מבין כל החנויות שבדקתי, הם היו היחידים שנתנו לי לבצע בדיקה בדגם משומש לפני הקניה. כמו כן היו סבלניים ולא זירזו אותי.
מוצר:
טלפון נייד Wildfire
שם:
אורית
תאריך:
19/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זהו כבר הטלפון הסלולרי השלישי שאני קונה בחנות זו וחווית הקניה היא מעולה בכל פעם מחדש. השירות אדיב, יעיל ומהיר. המוכרים מקצועיים וסבלניים. אני רוצה לציין במיוחד את גינדי, שנתן לי שירות נהדר. אין ספק שאחזור לחנות שוב. מומלץ ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
מאיר
תאריך:
14/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה והגונה, העיסקה והמכשיר במדוייק כפי שמופיע באתר. שבועיים לאחר הרכישה נדרשתי להתק חשבונית, לא התעצלו חיפשו עד שמצאו, נתנו העתק חשבונית + צילום = כך נותנים שרות
מוצר:
טלפון סלולרי arc
שם:
Hagar
תאריך:
27/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול את המכשיר מהסניף בהרצליה, שירות מהיר ואדיב, עם נכונות מאוד גבוהה לעזור ולהסביר כיצד להשתמש במכשיר!! אחלה שירות אין ספק שאחזור לשם!
מוצר:
פלאפון סמסונג גלקסי I9100 גלקסי
שם:
Eli
תאריך:
06/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בהרצליה פיתוח. המוכר היה סבלן וענה על כל שאלותי ובקשותי (המרובות) בשמחה בסבלנות ובמקצועיות. הוא אף התקין לי ללא תוספת תשלום, מקלדת בעברית, קינפג לי את הגמייל, והתקין גרסה אחרונה של מערכת ההפעלה. במהלך שהותי בחנות התקשרו מספר לקוחות אשר ביקשו סיוע טכני ולכולם הוא ענה באדיבות וסייע מבלי לבקש תשלום. אני יכול להמליץ בחום על רכישה בסניף הרצליה.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus S
שם:
דניאל
תאריך:
03/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר לפני כ-5 חודשים עם אחריות לשנה. כבר מתחילת השימוש היו לי התנתקויות רגעיות לעיתים רחוקות. חשבתי שמאחר ומדובר במכשיר צדף זו תופעה נורמלית. כעבור כ-3 חודשים התופעה הוחמרה עד כדי ניתוק. הכנסתי את המכשיר לתיקון באומגה והמכשיר תוקן. לאחר כחודש הבחנתי כי המצלמה אינה עובדת (לדעתי המצלמה לא הייתה תקינה מרכישת המכשיר. אני גם לא בטוח כבר שהמכשיר שקיבלתי היה חדש) אני לא משתמש בדרך כלל במצלמה, כך שהבחנתי בנושא רק לאחר נסיון שימוש ראשון לצילום כעבור 3 חודשים). בחנות טענו ששתי הבעיות המתוארות לעיל נבעו מנפילה של המכשיר. בנוסף, הייתה בעיה קטנה של פתיחת פנל המקשים. נאמר לי שאין בעיה, הפנל יודבק. החנות לא הצליחה לפתור את הבעיה של המצלמה במעבדה שלה. המכשיר נשלח לנוקיה ע"י החנות (איני יכול לאמת זאת) וכעבור כשבועיים קיבלתי תשובה שמדובר בעלות תיקון של 220 ש"ח. חשבתי שמגיע לי תיקון חינם או החלפת המכשיר בחדש. בעל החנות (גנה) הציע לי לקבל עבור המכשיר שלי כמאה וחמישים שקלים ולקנות פלאפון חדש אצלו במחיר של הנייד שאני ארצה. כמובן שלא קיבלתי את הצעתו. לקחתי את המכשיר as is ואמרתי שלום. נאמר לי ע"י גנה שהפנל הודבק. כשהייתי בדרכי חזרה שמתי לב שהפנל שוב נפתח ובכלל לא הודבק. למעלה מ-5 עד 6 פעמים נאלצתי להגיע לחנות. בזבוז דלק, שעות עבודה, תשלום חנייה..(אני גר בשרון באבן יהודה). בנוסף, ברצוני לציין ששירות הלקוח לגביי סטטוס התיקון היה ברוב המיקרים במשיכה על-ידי. וגם כשהתקשרתי התשובות הראו לי שהטיפול די חסר..לסיכום - אני לא מרוצה ולא אחזור לרכוש דרך אומגה-פון!!!
תגובת החנות:
המכשיר הגיע לאחר נפילה, שלחנו אותו לספק ללא תשלום מלקוח, גם הצענו מכשיר אחר בעלות מוזלת ו/או זיכוי על מכשיר המקולקל.
עם כל הצער שבעניין, אין יצרן/ספק/חנות אחראים על המכשירים לאחר נזק שנגרם ע"י הלקוח.
