קניתי דברים רבים בחנות, מחירים טובים ומכירה זריזה. עד שנזקקתי לשרות אחריות. הבאתי לשם את הרדיו לתיקון. אחרי חודש (1) קיבלתי אותו חזרה - ומתוך שבועיים התברר שהוא לא תוקן. (התיזו בו כנראה ספריי). עקב נסיעה לחו"ל חזרתי אליהם בתום האחריות והתלוננתי שזה לא תוקן. גם טכנאי סמוך אליהם אישר זאת. הם "צפצפו" עלי. תיקנתי על חשבוני אצל הטכנאי השכן. אני הפסדתי 50 ש"ח. הם הפסידו לקוח שקנה באלפי ש"ח (מכשירי רדיו, כרטיסי זכרון, ראוטר, דיסקים חיצוניים ועוד).
תגובת החנות
1. הלקוח מסר בחנותנו מוצר שאינו במסגרת תקופת האחריות.
2. המוצר נשלח לבדיקת מעבדת היבואן, תוקן למרות שאינו במסגרת האחריות ללא תשלום ונמסר ללקוח.
3. לאחר שבועיים של שימוש במוצר, הלקוח חזר אלינו בטענה שהמוצר אינו תקין??
4. הלקוח על דעת עצמו פנה למעבדה חיצונית ולכן שילם על כך.
5. אלקטרופוטו כפופה לנוהלי היבואן בלבד ואינה קובעת את כתב האחריות שמצורף למכשיר.
6. זו תלונה קנטרנית ואינה מצודקת!