
המיטה שהזמנתי הגיע בזמן והכל היה תקין הבן שלי מרוצה מאוד וזה מה שחשוב לי

המיטה שהזמנתי הגיע בזמן והכל היה תקין הבן שלי מרוצה מאוד וזה מה שחשוב לי

הגענו לחנות לאחר שהיינו בכמה מקומות בראשון לציון. דור איש המכירות קיבל אותנו בסבר פנים,נתן לנו לנסות מגוון מזרונים וענה על כל שאלותינו. קבלנו את המזרון ל 3 חודשי התנסות. ובכן, התנסות של שינה על הניילון העבה (כי ההתחייבות היתה לא לפתוח) קצת מתעתעת. אין נוחות מקסימלית. אך אחרי חודש וחצי עשהניילונים הוסרו, המצב היה הרבה יותר טוב. מזרון טוב מאוד ומפנק - רמת קושי סבירה. תודה על השירות.

סימה הייתה נחמדה מאוד, יעילה ונעימה. הסברתי לה מה אני מחפשת, מסגרת המחיר ועברנו על המוצרים התואמים לבקשתי, תוך 20 דקות יצאתי מהחנות לאחר שרכשתי את המזרון. אספקה בזמן.

ניפגשנו עם בחור בשם שי שנתן חויית שירות מהנה ומקצועית גם יחד הבין מה הסגנון וכיוון בדיוק למה שאנו רוצים וצריכים נתן לנו הנחה קטנה והשירות ועל האיכות לא מתווכחים סליפ אין מס' 1 ..

רכשתי את המוצר דרך הטלפון בקלות לאחר ההזמנה קיבלתי קבלה למייל ולוואטסאפ תיאום המשלוח היה לעוד כמה ימים הגיע במועד והשליח היה זמין לי באותו יום לבירורים סה"כ ממליץ מאוד

חווית קניה מעולה ,שרות מעולה, רואים שהמובילים מקצועיים ומקסימים קיבלנו שרות מצוין מחירים מצוינים לכל כיס...

המיטה שקניתי ברמה 3 - המזרן יחסית קשה לרמה הזאת. סך הכל אחלה מיטה, נוחה ואיכותית. קניתי בסניף של ראשון לציון, המיטה הגיעה לשם תוך כמה ימים אחר ביצוע ההזמנה.

ההזמנה סופקה במועד, המיטה הורכבה כנדרש, הצוות המוביל היה עניני ואדיב. השרות בסניף היה יעיל ואדיב.

קנינו מיטה ומזרון. הגיע בזמן שנקבע וללא שום בעיות. אשקול לקנות שם שוב במידה ואצטרך.

המוכר היה נחמד וההזמנה בוצעה בקלות. המיטה סופקה באיחור קל. היה פגם במיטה ולקח הרבה זמן והרבה שיחות טלפון עד שהגיעו לתקן את הפגם
תודה רבה על חוות הדעת. לגביי הטענות על האיחור קל,המיטה הגיעה לפני מועד האספקה שהתחייבנו אליו. לגביי הפגם,אכן המיטה הגיעה עם פגם קל בגוון הצבע בראש המיטה ולאחר לבטים החלטנו במקום לקחת את הראש לצביעה מחדש להכין ללקוחה ראש מיטה חדש. לגביי זמו השירות,אכן השירות לקח יותר זמן מהמצופה,אך בהתחשב ברמת השירות שהלקוחה קיבלה(ראש מיטה חדש),זהו היה זמן סביר בהחלט. תדירות שיחות הטלפון התבצעו ביוזמתם של הלקוחות ואין בהם להעיד על רמת השירות.

יחס אדיב וטוב שירות מקצועי ובעל ניסיון רב עמידה בזמנים מחירים טובים ונוחים נגישות והכי חשוב אמינות

הזמנו מזרן זוגי שהגיע יום למחרת, השירות היה אדיב והמזרן מצוין. תודה רבה על הכל.

באותו יום שהגענו לסניף בעזרתו של המוכר התרשמנו וביצענו את ההזמנה בתקופת החגים והמוצר הגיע כפי שהבטיחו.

