצלחת ומאכזבת. הזמנתי מהם כי הם היחידים השתחייבו על משלוח מהיר בן 4 ימי עבודה. לפני ההזמנה התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי ושהם אכן ישלחו אותו בזמן. המוכר היה אדיב והבטיח שהוא יגיע אלי תוך יומיים, ושהוא יוצא מהם כבר באותו היום. חזרתי והבהרתי שאם המוצר יגיע באחור לא יהיה לי מה לעשות עימו. וכמובן... שלמרות כל ההבטחות, המוצר הגיע באחור רב מאדדדד. הם רק שלחו אותו כעבור 4 ימי עסקים, והוא הגיע אלי הרבה ימים מעבר להתחייבות שלהם. נתקעתי בלי מוצר שהייתי זקוקה לו לפני נסיעה לחו"ל, ומצאתי עצמי רודפת אחריהם כדי לקבל את הכסף חזרה. הם הבטיחו לזכות אותי כשהמוצר יחזור אליהם מהדואר. אבל עד שלא פתחתי תלונה בפייפאל - זה לא קרה.
הלקוחה הזמינה בערב החג מכשיר להסרת שיער.בימי החג לוקח יותר זמן לדואר לספק. המוצר חזר אלינו וזיכינו אותה כמו שהבטחנו במלוא הסכום.

שירות מצוין ויחס אישי מחיר שווה לכל כיס אמינות ואחריות ובקיצור חווית קניה בלתי נשכחת אל תחשבו פעמיים מומלץ בחום שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל

לפני ההזמנה,ביום שני, התקשרתי על מנת לברר האם הפריט נמצא במלאי, אמרו לי שכן, שאלתי מתי הוא יגיע אלי? אמרו שאם אזמין עכשיו הוא יגיע עד סוף השבוע,ביום חמישי התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה ואמרו שבכלל אין אותו במלאי. מיד ביטלתי את ההזמנה בכדי למנוע המשך עוגמת נפש. אני ממליץ לא לקנות בחנות שהשירות בה כ"כ לא טוב! ובכלל לא אמין!

רציתי לקנות כרטיס זיכרון של 8 גיגה מהחנות אלקטרופוטו והיה שם מנהל בשם דורון ששידרג אותי לכרטיס של 16 גיגה לכבוד החג תודה לך דורון ותודה לכם אלקטרופוטו על שירות אדיב ונעים ממליצה מאוד לקנות שמה את מוצרי חשמל לחג