
הגנרטור הגיע לא תקין דיברתי עם החנות בחור בשם תומר בחור מקצועי נחמד הגישה שרותית מאוד מרוצה מהטיפול לא סתם אני לקוח חוזר

הגנרטור הגיע לא תקין דיברתי עם החנות בחור בשם תומר בחור מקצועי נחמד הגישה שרותית מאוד מרוצה מהטיפול לא סתם אני לקוח חוזר

תומר היקר נתן לי שירות מעל למצופה, תוך 5 דקות מצאתי את מה שחיפשתי וקיבלתי הסבר מקצועי לכל שאלה, שמרתי את האתר לקניה חוזרת

הזמנתי ארגז כלי עבודה פאקוואט מילווקי ולמרות שזה לא היה במלאי בעת ההזמנה הגיע מהר [תוך 8 ימי עסקים] ארוז טוב שירות נהדר

קניתי ביום ראשון 26.5 מברגת אימפקט של דיוולט עם מזוודה, סוללה ומטען ב700 ש"ח עם משלוח לנקודת איסוף. יצרתי איתם קשר וענו לי תוך מספר דק'. הסברתי להם אני יוצא למילואים ולכן אני צריך לוודא שזה יגיע בזמן. הם ביו מאוד נחמדים ובאו לקראתי והביאו לי שליח עד הבית בחינם שהגיע ביום חמישי באותו שבוע. מחיר מצויין ושירות מושלם!

כשהם כותבים זוג כבלי התנעה הכוונה לסט אחד. אז שילמתי קרוב לשלוש מאות שקל על כבל אחד פלוס וכבל מינוס. אחלה מצליח. בדקתי שוב ורק אצלם זה נקרא "זוג"
היי דורון, אחרי שבדקתי את ההזמנה שלך + החשבונית שלך + המוצר שקיבלת, אינני מבין מה הפער ומדוע אינך לא מרוצה ? מה שהזמנת זה מה שקיבלת. פשוטו כמשמעו. סיפקנו לך את המוצר תוך 24 שעות מקגע ההזמנה, כלומר קיבלת שירות מעל למצופה. התאצמנו למצוא איפה שגינו, אפילו לא ניסית לדבר עם שירות הלקוחות שלנו - ממש מיהרת לדרג אותנו נמוך, חבל. כתוב "זוג כבלי התנעה" וקיבלת זוג כבלי התנעה. אם היה כתוב "2 זוגות כבלי הנעה, היית מקבל 2 זוגות כבלי התנעה". פשוטו כמשמעו.

אחד המקומות הבודדים שמקבלים שירות כמו שצריך. לאורך כל תהליך הרכישה וגם אחרי שהגיע המוצר שרכשתי ושהייתי זקוק לטיפול ברכישה הורגש מיד שהרמה של שירות הלקוחות זו רמה אחרת בגלל עובדים כמו תומר שמתקתקים מקצועיים ואכפתים אני אחזור לקנות במקום שנותן להרגיש בית! גם לי יש לקוחות ושתומר טיפל בפניה שלי הבנתי מה זו רמת שירות שבעיני מחייבת העלת שכר וקידום כי אנשים כאלה הם מנוע הצמיחה של העסק אני לקוח שבוי מבחירה בגלל היחס ובגלל שראיתי שמבינים ורואים אותי ןמטפלים בי באנרגיה טובה . פשוט נעים לעבוד עם חברה כזו שיודעת להביא נציגי מכירות שהם קודם כל בני אדם וגם אנשי מיקצוע ממליץ בחום לעבוד מול החברה כזו כי ליחס ושירות יש ערך!! תודה רבה

שירות מצוין, יעיל, אמין והמהיר. זאת לא הרכישה הראשונה שלנו באתר/חנות ובוודאי גם לא אחרונה.

בצעתי רכישה, ראשונה, טלפונית של DREMEL 4000. קבלתי שירות מקצועי מ"לידור" איש המכירות. בבדיקת מחירים טלפונית מול ספקים אחרים המחיר בעסק זה הכי זולים, נכון למועד הקנייה.

בפרסום של בראנד אספקות רשום משלוח של הגנרטור תוך 5 ימי עסקים. היום לאחר כחודש הגנרטור עדיין לא הגיע !!! הגנרטור היה מיועד לאפשר לאבא שלי להגיע לליל הסדר עם מכשיר נשימה חשמלי וללא תלות באספקת החשמל הביתית. בפועל בגלל חוסר מענה בבראנד אספקה טכנית. לא לקחנו סיכון והתוכנית לא יצאה אל הפועל.
היי יורם, ראשית כל לא נתנער מאחריות ונגיד שאתה צודק אך באותה נשימה אציין ואעדכן שכלל העיכובים נבעו מעומס אדיר על חברות המשלוחים (כלל חברות המשלוחים) בשילוב של מלחמה, חג, מילואים, רמדאן ועוד, הכול השפיע על זמני האספקה. הדבר לא היה צפוי. בכל אופן, מאחלים בריאות לאבא וימים טובים יותר לכולנו.