מוצר:
פלאפון 7020
שם:
ארקדי
תאריך:
28/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה באומגה פונס,לאורך ארבע שנים אחרונות תמיד קיבלתי יחס אישי מגנאדי ועובדיו וכל פעם לשביעות רצוני. לפני כשנה הגעתי לאומגה עם אייפון 3GS שהיה לי(לא נקנה באומגה)שננעל בגללי,גנאדי פתח לי אותו ללא כל עלות מצידי וללא שאלות מיותרות, מה שבחנויות אחרות כן עושים!!! לכן אחרי 4 שנים, חשוב לתת לי משוב/חוות דעת זאת.
למקרה/קניה האחרונה שלי באומגה פונס: ביום שישי ה 27/5/2011 התקשרתי בבוקר לחנות, ענה לי גנאדי(מנהל החנות) ושאלתי אותו על מכשיר מסוים שמעניין אותי(מוטורולה אטריקס),גנאדי אמר שהמכשיר אכן נמצא במלאי(סניף אלנבי) אמרתי שאני מעוניין ומיד נסעתי אליהם. כשהגעי לחנות התברר שהיתה אי הבנה והמכשיר נמצא בסניף שלהם בהרצליה והוא יגיע לסניף באלנבי במיוחד בשבילי אבל רק בשעה 14:00!! בגלל שהייתי קצר בזמן ועוד נסעתי בתחבורה ציבורית ביום שישי,החלטתי שאני יקנה בסופו של דבר אייפון 4. היה ברשותי מכשיר גוגל נקסוס1,גנאדי זיכה אותי בעבורו בסכום של 800 ש"ח וצוות עובדיו עזרו לי לבחור כיסוי מגן ועוד כבל דאטה ומטען נוסף(כמובן בהנחה על כל האביזרים).צוות עובדיו של גנאדי עזרו לי גם לבצע אקטיבציה למכשיר האייפון והתקינו לי עליו תוכנות נוספות מה שנכסך ממני לעשות בעצמי בבית.
לסיכום: יצאתי מאוד מרוצה מחנות אוגה פונס(סניף אלנבי), בניהולו של גנאדי וצוות עובדיו. חווית קניה מאוד מומלצת,נותנים יחס חם ואישי כאילו אתה הלקוח היחיד שלהם בחנות ותמיד שמחים לעזור ולתת שירות הכי טוב שיכול להיות(ואני קונה אצלם כבר 4 שנים!!)
מוצר:
טלפון סלולארי iphone 4 16gb simfree
שם:
אליק
תאריך:
21/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, היחס בחנות הזאת ללקוחות מבזה ומשפיל. רכשתי לפני כשלושה חודשים טלפון סלולארי של נוקיה ולא עברו חודשיים וכבר ירדו האותיות העבריות מהמקשים כך שאי אפשר היה להשתמש בטלפון. ניגשתי לחנות וביקשתי שהטלפון יוחלף בתמורה נהנתי ביחס מבזה ובקללות בסגנון: "למה אתה מתייחס לכל כלב שנובח" שצעק בחור בשם גנדי (כנראה מנהל החנות) לעובד אחר שדיברתי איתו. לאחר ויכוח ממושך ומעליב הם הסכימו להחליף את המקשים של הטלפון וגם אז נדרש ויכוח נוסף עד שהסכימו להעניק אחריות למקשים שהחליפו. לסיכום: מעולם לא נתקלתי ביחס יותר משפיל ומעליב בחנות. אל תתקרבו לשם.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות בכוונה להחליף את המכשיר לדגם יותר חדש ללא הוספת כסף מצידו מסיבה שאותיות בעברית שנמחקו זה מראה אל כך שהמכשיר הוא חיקוי, לפי מה שהוא טען, למרות שהמכשיר שירת אותו במשך כמה חודשים, וממשיך לתפקד.
הצנו ללקוח : להחליף את המקשים חינם במקום או לשדרג את המכשיר תמורת תשלום סימלי
הוא סירב לכל הצעה בטיעון ש- 15 דקות זה הרבה מאוד זמן להמתין, ואנו לא מבינים כלל בסלולר, ושמגיע לו מכשיר מתקדם יותר חינם.
צר לנו, שלמרות שהחלפנו את המקשים, הלקוח החליט לכתוב את החוות דעת בצורה שקרית ומנצלת.
מוצר:
טלפון סלולרי 2220
שם:
יצחק
תאריך:
16/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום 5.5.2011 קניתי באומגה טלפון סלולרי. המכשיר היה במלאי, השירות היה יוצא מן הכלל, בחור בשם איגור עזר לי בסבלנות ובאדיבות ואני ממליץ מאוד על החנות הזו. אני בוודאי אחזור לשם.
