
שירות מצוין, אמין ומקצועי המוצר הגיע מהר יחס מאוד מעולה ממליץ בחום ואהבה על החנות

שירות מצוין, אמין ומקצועי המוצר הגיע מהר יחס מאוד מעולה ממליץ בחום ואהבה על החנות

המוצר הגיע כמובטח בזמן עד הבית. שירות מצויין במחיר זול מרוב החנויות שיש בארץ. בקיצור מומלץ.

רכישה מצוינת ושירות טוב, המוצר הגיע מהר. יצרו איתי קשר אחרי ההזמנה וגם אחרי המשלוח לוודא שהכל בסדר.

הזמנתי מקלדת של חברת לוגיטק, המחיר היה הגון מוצר איכותי הגיע מהר ובלי בעיות. ממליץ

משלוח מהיר מאוד הגיע אחרי יום, כל השאר היה תקין ושירות מעולה, המחיר היה נמוך יחסית לכל המתחרים.

חנות עם שירות מעולה . נציג שטיפל בי היה מקצועי תודה רבה על שירות . אחזור לקנות בחנות שוב

השירות היה מצויין והמוצר הגיע במהירות, קנייה מאד נוחה וקלה באתר, אני ממליצה בחום לקנות מהייטק סטור

זמן אספקה בקצב קצר. לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות הזה. שירות ברמה גבוה. עבודה טובה

מענה מהיר ואיכותי (במייל) - היה לי נוח יותר מאשר להתקשר. מחיר טוב בהשוואה לחנויות אחרות באותה תקופה והיה זמין במלאי לעומת מספר חנויות אחרות.

קניתי samsung note 20 ultra במחיר הכי טוב שמצאתי, בפער. המשלוח היה מהיר, שירות אשיב. ממליצה

שירות מצויין וקשוב, המשלוח היגיע בזמן המוצר מצויין, התקשרו מהחנות לוודא שאני סגור על כל פרטי ההזמנה ואני מודע לתכונות המוצר.

הכל היה חלק, שירות מעולה וקיבלתי את המוצר כמו שצויין בחנות. הגיע עם שליח בזריזות

השירות היה מקצועי ואדיב. הציעו לי חלופות רלוונטיות. כאשר רציתי לבטל הזמנה הנושא טופל בצורה טובה.

אחלה שירות - אדיב ומהיר! הלכתי בעקבות חוות דעת קודמות על המוצר והחנות ולא התחרטתי. יישר כח.

נתחיל בזה שהם כמעט היחידים שיש להם מלאי(סוני פלייסטיישן5 )ובמחיר הוגן !!! רכשתי חבילה שכוללת כסא גיימרים +שלט נוסף משלוח סופר מהיר (יומיים!!) עונים לשאלות בטלפון ובמייל בדקות ספורות פשוט ראויים להערכה!!

הזמנתי טאבלט לאבא שלי דרך החנות שלהם וזאת הייתה הפעם הראשונה שהזמנתי מהם. כמה דקות אחרי ההזמנה קיבלתי מהם מייל שיצרו איתי קשר טלפוני כדי לוודא איתי את ההזמנה, זה רעיון נחמד, אבל אולי שווה לשנות מאותו. בכל מקרה, דיבר איתי בחור בטלפון ורק וידא איתי, שאלתי אותו כמה דברים והוא גם הסביר לי שצורת המשלוח שבחרתי (דרך דואר ישראל) יכולה לקחת קצת יותר זמן כי הדואר עמוס (מתי הוא לא...), לא הייתי בלחץ על המשלוח, אז לא הייתה לי בעיה. המשלוח הגיע ארוז טוב, בחבילה סגורה ובאמת שהיה אחלה שירות. את הטאבלט הבאתי לאבא שלי, בנתיים הוא לא התלונן על המוצר, אז כנראה שהכל אחלה

קניתי פעם אחת . הוספתי עוד 100 ש"ח על אחריות מקורית. הגיע . הכל בסדר . פעם שנייה מוצר אחר s20e לא רציתי אחריות רשמית ופתאום המוצר לא במלאי....רשימת המתנה .... מוסיף להופיע יום אחר יום אחר כך ברשימה בזאפ במלאי . לפחות הם נחמדים .

שירות מעולה תודה רבה לנציג אני בוודאי שיחזור לקנות שוב כמו שקניתי הרבה מוצרים בעבר

שירות אישי, מקצועי חייכני וסבלני. מבחר ומחירים טובים. היעוץ על המוכר עזר להחלטה על הטלפון שנרכש. קנינו שם בעבר ומתכוונים להמשיך לקנות

חנות טובה , עדכנו אותי על כל פרט בזמן הזמנה שלי . ממליץ לקנות משם .

השירות היה מעולה. מוצר הגיע מהר. מרוצה מהמוצר, ענה על כל הציפיות. ממליצה על האתר.

שירות מעולה! מוכרים מסבירי פנים וסבלניים והמוצרים בתקינות ואיכות. נהניתי מאוד מחווית הקנייה אצלכם! תודה

חנות אמינה , שרות מצוין , ואדיב מכל הצוות, ממליץ בחום לרכוש מהחנות

ההזמנה היתה פשוטה כמצופה בימינו. המשלוח מהיר, הגיע עד הבית תוך ימים ספורים. גם התקשרו מהחנות לוודא שאני מרוצה. כן ירבו.

לא לקנות דרכם !!!!!. הזמנתי מכשיר ב24 לחודש הבטיחו ושלמתי עבור משלוח תוך 3 ימים . פעמיים התקשרו וניסו לדחוף לי חבילות שרות נוספות . סירבתי ושאלתי מתי אקבל ספרו שזה כבר ייצא ולא בידיים שלהם ב 30 לחודש בערב קבלתי הודעה שהמכשיר עבר לחברת השליחויות ויסופק בהתאם למדיניות השילוח כלומר לא ידוע !!! קנו בחברות אחרות .