
פשוט נפלא, הזמנתי את המכשיר דרך זאפ וכבר לאחר כשעה קיבלתי מייל שהחבילה עזבה את החנות לחברת משלוחים. למחרת לפני הצהריים החבילה הגיע עד לפתח הבית. עלי לציין כי למיקרוגל הזה ישנם די הרבה ספקים, עברתי על חלק גדול מהם שבאתר זאפ כתוב כי המשלוח חינם, אך כשאני ממלא את הפרטים ואני לוחץ על "תשלום" אז מסתבר כי יש צורך להוסיף סכום עבור המשלוח -- המשלוח איננו חינם. אצל אלקטרופוטו כתוב שהמשלוח חינם והוא אכן חינם (והמחיר הבסיסי זהה לאחרים לפני התוספת למשלוח).... מצוין - זה עוד חיסכון של כמה עשרות שקלים.























