
שירות מהיר יחס אדיב . מומלץ בחום. מחיר זול . מענה טלפוני מהיר . .

שירות מהיר יחס אדיב . מומלץ בחום. מחיר זול . מענה טלפוני מהיר . .

המחיר יחסית טוב. העדשות הגיעו מהר ובדיוק מה שהזמנתי. אני בהחלט אזמין מהם שוב פעם הבא.

חווית קניה נהדרת שלא פוגשים כל יום. מלאי נרחב, התאמה מדוייקת, צוות מקצועי, סבלנות ושירות אדיב.

חנות מצויינת - גם מחירים נוחים וגם שירות מעולה. העדשות שהזמנתי לא היו במלאי ביום ההזמנה, התקשרו לעדכן שייקח קצת זמן ואכן כעבור כמה ימים הודיעו שהעדשות הגיעו. נוח לאיסוף מהמקום בזכות מקום חנייה ללקוחות.

טיפול אישי , מדהים , מקצועי ונעים בטוח אשובלרכוש בחנות זו בעתיד מאד מאד נהניתי וכמובן שהמוצרים ברמה מאד גבוהה

המשלוח הגיע בזמן (7 ימים מרגע הההזמנה), העדשות אחלה, המחיר אחלה. מתכנן להמשיך לקנות מהחנות

הזמנתי חומר לעדשות באתר, מכיוון שהיה מבצע מאוד משתלם הזמנתי 6 בקבוקים וגם קיבלתי מתנה (ציידנית קטנה). מאוד מרוצה מהשירות - המשלוח הגיע מהר, אפילו שיניתי מיקום יום לפני ולא הייתה שום בעיה

שירות לקוחות מצוין מחיר הכי אטרקטיבי בשוק שירות אישי מקצועי אדיב מהיר מומלץ בחום אין ספק שאני ירכוש מהם באופן קבוע אגב גם פינקו אותי בחולצת דרייפיט

רכשתי משקפי שמש משולב עם ראייה כדאי שישמשו אותי ביום יום (עבודת שטח) לאחר שבחרתי את דגם המסגרת מהמגוון הרחב שברשותם, נבדקתי במקום על ידי אופטימטריסט ( אדם יסודי עם סבלנות בלתי נגמרת) ולאחר כשבועיים המשקפים הגיעו מחו"ל בדיוק כמו שהוזמנו. אין תחליף לאיכות- ממליץ.

הזמנתי מהאתר של אופטיסטור משקפיי שמש של רייבן.עם כל החשש שמה אתאכזב או תהיה כל בעיה אחרת כי זה באונליין יצא בדיוק ההפך.המשקפיים הגיעו מוקדם מהמצופה.חדש ארוז ומקורי.יש עם מי לדבר.שירות איכפתי ומתחשב וגם אחרי שכבר 'עשינו הסכם' והמשקפים הגיעו יצרו איתי קשר באימייל לוודא שאהבתי.הכי טובים בארץ ומבחינתי לא קונה בשום מקום אחר.

שירות נהדר, מקצועי ואדיב שמעצים את חווית הקניה. מגוון המוצרים הגדול ביותר שנתקלתי בארץ וחשוב מאד - יש חניה צמודה ללקוחות

הזמנתי דרך האתר עדשות מגע חווית הקנייה וכן השירות היו מעל ומעבר העדשות הגיעו מהר מאוד ממליץ לכולם לנסות

ההזמנה באתר היתה מהירה וידידותית, החנות יוצרת קשר עם הלקוחות לוודא שהם מרוצים. אדיבות בלתי רגילה יוצאים מגדרם לעזור. אם לא מתאים מחזירים ומזכים בלי שום בעיה. חנות מומלצת בחום.

חנות עם שפע מוצרים ואפשרויות בחירה, מחירים אטרקטיביים יחד עם איכות גבוהה ובנוסף מתנה לבחירתו של כל קונה- מתנה מעשית ומועילה

שירות מעולה ומחירים הכי טובים שמצאתי בשוק. מאד מרוצה מזה שאני עכשיו איפה להזמין את העדשות הבאות שלי. תודה על הכל גיל

הכל היה מצוין, כולל הטלפון מהשליח שאמר שיהיה אצלי בעוד 20 דקות. החבילה היתה ארוזה היטב כולל סוכריה קטנה. הפרטים הקטנים

שירות מדהים שהלוואי והיה בכל ההזמנות בארץ. בארץ תמיד צריך איכשהו להתחיל לצלצל ולקבל הסברים על האיחור או אי המצאות במלאי וכו. פשוט חוויה.

מבחר די גדול של משקפיים, כמעט כל הדגמים הכי חדישים של היצרן. כל תהליך ההזמנה פשוט וקל.

לפני הקנייה ביררתי עם החנות לגבי המוצר וקבלתי תשובות מדויקות. ההזמנה בוצעה בקלות, והמוצר הגיע תוך ימים ספורים (הייתה גם שבת באמצע). יש לי ניסיון טוב עם החנות הזאת (מזמין מהם חומרים לעדשות מגע). מרוצה גם מהמחיר וגם מהמוצרים והשירות. לפני כשנה הייתי בחנות, ולדעתי קבלתי שירות מקצועי יחס מעולה עם כל הסבלנות, למרות שלא קניתי כלום, וגם תקנו לי ביוזמתם משקפיים ישנות, ולא רצו לקבל תשלום. כל הכבוד! ממליץ בחום!!

שירות נהדר עם סבלנות אין קץ מצד המוכרים וחיוך רחב, שלחו מייל לאחר הקניה, שאם בכל זאת התחרטתי, אין בעיה להחליף, המוצרים איכותיים, מגוון מאוד רחב ומחירים ממש טובים. שאפו

הזמנתי באינטרנט, היה קל ופשוט, יש מבחר טוב מאד של מוצרים והאתר חברותי ונח לשימוש. בחרתי איסוף עצמי מהחנות וכבר למחרת קיבלתי שיחת טלפון חביבה בה הודיעו לי שאפשר להגיע לאסוף. למחרת אספתי. הכל הלך מעולה. את המוצר אני מכירה, משתמשת בו שנים ואוהבת את האיכות והנוחות שלו.

פעם שלישית בחצי שנה שאני קונה בחנות הזו. שירות מצוין, האווירה בחנות נעימה ואדיבה, הבדיקה שעושים יסודית ומקיפה. ממליץ בחום.

הזמנה באתר נוחה ופשוטה שירות לקוחות מעולה, התקשרו כשהגיע המוצר, לאחר הקנייה בדקו שביעות רצון בחרתי באיסוף עצמי, החבר'ה בחנות נחמדים ואדיבים

שניה אחרי שביצעתי את ההזמנה התקשרה אליי נציגת שירות והודיעה לי שהמוצר לא במלאי אבל הם ביצעו הזמנה מחול והמוצר בסופו של דבר הגיע אליי תוך 3 שבועות במקום שבועיים דבר מאוד מקובל בהתחשב באי זמינות הראשונית חוץ מזה מצויינים

ברצוני לשבח את החנות optistore בשירות המעולה והמהיר שלהם בצעתי הזמנה דרך האתר שלהם האתר זמין, ברור וקל לשירות ביקשתי משלוח עד הבית - תוך יומיים המשלוח הגיע לאחר שקיבלתי את המוצר - קיבלתי מייל מהחנות שוודאו האם קיבלתי את המוצר והאם אני מרוצה פשוט שירות מעולה - ממליץ בחום