
רות
17.05.2011
קניתי בחנות דיו למדפסת HP היו מאד אדיבים בשיחת הטלפון ומסרו מידע על הפריט ומיקום מדויק של החנות .גם בחנות קיבלתי יחס אדיב מאד מצד ירון .מומלץ רות
חוות הדעת עזרה לכם?

קניתי בחנות דיו למדפסת HP היו מאד אדיבים בשיחת הטלפון ומסרו מידע על הפריט ומיקום מדויק של החנות .גם בחנות קיבלתי יחס אדיב מאד מצד ירון .מומלץ רות