
שירות 10 סופר מהירות 10 . 3 ימים דגם -ליגה לאומית!!! Wifi, מייבש כביסה חכמה! שווה כל שקל.

שירות 10 סופר מהירות 10 . 3 ימים דגם -ליגה לאומית!!! Wifi, מייבש כביסה חכמה! שווה כל שקל.

הזמנתי מסחטת מיצים. הגיעה מאוד מהר. אני גם מרוצה מהמוצר. ההזמנה מהאתר הייתה פשוטה וגם התקשרו לשאול שהכל בסדר ואני מרוצה מהמוצר. ממליצה

החנות משווקת באתר ומוכרת מוצרים מדגמים שאין במלאי (במחירים אטרקטיביים). שלחו לי דגם שקיים במחסן/יבואן ללא קשר לדגם שהוזמן וניסו לגרום לי להסכים לקבל את הדגם ששלחו בטענה שהוא מתקדם/חדש יותר. בנוסף, התנור הגיע פגום, חטף מכה מאחור. השליח היה מודע לכך. לאחר שסירבתי ותיאמתי מחדש עם החנות, הובטח לי שאקבל את הדגם ששילמתי עבורו מאחר ומדובר בטעות אנוש, שטופלה. לאחר המתנה למועד משלוח נוסף, שוב שלחו את הדגם ה"אחר" וניסו לשכנע אותי שוב. לאחר מכן, טענו שכל המלאי מהדגם שנרכש תקולים. ביטלתי את העסקה. מייעץ לקנות מסוחרים הגונים.

קניתי באתר בלנדר מוט ולמחרת קיבלתי אותו עם משלוח עד הבית בחינם ממש כל הכבוד על המהירות

רכשתי מוצר מקרן קול Samsung HW-Q990D ואני משתמש בו כבר חודש הוא חזק מאוד, מי שאוהב לשמוע מוסיקה,לראות סרטים,באיכות טובה זה המוצר.אני ממליץ

אחלה שירות. המון מקצועיות ואדיבות. מוצרים איכותיים מאוד. זמינות רבה לכל שאלה שעולה. ממליץ בחום!

זמני המשלוח ואספקת המוצרים אינם נכונים. לא לסמוך על שום מילה שאולג וקובי מהשירות אומרים. מבטיחים הבטחות שהמוצר במשלוח אבל בפועל אין להם מושג ונותנים תשובות שקריות מהמותן. מי שתלוי בזמן האספקה שיודה לי אח"כ. נוראי שיש להם ציון גבוה באתר זאפ.

קניתי באתר הזה בפעם הראשונה ואני פשוט חייב לשתף. המוצר הגיע תוך זמן קצר, האריזה הייתה מושקעת והמוצר עצמו עולה על כל הציפיות. האתר היה נוח מאוד

קניתי שלושה דברים, מקרר, מכונת כביסה ומייבש. הם הבטיחו משלוח תוך ארבעה ימי עסקים. אחרי שבוע, הם עדיין לא התקשרו כדי לתאם תאריך למשלוח מכונת הכביסה. התקשרתי לחנות כל יום והם אמרו שהם עובדים על זה, אבל הם מעולם לא קבעו תאריך למשלוח. בסופו של דבר פשוט הזמנתי את אותו דגם באותו מחיר מחנות אחרת, והחנות החדשה התקשרה למחרת כדי לקבוע את תאריך המשלוח.

בשיחה טלפונית עם הנציג קבלתי יחס אדיב וגם הצלחנו לסגור מחיר הוגן למוצר שרכשתי. הספקת המוצר הייתה לפי הזמן שנקבע, אפילו מהיר יותר. המוצר הגיע באריזה סגורה ומקורית.

רציתי לשבח את אולג ורונן על הטיפול במקצועיות מרגע ההזמנה מעל כל הציפיות יישר כוח

התנהלות מאוד לא שירותית לאחר המכירה, ממליץ לשקול בזהירות את הרכישה. ביצענו הזמנה לאחר טלפון שבו וידאנו שהמוצר (מדיח) במלאי וזמין לאספקה בתוך הזמן הנקוב. המדיח לא הגיע עד עכשיו והם בכל פעם מבטיחים שיצרו איתנו קשר לתיאום הובלה ולא חוזרים, ובסופו של דבר תואם בכשבוע וחצי איחור. בעיני לא שווה את המחיר הזול, להשקיע עשרות שעות בהמתנה בטלפון ללא הצלחה לקבל מענה מסודר.
בוקר טוב אנו מתנצלים לשמוע על העיכוב באספקת המוצר שהזמנת. חשוב לנו שתדע שתמיד יש עם מי לדבר, ואנחנו פה כדי לוודא שנקודתית תטופל.פנינו ליבואן ותאמו איתך אספקה אנו רואים את התגובה שלך כהזדמנות ללמוד ולשפר את השירות שלנו ונעשה הכל כדי שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד אם יש משהו נוסף שתרצה לברר נשמח שתפנה אלינו תודה רבה על ההבנה והסבלנות צוות סיטי דיל

מחיר מצויין בהשוואה למתחרים, שירות טוב, אספקה מהירה, מוצר תקין, התקשרו אחכ לוודא שקיבלתי ומרוצה.

