
בחרתי בחנות זו כיוון שהיא חנות שומרת שבת! תודה רבה על השירות ,קניתי נפה חשמלית, הגיעה בתוך פרק זמן קצר ותוך כדי עדכונים שוטפים לטלפון ,שירות אמין וטוב.

בחרתי בחנות זו כיוון שהיא חנות שומרת שבת! תודה רבה על השירות ,קניתי נפה חשמלית, הגיעה בתוך פרק זמן קצר ותוך כדי עדכונים שוטפים לטלפון ,שירות אמין וטוב.

רכשתי מעבד מזון מוט של בראון בצהרי היום, אחה״צ המוצר כבר נקלט בחברת השליחויות (HFD) ובבוקר למחרת הגיע לביתי (18 שעות מההזמנה). יוצא מהכלל.

לא הכרתי את האתר של "שופ אלקרונז", הזמנתי את השואב, ההזמנה היתה קלה, קיבלתי את המוצר תוך מספר ימים.

המוצר הגיע תוך יום וחצי מעת ביצוע ההזמנה אם שליח עד הבית עודכנתי בכל שלב מעת ביצוע ההזמנה עד לקבלת המוצר ממליץ בהחלט

משהו משהו! המשלוח הגיע בזמן! השירות אדיב! המוצר מעולה ומשוכלל בלי שום תקלות תודה רבה!

ההזמנה טופלה מיד, המוצר סופק כעבור יומיים לצפון עם שליח עד הבית . אתר ידידותי ומחירים הוגנים .

החנות מומלצת ביותר. המוצר היה אצלי תוך פחות מ-48 שעות ובמחיר שהוא מהזולים בשוק. תודה רבה.

המשלוח הגיע יחסית מהר, המענה בטלפון היה אדיב והמוצר הגיע בצורה טובה. יותר זול מלהזמין מחו"ל.

הגיע תוך יומיים עסקים, המוצר טוב כמו שקראתי ובדקתי עליו באינטרנט ובמחיר זול במיוחד, בהחלט ארכוש עוד מוצרים כאן בהמשך

הגיע כעבור שבוע . לדעתי אפילו שדרגו לדגם חדש יותר . מרוצה מאוד . גם מהשליח . בהחלט שווה להזמין מכם .

המשלוח הגיע מהר, חשבתי שהיתה תקלה במכשיר הצוות היה מקסים הציע פתרונות והסכים להחליף מכשיר במידה ולא יהיה פתרון. הגעתי לחנות, בצעו בדיקה והחליפו מכשיר למרות שהמכשיר שהחזרתי עבד בחנות. שירות נעים ומהיר, וחווית לקוח מצויינת.

קיבלתי את המשלוח תוך 24 שעות, היה פשוט מדהים!! הספריי היה מפתיע כי לא התכוונתי לרכוש אותו, הוא פשוט מצוין!

המוצר הגיע בזמן ארוז כמו שצריך וכמו שהובטח התאים לדגם של המכונה אין לי ספק שאמשיך לקנות שם כל הכבוד!

חוויה לא נעימה - שירות לא ידידותי, בלא שום ניסיון לעזור ולהבין מדוע המוצר לא הגיע. הזמנתי מגהץ, בארפשוטיות המשלוח היהתה אפשרות למשלח רשום מהיר בתוספת תשלום, כיוו ןשלרוב משלוח בודאר רשוםהאוא החינם, חשבתי שמדובר בשירות מהיר ואמין יותר (אחרת למה לגבות עליו תוספת תשלום??). מסתבר שא - עבור השירות הרגיל של דוראר רשום הוספתי תשלופ, לא קילבלי שום עדכון לא ביצע ההזמנה ולא קיבלתי מספר מעקב. לפי האתר זמן המשלוח הוא 4-8 ימים, בפועל עברו יותר מ 14 יום - ולא הגיע כלום, לאחר בירור עם שירות לקוח ותהתברר שמדובר בדואר רשום רגיל, ומספר מעקב ששלחו לי התברר שאין עליו כל נתונים באתר הדואר. במשך כל הבירור - שירות הלקוחות היה מאוד לא נעים,לא ניסו באמת לעזור ודי נתנו תחושה שאני אשם שבחרתי בדואר רשום (והוספתי תשלום על כך). לא אקנה עוד באתר הזה.
שלום רב התשלום היה בעיכב (לא-זמין)ב PAYPAL בשל פתיחת מחלוקת בפאיפאל על יד לקוח, לכן לא נשלח מוצר ואושר זיכוי ב PAYPAL. בברכה.

הזמנה קלילה באתר במחיר הכי זול שהוצע בהשוואת מחירים בזאפ. המשלוח הגיע ביום שלמחרת לנקודת האיסוף.חוויה מעולה!

שרות מקצועי ומסודר, ישר ידעו מה מתאים למכונה שלי. שולחים מייל על כל צעד בתהליך המשלוח.

קניתי מהם מכונת גילוח בראון . אחרי כחודש היה תקלה תוך יומיים החליפו לי לחדשה. יחס מחיר ושירות שווה כל מחיר 🏆🏆🏆. וכמו כן המחיר הכי זול שמצאתי ואנשים אדיבים והגונים 👑👑👑

הגיע מהר לא היה במלאי את הדגם שלי ושלחו לי דגם יותר ייקר אפילו שהתקשרתי לברר ענו לי תוך דקה

הזמנתי מכונת גילוח, היא הגיעה תוך יומיים לנרודת איסוף, ארוזה באופן מקצועי. בנוסף המוכר בחנות נתן לי ייעוץ שמאוד עזר לי.

קניתי דרך אתר האינטרנט של החנות . החנות נמצאת ברח' ההסתדרות 13 פתח תקוה. חנות מצוינת , שרות מעולה, עונים מתייחסים ומסבירים יפה , עומדים בזמנים. מצאתי רק אצלם את המברשת שיניים החשמלית הכי החדישה ביותר 2022 של אורל B דגם IO9 בצבע לבן . מיד אחרי ההזמנה מנהל החנות התקשר ועדכן שאין להם כרגע במלאי בצבע לבן אבל זה ייקח מס ימים והמברשת תגיע בצבע לבן והוא ישלח לי אותה עם שליח ואכן כך היה בדיוק כמו שאמר. המשלוח הגיע אליי מהר מאוד ומסודר עם הודעות על הגעה. החבילה הגיעה ארוזה סגורה לחלוטין ותקינה. האונליין של החנות מצוין וגם השרות שלהם אח"כ בטלפון. ממליץ מאוד ואמשיך לקנות אצלם.

ההזמנה באתר היתה נוחה, המוצר התקבל מהר מהמצופה! השליח היה אדיב, חווית קניה מושלמת יעלה ומהירה

ההזמנה באינטרנט הייתה נוחה, והמסגרת הגיעה עם שליח תוך שלושה ימים, ללא כל בעיות. כשנתקלתי בשאלה, התקשרתי לחנות, נעניתי במהירות ובשיחה טלפונית פתרו לי את כל הבעיות. שירות מהיר, יעיל וטוב.

מוכר נהדר! המאזניים מדויקים והאיכות טובה מאוד. משלוח מהיר מאוד. אני ממליץ! תודה רבה לכם!

מרוצה מאד מהקנייה ומחוויית הקנייה. המשלוח הגיע מהר מאד, התקשורת לכל אורך הדרך היתה נעימה וטובה, ואשמח לקנות אצלכם גם להבא.

שרות אדיב, אמין ומהיר מעבר למצופה. בהחלט חוויה מתקנת אחרי מספר רכישות מאכזבות בהם נתקלתי באתר. כל הכבוד!