
ממליץ בחום!!! רכשתי גם בחנות הפיזית וגם באתר האונליין - השירות והיחס היה פשוט מושלם!! שעון שהזמנתי במוצאי שבת כבר הגיע אליי אתמול בערב עם שליח עד הבית, הכל הגיע באריזה יפה עם כל הניירת מסודרת! הכי מקצועי שיש! היה לי גם בעיה קטנה עם שעון שרכשתי בחנות ומהר מאוד קיבלתי מענה מקצועי ויעיל. בקיצור אני מאוד ממליץ לרכוש בנינג'ה פולו - משלוח מהיר, יחס ומקצועיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!!!























