
בהחלט מרוצה הרכישה בחנות הזאת. הרמה הגבוהה ביותר של שירות. לא היתה שום בעיה. אני ממליץ לכל, ללא כל ספק. רב בזכות עובדי החנות.

בהחלט מרוצה הרכישה בחנות הזאת. הרמה הגבוהה ביותר של שירות. לא היתה שום בעיה. אני ממליץ לכל, ללא כל ספק. רב בזכות עובדי החנות.

שירות אדיב מאד אמין אספקה מהירה כולל שי בונוס מחיר הגון מוצר איכותי טעים אריזה הרמטית חסכונית טעים.איכותי תענוג חווית קנייה מהנה ואמינה.

בוצע הזמנה דרך האתר ובקשה לתשלום טלפוני. השרות היה מצוין, האוכל הגיע בזמן, וגם שירותי המשלוח היו גמישים בזמן ההגע שעזר לי מאוד. ממליץ בחום.

אני מאוד מבסוט מהשירות זאת הפעם השניה שאני מזמין הזמנתי שלשום והגיע היום אפילו פחות מ 3 ימים אספקה מהירה והתנהגות טובה מאוד ממליץ בגדול עליהם . גם נותן מחמאות לנהג ההובלות והשיטה שלו מחייך ויש לו קבלת פנים טובה מה שבקשתי קבלתי בדיוק תודה לכם

שירות מדהים , זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש דרך האתר הזה ופשוט תענוג , הכל בזמן , מחירים הכי זולים בשוק ! שאפו! עפרי

נהיינו לקחות קבוע שלהם,אפילו מביאים מתנה לחתולים, ממליץ לכולם , כבר זמנה שלישית, גם אוכל לחתולים וגם חול

הזמנתי דרך האתר בתאריך 17.10.16 פעם ראשונה קנייה גדולה.מזון חתולים וכלבים.כמו כן מוצרי טיפוח כלב.בתאריך 19.10.16 התקשרתי לשאול מה סטטוס ההזמנה שלי ומתי יסופק נאמר לי ביום חמישי.ומפה התחיל כל הבלגן.בחור כל פעם התקשר בגלל חוסרים .פעם היה חסר טעם שהזמנתי עבור כלב האם אפשר להחליף לטעם אחר.פעם היה חסר טעם בשימורים של חתולים האם אפשר להחליף לטעם אחר.וככה כל היום .בקיצור כל מה שהזמנתי היה חסר והכל הוחלף בהסכמתי כמובן.למרות שבאתר לא צויין מלאי אזל.משלוח קיבלתי בזמן.אך גיליתי לאחר יומיים כי הייתי צריכה לקלח כלב שלי שחסר מרכך פרווה למרות שהזמנתי שמפו ומרכך.קיבלתי 2 שמפו.כבר יומיים מנסה להשיג אין כל ואין עונה.השארתי הודעה אף אחת לא חוזר.פעם ראשונה קניתי וזו פעם אחרונה.לא ממליצה בקיצור לקנות מהם.הכל וירטואלי אין חנות למי אפשר לגשת לדבר. פשוט חוצפה.
שוחחנו עם הלקוחה, הטעות בהזמנה טופלה והלקוחה קיבלה את המוצר שהזמינה.

מאוד מרוצה מהשרות - הבטיח להגיע ביום מסוים והגיע, גם הביא מתנה לחתולה, יחס טוב, הביא 40 קילו של חול עד הבית, הכניס פנימה. שרות מהיר וטוב, אקנה שוב

זאת החנות שבה אני קונה מזון לכלב. נתקלתי בה בזאפ, הזמנתי בגלל שהיו הזולים ביותר. קונה מהם כבר כשנה, ומאוד מרוצה.

חנות מעולה יחס אישי תמיד מקבלים צופרים עצות חינם שירות מהיר וגם מקבלים חזרה דברים שלא התאימו בעבר

שירות מעולה. אתר ידידותי מאוד והמשלוח הגיע תוך פחות מיממה. כמו כן דאגו לשמור איתי על קשר רציף לפני ואחרי הגעת המשלוח לוודא שהכול תקין. אין ספק שאקנה שם שוב מומלץ בחום.

הזמנתי שני בקבוקי שמפו ומרכך. המשלוח הגיע יומיים לאחר ההזמנה. השירות היה מעולה, האתר נוח לשימוש ולהזמנה, עם מבחר גדול מאוד של חברות שלא נתקלתי בחנויות אחרות. דבר קטן לחברה: השליח הגיע ללא וידוי טלפוני שיש נוכחים בבית, ובמקרה הייתי, אבל זה יכול לחסוך נסיעות שווא לפעמים הבאות. :)

אלופים בשירות אלופים בזמנים וגם המחיר נכון מומלץ מאד אני מבין ״טיפה״ בשירות ויש מה ללמוד מהם

דיוק ההזמנה - שלושה מוצרים שהזמנתי לא היו במלאי. במקום אחד מהם קיבלתי אותו דבר מדגם אחר, מהשניים האחרים לא היה תחליף מתאים. המלצה - הגעתי אליהם בעקבות המלצה של חברה.

המחיר היה תחרותי. המוצר הוזמן והגיע לפני הזמן הבייתה אחר יומיים. לבסוף התקשרו לבדוק שהכל בסדר.

חנות מעולה,יחס חם ומתנה בנוסף להזמנה של אמפולות נגד פרעושים,ממליץ בחום רב קניה מהחנות זאת

אחלה שירות, ענו מהר ולעניין , למרות שהייתה טעות בהזמנה, שינו ועדכנו בזריזות ואדיבות, תודה רבה תמשיכו כך

הזמנתי בדמבו כבר כמה מוצרים שלא תמיד קל למצוא בחנויות אחרות. המשלוח תמיד מהיר, המחירים הוגנים ונוחים ושירות הלקוחות מצויין ואכפתי.

הזמנה מהירה, שירות אדיב, הספקה מהירה על ידי שליח הביתה ווידוא על ידי החברה שהמשלוח אכן הגיע. ומחירים סבירים ביותר. בנוסף להזמנה נשלח חטיף מתנה- נחמד

מבחר גדול של מוצרים שלא תמיד נמכרים בחנויות אחרות, מתקשרים אם יש בעיה כלשהי ומחייבים רק במועד האספקה. הזמנתי כבר פעם שלישית מהם ואף פעם לא היתה בעיה. הכל באמת בסדר גמור!

השירות בחנות דמבו היה מעולה, הנציג שענה היה נחמד ואדיב והמשלוח הגיע בזמן שנקבע מראש

הזמנתי ארגז שלא התאים לי והחליפו לי אותו. הביאו לי אותו למחורת. היו תמיד זמינים ומוכנים לעזור. המחירים הוגנים. הגיעו בשעות שהתאימו לי. היה הכל פיקס.

המשלוח הגיע לאחר 4 ימים עסקים כפי שצויים באתר, היה תיאום טלפוני. קצת חסר שיצויין שעות פתיחה וזמינות בטלפון מלבד המוצר והשירות ברמה מעולה! בהחלט אקנה שם שוב

אני לקוחה מסורה של חנות זו הנותנת שירות מהיר, אדיב ויוצא דופן! מומלץ בכל פה... (נ.ב. ותמיד יש מתנה קטנה לכלב...)

יום לאחר ביצוע ההזמנה המשלוח חיכה לי ארוז בצורה נפלאה ליד ביתי. כל ההתנהלות מול החנות היתה קלה ונעימה ואפילו צירפו מתנה לחתולה מומלץ בחום