שירות מצויין ואמין, הדגימו את כל האפשרויות בחרנו בטובה ביותר מבחינתנו, גם קיבלנו את המחיר הטוב ביותר, אאא אאא אאא

השירות בחנות אדיב, קיבלנו את המוצרים. באחד מבסיסי המיטה התגלה קרע והחנות דאגה להחזיר את הסחורה ולשלוח חדש.

הקניה היתה חוויה. ההזמנה דרך האתר פשוטה. יום לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון כדי לוודא את הפרטים של ההזמנה. התאום להובלה היה בדיוק בזמן שהובטח דרך סמס וקישור לבחירת יום ושעה נוחים. הכל עבד חלק והספה מעולה!

רכשנו את המיטה בהגיענו לסניף ראשל"צ מערב, השרות טוב מאוד בחנות , מקצוענים ואדיבים. ממליצה בחום.

קיבלנו הסבר מפורט על רמת האיכות של המזרנים כולל מקומות הייצור בארץ או בחברון. בסך הכל הנציג היה אמין ונתן מידע מועיל.המוצר עצמו הגיע ברמה טובה. הבסיס הגיע מלוכלך והוחלף ע"י החברה ללא בעיות.

זמן הגעת המשלוח היה מהיר ויעיל, דאגו לתאם איתנו מראש, שירות ברמה מאוד גבוהה, תודה

חווית הקניה הייתה טובה ונעימה, התקבל מוצר באיכות טובה, מנגנון מתכוונן חשמלי, המוביל אומנם הגיע באיחור אבל היה נעים ואדיב.

באנו לחנות אני ואשתי אחרי חיפושים רבים אחרי מיטה זוגית מזרון ושידות (חדר שינה)- המוכר היה סופר אדיב, בחור בשם שי, היתה שם תצוגה של מזרונים ומיטות לכל כיס, אחרי שבחרנו את המיטה ואת הדגם (שילבנו בין 2 תצוגות), הציעו גם מזרון בהתחלה חשבתי שאת המזרון נקנה במקום אחר היכן שזול יותר , אבל שכנעו אותנו שגם מבחינת מחיר, המחיר שלהם הוא הזול ביותר, קנינו ואנחנו סופר מרוצים, גם השירות לקוחות שלהם היה מהיר ומקצועי- הזמנו מיטה עם ארגז מצעים שבשל כובד המזרון נסגר מיד עם הפתיחה התקשרנו ותוך שבוע תיקנו את הבעיה- הקיצר חווית קניה טובה מאוד- מומלץ.

חווית הקניה הינה מעולה מדובר בשירות ברמה הגבוהה ביותר אדיבות רבה מאוד נהנתי לרכוש בחנות זו מאמינה שאגיע עוד פעמים רבות .

יחס נעים. עזרו בהחלטה והיו סבלנים לשאלות. המוצרים מצויינים בהתאם להמלצה. הגעה בזמן ראוי. בקיצור תודה רבה לכם!

בהתחלה היה שירות מצוין. נציג שירות בשם שי היה סופר מקצועי נחמד מאוד ומהיר. לאחר קבלת המיטה היו בה הרבה דפקטים ואז החל הסיוט. בעל החנות רוני זרק אותי לנציג של הנגריה, התחמק מטלפונים, ולבסוף הסיר מעצמו כל אחריות. ,כמו כן הוא חייב אותי ב5600 ש"ח מעבר למחיר שסוכם. הוא מיד ביטל את העסקה אך ראיתי את הכסף רק חודש לאחר הביטול. מה שגרם לי להיות במינוס בבנק
צוות זאפ שלום דיברנו עם הלקוח ונשלח לו שרות למוצר,הלקוח שבע רצון מהשרות ומהטיפול בבעייתו על ידי נציג המפעל. רוני

חוית קניה נעימה מאד עם שי. יעוץ טוב וענייני. קבלת המוצר כפי שהובטח ובזמן. לסיכום, קל להזמין אצלם ,הם עוזרים והתהליך פשוט ולא מייגע