
הזמנתי ושילמתי דרך הטלפון. שירות אדיב השעון היה אצלי בתוך פחות משלושה ימים. בדיוק מה שהוזמן ובמחיר טוב. תודה לאיציק

הזמנתי ושילמתי דרך הטלפון. שירות אדיב השעון היה אצלי בתוך פחות משלושה ימים. בדיוק מה שהוזמן ובמחיר טוב. תודה לאיציק

שירות מצוין מקצועי ואמין. אנו לקוחות של שנים בחנות הזו ותמיד חוזרים אליהם. חשוב גם לציין שהם יבואנים של שעוני CASIO, והם מציעים שעונים במחירים זולים ביותר(ישר מהיבואן לצרכן). תודה רבה!

השעון נשלח באותו היום, וקיבלתי SMS אישור עם מספר הדואר הרשום. אחרי שבוע התפרק אחד הצירים, ולבקשתי שלחו לי מיד ציר חלופי בדואר. עכשיו הכול עובד מצוין. שירות מעולה!

באתי לחנות בתאריך 06.07.2014 חיפשתי שעון יד המוכר איציק היה עיניני והמליץ לי על שעון החלטתי לקנות אותו והוא עשה לי הנחה של של כ50₪ מהמחיר הרשום ממליץ לקנות בחנות

הגעתי לחנות עם המון התלבטויות איזה שעון לקנות. לאחר שלא הגעתי להחלטה החלטתי לחזור ביום אחר. בכל יום בו הגעתי לחנות נכינסתי לרוב בין 18 וחצי לשבע, והמוכר תמיד היה אדיב ונתן הרגשה של רוגע. חשוב לציין שהתהליך נמשך מעל חודשיים(!) והייתי בחנות 4-5 פעמים עד שקניתי. היו שעונים שפסלתי בפעמים קודמות וביקשתי למדוד שוב, והמוכר נהנה מייד לבקשתי, ללא שום בעיה. כאשר שאלתי לגביי חוות דעתו, תמיד ענה בגישה אובייקטיבית לחלוטין, ללא קשר לנטייה שלי, רצונותיי או למחיר השעון. בשורה התחתונה, המוכר אדיב מאוד, סבלני וסובלני ומאוד אובייקטיבי. אני ממליץ!

קניתי שעון מסוג casio-53w-1z. המחיר היה אטקרטיבי, והמשלוח התקבל במהירות. נשלח אלי גם מייל לאישור המשלוח ולמעקב אחר החבילה. לסיכום, ממליץ על החנות.

קניתי שעון יד קסיו בחנות בפתח תקווה. השרות אדיב. קיבלתי הסבר בפונקציות של השעון,כיוון השעון כולל התאמה של חוליות השרשרת ליד שלי נעשתה בסבלנות רבה מצד המוכר. למרות שהיו לקוחות רבים כל אחד קיבל את השרות בצורה אישית ומכובדת. ההתרשמות שלי היתה מעולה.

התקלקל לי השעון ואני רציתי בדיוק את הדגם הזה שאי אפשר להשיג אותו בכל מקום. הגיע מצוין ומהר ואפילו מכוון לזמן הנכון ועם כל מה שצריך להגיע עם השעון. בדיוק מה שרציתי. תודה!

קניתי בטיים סנטר יותר מ-10 שעוני יד וכולם הגיעו בזמן, ללא פגמים וללא שריטות. כמובן שהמחירים נוחים והוגנים. אני ממליץ בחום על החנות.

הגעתי לקניה כאן לאחר שניסיתי אתר אחר שהיה זול יותר. שם לאחר שבוע הודיעו לי שהמוצר לא קיים אצלם. כאן הזמנתי ביום ה. ביום ב לא הצלחתי לקבל סטטוס של ההזמנה באתר וחשבתי ששוב נפלתי. שלחתי אימייל ותוך חצי שעה הגיעה תשובה שההזמנה כבר נקלטה ותישלח היום. ביום ג השעון הגיע מכוון לשעה ולתאריך עם ספרון הדרכה חשבונית תעודת אחריות.

חנות קטנה וביתית, שירות אדיב, יעיל וזריז. אין פה חארטות או עבודה בעיניים- סחורה מקורית, אחריות עם גב ובעיקר שירות מצוין.

הזמנתי 5 מחשבונים של קסיו. במחיר הכי טוב שמצאתי. הגיע באותו השבוע. לא האמנתי איזה מהירות. הזמנתי בטלפון והמוכר היה מאוד אדיב וסבלני (משהו שלא קיים בארץ) ענה לכל שאלותיי ונתן הסברים. אין ספק שכל מוצר של קסיו אקנה רק אצלו. מומלץ בחום.

השרות מצוין. המחיר מעולה. איצק בנאדם מעולה סובלני וקשוב .אחרי ההסבר בחנות סייע לי בטלפון דקות ארוכות על כל שאלה ושאלה אודות השעון. ישר כח איצק

הזמנתי שעון קסיו, כבר לאחר שעה יצרו קשר לביצוע ההזמנה. הגיע לאחר יומיים בדואר רשום. המחירים באתר מאוד אטרקטיבים ביחס לחנויות אחרות ,מרוצה מאוד, שירות מעולה.

