
לאחר שהתעיינתי ברכישת מדפסת, מה שכלל הגעה לרשתות שיווק וחנויות בפועל, החלטתי לבצע חיפוש ב"זאפ" להשוואת מחירים. תוך כדי החיפוש הגעתי להמלצות על חנות בשם "לייזר ליין" ובמיוחד החמיאו לאישה בשם "אביטל". ריבוי ההמלצות לא השאיר לי מקום לספק, והחלטתי שאני מתקשר לחנות הזו,ומדבר רק איתה. התקשרתי, אביטל היתה עסוקה והבטיחו שתחזור אלי בשיחה, בהקדם. תוך דקות התקשרה אלי והופתעתי לגלות אישה סבלנית, נחמדה, חייכנית (כן, מרגישים בשיחה) ומקצוענית!-אביטל מבינה במכשירים ובהבדלים שבינהם, על כל הפיצ'רים שבהם, פשוט מקצוענית אמיתית! הודעתי לה שאני קונה את מה שהיא תמליץ עליו, וכך הגעתי למכשיר שקניתי (סמסונג לייזר שחור לבן, משולב פקס ( SCX4521-F). לעניין אמצעי ואפשרות תשלום, שאלתי אם אוכל לשלם במזומן ברגע המסירה, ולא בכרטיס אשראי עת ההזמנה. גם כאן אביטל לא אכזבה, ואפשרה לי לשלם בדרך הנוחה לי, ולא ניסתה "לנעול" אותי דרך כרטיס האשראי. אביטל שלחה אלי את המכשיר, מייד הוציאה את ההזמנה, עוד שהייתי על הקו. המכשיר הגיע בזמן עם UPS , ועונה בדיוק מדהים לתיאור הפיצ'רים (פעולות) כפי שאביטל תיארה אותו. אחלה שיש שירות כזה, אביטל, אין כמוך! אביטל, אני מקווה שמעריכים אותך שם. דני ז. מחיפה.



