חברים, הימנעו מלקנות מעסק של לא הגון, שלא נותנים שירות ומתעלמים מהאחריות שלהם. אצלי הם "מצאו מים" בקרבורטור של גנרטור חדש לחלוטין (עבד 2 דקות והפסיק). מגיע לנו בישראל עסקים ישרים.
היי, רק בוא חשוב לדייק בעובדות, קיבלת מאיתנו תמונות + סרטונים מדוייקים - כמו כל מוצר שנכנס לתיקון, וכל זאת על מנת להראות ללקוח (במקרה הזה לך) בדיוק הנזק שנגרם לגנרטור לגנרטור כתוצאה ממילוי מים במקום דלק! הגנרטור עבר למעבדה מוסמכת, נמצא בתוך מיכל הדלק שלך כמות מכובדת של מים (והכול מתועד)!!! במקרה הספציפי שלך כמו מקרים רבים נוספים - לא גבינו ממך שום תשלום נוסף מעבר לבדיקת ועלות התיקון שנגרם כתוצאה מנזקי לקוח (לא נזקי יצרן) - שאינם מכוסים באחריות ונובעים כתוצאה משימוש לקוי ולא נכון במוצר. אנחנו ניתן שירות באהבה ובסבלנות לכל לקוח שלנו אבל כשמדובר בנזק מכוון למוצר, לא נוכל להרשות לעצמינו לספוג עלויות שכאלו. מאחלים לך ולעשרות אלפי לקוחותינו ימים טובים יותר לכולנו, בברכה, בראנד אספקה טכנית בע"מ.

שירות של תומר היה מעולה,מועיל ויעיל. מצא עבורי גנרטור מתאים לדרישותי לאחר חיפוש מאחר והגנרטור שהזמ תי אזל מהמלאי

יחס מאוד נעים, דאגה לפרטים הקטנים, תוך שימת לב לצרכי הלקוח שרות לקחות גם לאחר הקניה קונה רק אצלם...

אחלה שירות!! אלופים! נתנו שירות מהיר ומקצועי. כל שאלה ידעו לענות וגם דאגו לנו בדיוק לצרכים שלנו.

היה קשוב ושירותי,חזר אלי מיד לתשובה לעדכן על סטטוס ושנבצע תשלום לחיוב עמ שישמר לי המוצר

לידור עזר מאוד בהזמנה, בירר ובדק מה צריך. מאוד מקצועי ושירותי. אני מאוד מרוצה מתהליך ההזמנה תודה

Great service Tomer helped us with everything and .was super polity We will come back

פניתי לברנד כדי לקבל המלצה ולרכוש גנרטור. קבלתי שירות אדיב ומקצועי מנציג המכירות טל קבלתי המלצה מקצועית ועניינית תודה רבה

אדיבים מאוד מחירים טובים ומשלוח סופר מהיר תומר היה שירותי ומקצועי מאוד, תבקשו את תומר אדיב ושירותי...

חווית קניה מדהימה בכל פעם שאני קונה מוצר אצל בראנדבדרך כלל אני קונה באתא אבל הפעם הייתי זקוק לעצה ממומחה, לידור טיפל בהזמנה שלי נתן עצת מומחה. כל הכבוד ללידור המקצוען.

תומר נתן שרות מצויין, לא מובן מאליו, שרות היה מקצועי וכך עזר להבין איזה מוצר יותר מתאים לי, ירבו אנשים כמוהו אמן!

אחלה בראנד ואחלה תומר ! שרות מעולה, מקצועי, אדיב, והכי זול בשוק . ממליץ מכל הלב .

קיבלנו שירות מצויין אדיב מקצועי החל משלב הפניה דרך ההתלבטות לגבי מספר דגמים ולבסוף רכישה, תומר עזר לנו מאד

שירות מעולה!!! לידור היה סבלני ונתן את כל התשובות שהייתי צריכה. בשורות טובות שבת שלום

שלום. קיבלתי המלצה מקרוב משפחה לרכישת גנרטור ביתי. גיסי המליץ על חנותכם וספציפית על תומר,נציג שירות. יצא שתומר ענה לשיחה(כך שלא נדרשתי לבקש) ובתוך 5 דקות סגרנו. שירות מהיר, אדיב, מקצועי. אח"כ נזכרתי במשהו ותומר דאג לחזור אלי. כל הכבוד.