באתי לחנות בכדי למדוד מספר שעוני ProTrek שלא קל למצוא בארץ (נכון להיום prg550 ו-prw3000). סייע לי בחנות אדון בשם איציק אשר היה אדיב, סבלני ומקצועי ביותר! הוא מחזיק בחנות את כל הדגמים האפשריים של ProTrek - כאמור, דגמים שחלקם לא הגיעו עדיין לאירופה נמצאים אצלו, ובמחירים הוגנים ביותר. איציק היה סבלני מאוד, נתת לי למדוד מספר שעונים, הדגים פונקציות רלוונטיות ונתן באמת שירות מעולה. אני ממליץ בחום רב!

השירות של בעל החנות איציק הוא אדיב מקצועי וסובלני במיוחד ! והמחיר ללא תחרות. תודה רבה איציק . איו ספק שנמשיך להמליץ!!!!

דבר ראשון - המחיר. המחירים באתר הם הוגנים מאוד ואף נמוכים משמעותית מרוב החנויות בשוק, לפחות ממה שאני בדקתי. ההזמנה באתר הייתה ממש נוחה ובוצעה במהירות. השעון נשלח בהקדם האפשרי עם מספר מעקב וכך יכולתי לבדוק בדיוק מתי הוא יגיע. הגיע תוך 3 ימים!!! כמובן שנהניתי מאוד מהשעון אבל נדלג על הקטע הזה לטובת שירות הלקוחות של איציק. לאחר קצת פחות משנה עם השעון, הוא נפל לי מגובה רב, ונשברה לו חוליה (אחת מהחוליות הקבועות, לא אלה שניתן להחליף...) דיברתי עם איציק, שאלתי מה עושים והוא ביקש ממני שאשלח לו את השעון...הוא טיפל בשעון והחליף את החוליה במקצועיות מרשימה , והכל בחינם! לפנים משורת הדין!! הוא לא היה חייב בכלל... וזה מבחינתי עיקר ההמלצה על החנות - אצל כזה אדם הגון קונים. בקיצור, אני ממליץ בחום! אין על איציק!!!

הזמנתי את המוצר דרך האתר שלהם ביום ראשון בלילה וכבר ביום שלישי בבוקר קיבלתי את השעון עטוף בעטיפת מתנה עם הנרתיק של השעון, קבלה ותעודת אחריות. פשוט לא האמנתי למהירות של השליחה ועוד בדואר רשום בחול המועד! המוצר איכותי ואני מאוד נהנית ממנו! תודה רבה על השירות האדיב והמהיר!

קניתי את השעון באתר אחרי חודש בערך השעון התמלא באדים והתחיל לזייף בזמן אחרי שיחה קצרה עם החנות השעון נשלח לתיקון והוחזר אחרי שבועיים בערך. חודש לאחר מכן השעון שוב אותו סיפור. בלי יותר מדי משחקים נתבקשתי לשלוח את השעון לחנות לצורך קבלת החזר כספי. כבר מזמן לא יצא לי לפגוש בשרות כזה, כל הכבוד.

חנות אמינה מאוד.חווית קנייה מצויינת.איציק בעלי החנות אדם אמין מאוד ומאוד נעים ללקוח.ממליץ בחום לקנות אצלו.אני מתכוון לרכוש בעתיד אצל איציק.מגיע לו עשר כוכבים .דרך אגב המחירים אצלו הכי זולים.

ראשית אציין את השרות האדיב שקיבלתי מאיציק שעמו שוחחתי בטלפון וגם בחנות. שנית מדובר במחיר ללא מתחרים, פשוט כך. מעבר לזה איציק בקיא מאוד בתחום וכל זה יוצר חווית קנייה טובה מאוד וכמובן שאחזור...

חוויה חיובית מאוד מומלץ בהחלט אחרי תחקיר מעמיק שבו קיבלתי הסבר עם המון סבלנות לגבי איזה דגם יתאים הרבה ידע והרבה סבלנות מצד התמיכה בחנות תודה רבה

השעון הקודם שלי נהרס לי וחיפשתי שעון שמתאים לשטח- קבלתי המלצה לטווח המחירים שבקשתי-קבלתי שעון שבול מתאים לצרכים שלי. איציק היה מאוד אדיב וסבלני. הסביר לי על כל שעון מה הוא ונתן לי מבחר של שעונים איש נחמד מאוד-אני אישית ממליץ על החנות שלו. המוצר הגיע עם תעודת אחריות בין לאומית ארוז ממש טוב והגיע בזמן. מה שעוד שהוא שולח במייל את מ"ס החבילה לצורך מעקב. אני אישית ממליץ ממש ממש ממש בחום!!! כל הכבוד 10 מתוך 10

נכנסתי לאתר, ביצעתי את ההזמנה ובחרתי באפשרות של מסירת פרטי כ"א בטלפון. תוך זמן קצר חזר אלי נציג החנות,דיבר באדיבות, אמר שבגלל החג הדואר סגור והשעון ישלח ביום בו הדואר יחזור לפעול (גם ציין את התאריך). השלמתי את פרטי כ"א. לאחר שהשעון נשלח בתאריך המובטח, קיבלתי מייל עם מס' למעקב אחר החבילה בדואר הרשום. למחרת קיבלתי את השעון החדש (כולל ספר הוראות,נרתיק ותג) עם קבלה ותעודת אחריות.

חיפשתי בזאפ מקום שאוכל למצוא רצועה לשעון קסיו,בדר"כ הייתי ניגש לחנות קרובה ,ששמתי לב שהמחיר זול יותר באתר החלטתי להזמין ,הופתעתי ממהירות ההגעה של המוצר. סה"כ מחיר הוגן שירות מצוייו ועמידה מצויינת בזמנים. שימשיכו כך,יישר כח!