שירות מצויין תוך יומיים הגיעה המכונה ונלקחה הישנה ללא עלות. המכונה שקטה ומוציאה כביסה נקייה עם ריח מעולה. בהמלצתי נרכשה מכונת כביסה נוספת מאותו הדגם לקרובת משפחה.

המוצר הגיע מהר. מוצר מקורי עם אחריות. התקשרו אחר כך לוודא שהכל תקין. נראה שחשןב להם השירותיות

באתר החנות מבטיחים אספקה בתוך 5 ימים לעומת חנויות אחרות שהבטיחו 7 ימים ויותר. בפועל האספקה היתה לאחר כמעט חודש. אז לפחות שיבטיחו כמו כולם ולא יבטיחו שירות טוב מאחרים כאשר בפועל היה יותר גרוע מבחינת זמני אספקת המוצר.

ביצאתי הזמנת קומקום דרך טלפון .קיבלתי מיד כל הינפורמציה על הקניה .מהר מאוד גם הגיע את המשלוח עד הבית (חינם). תודה לצוות על השרות טוב. קומקום SMEG פשוט מאולה.

ממליץ מאוד למי שמעוניין להזמין מסיטי דיל לקרוא את מה שאני רושם. בשורה התחתונה לפני הקנייה הכל טוב ולרוב גם מחיר מאוד תחרותי, אחרי הקנייה אם יש בעיות כנראה שלא יענו לכם, אם יענו יבטיחו שיחזרו תוך שעות ואף אחד לא חוזר. שלחתי להם לפחות 4 מיילים שאף אחד מהם לא קיבל מענה, רק לאחר שרשמתי שאני פונה למועצה לצרכנות בתלונה כלפיהם פתאום ענו לי למייל, אוסיף ואומר גם ש התקשרתי ודיברתי עם לפחות שלושה נציגים שונים שם(מפאת כבודם והפרטיות שלהם לא ארשום את שמם), כל פעם אומרים שיטפלו , שיחזרו אליי תוך זמן קצר ואף אחד לא חוזר, דיברתי עם חלקם כמה וכמה פעמים כולל בקשה לאחראי\מנהל. ככה זה היה במשך חודש ו חצי עד שהרמתי י דיים והחלטתי לפנות בתלונה למועצה לצרכנות. מה שקרה אם הגעתם עד כאן הוא שרכשתי מהם טלויזיה לפני שנה וחצי בערך והיה רשום בכל מקום שמדובר על 3 שנים אחריות מלאה, גם בטלפון נאמר שיש אחריות מלאה 3 שנים. כשהתקשרתי ליבואן הרשמי לאחר שראיתי שיש בעיה בטלוזיה, ציינו שהאחריות רק לשנה ושאני צריך לפנות לחנות עצמה( סיטי דיל) ומשם הסיפור כפי שציינתי. אינספור התעלמויות, הבטחות שווא ומריחה אינסופית של זמן.

אני רוצה לציין לטובה את השירות שקיבלתי הן בתהליך הרכישה והן לאחר הרכישה וכמובן מחיר זול

מוצר פגז במחיר שובר שוק ולא יבוא מקביל. שירות מעולה - עונים מהר בטלפון. נותנים תשובות לעניין. אספקה מהירה ממש, תוך כמה ימים המוצר היה אצלי בבית.

חוויית קניה מושלמת החל משלב ההתעניינות וקבלת מידע על המוצר, דרך התשלום והמחיר המעולה וכלה באיסוף המוצר. מיקסר חזק ומקצועי למגוון ישומים, אחריות 7 שנים של היבואן הרשמי. מומלץ ביותר!

שירות אדיב מהיר ואיכותי ממליץ בחום הגיע בזמן ויצרו קשר לוודא שביעות רצון קניתי מדיח ומקרר

אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי – הוא היה מהיר, אדיב ומקצועי, והמוצר עצמו איכותי, יפה ועונה בדיוק על הציפיות שלי

מומלצים מאוד, היו יעילים ומקצועים. יכולנו להתייעץ על איזה מקרר מתאים לצרכים שלנו ולגודל המטבח

אחלה שירות, משלוח ומוצר. המשלוח היה די מהיר, תוך 2 ימי עסקים. הטלוויזיה סבבה לגמרי. הציעו לי גם אחריות רשמית במחיר טוב.