מוצר:
טלפון סלולרי N86
שם:
שי
תאריך:
07/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזדמן לאישתי ולי להגיע לתל אביב, כשערב לפני הקנייה התענינו בצפון על רכישה של נוקייה C7. המחיר בזאפ היה במאות שקלים זול יותר ("חשוד בעייני"),לכן החלטנו להכנס ולבדוק את הרכישה. המוכר (אלי) היה מאד נחמד, מקצועי, אדיב וסבלני, יחס מעולה ללא ספק. המחיר היה באמת טוב. המוכר הכין את המכשיר כולל הדבקת מגן מסך. אין ספק מבחינתנו שבקנייה הבאה של מכשיר סלולרי נגיע במיוחד למקום.שווה. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי C7
שם:
רון
תאריך:
01/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי חנות בו אפשר לראות את המכשיר בפועל ולרכוש מיידית. כמו כן רציתי לחסוך ולקנות את המכשיר ללא עדכון לעברית (רוב החנויות דורשות תוספת תשלום בגין העדכון). התקשרתי לכ-10 חנויות בראשונות לפי המחיר הנמוך ביותר בזאפ, חנות זו היתה היחידה שהיה לה במלאי (כל היתר אמרו שצריך להזמין). עם בואי לחנות חיכתה לי הפתעה נעימה - המכשיר הינו מעודכן לגרסה האחרונה וכולל תמיכה בעברית. קניתי אותו במחיר המצוין באתר ללא כל תוספת תשלום. תהליך הקניה היה מהיר וללא עיכובים, המוכר (דימה) היה קשוב לכל השאלות שעלו לי.
מוצר:
מכשיר סלולרי X10 mini
שם:
זאב
תאריך:
17/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אנשים תיזהרו מ " OMEGA PHONES " . אני רכשתי אצלם מכשיר סלולרי תקול, קזזו לי בהחזר המכשיר בגין שימוש וגם מנהל החנות קלל אותי ברוסית וקווקזית. אחרי שכתבתי עליהם תלונה הוטרדתי בעשרות שיחות ו SMS ממנהל החנות . אם זה מה שאתם צריכים WEELLCOM TO OMEGA. - אחרי שראיתי שמה שהוא לא בסדר עם מכשירים, התקשרתי לOMEGA, נעניתי שאני לא יודע להשתמש במכשיר ולא קבלתי לא תמיכה טכנית ולא שירות לקוחות למרות ההבטחות. - נסעתי לחנות להחזיר מכשירים, קזזו לי 100 ₪ כי ניילון על המכשיר התרופף ואחרי שרציתי לדבר עם גנאדי, מנהל החנות, הוא שתף אותי בקללות ברוסית, עברית וקווקזית שלא שמעתי מימיי - קבלתי החזר אחרי חודשיים כאשר כתבתי עליהם חוות דעת. עד אז צלצלתי מספר פעמים וכל פעם נאמר לי שיש תקלה והפעם זה יתוקן סופית ותוך שבועים הכסף יגיע,.זה לא קרה, לאחר תלונה גנאדה האדיב סידר לי החזר תוך יום - לאחר שכתבתי חווית קניה, גנאדי התחיל להטריד אותי בעשרות צלצולים וSMS בכל שעות היממה למרות שהזהרתי אותו שאתלונן במשטרה וזה נמשך יותר מחודש. מה שעניין אותו שאבטל את התלונה - גנאדי לא התנצל שקלל אותי ובאי החזר האישים את כל העולם, כולל אותי מלבדו. - הוא אף הציע לי פיצוי צנוע( מוצר ב30 ₪) אך אני עניתי שלא מעוניין לדרוך בחנות שלו בחיים ולא מעוניין לקבל ממנו כלום - אם זה מה שאתם רוצים לקבל שמתעוררת בעיה כל שהיא- WEELLCOM TO OMEGA - אני מבקש מ ZAP לא למסור פרטים אישים לבעלי חנות שיכולים להשפיע על מתלוננים על שירות לא תקין ואף לאיים עליהם
תגובת החנות:
בזמן החזרת המכשירים ניסינו לבטל את העסקה במקום, אך זה לא התפשר, ובאישור של ולדימיר סוכם לבטל ידנית.לאחר זמן , ולדימיר התקשר לברר למה עדיין לא קיבל זיכוי, התברר שהייתה טעות מצדנו וזה טופל, לאחר יומיים הוחזר התשלום. ביום שחוות דעת נשלחה אלינו, ניסינו ליצור קשר עם ולדימיר, אך נתקלנו בהתחמקויות מצדו, הוא פשוט לא ענה או סגר באמצע שיחה , לדבריו "לא מאמין שבוצע החזר", הצענו לו לשלוח העתק למייל. שוב כמה ניסיונות ליצור קשר ומספר הודעות עם בקשה לשלוח את המייל שלו, שלחנו עתק מחברת האשראי. שוב פעם יצירת קשר, ועכשיו "לא ראיתי החזר בחשבון". מדובר במכשיר פשוט שנמכר בכמויות אדירות, ואם אחד מהם לא טוב בדרך כלל כל הסריה נאצרת כבר במפעל של NOKIA . הניילון על המסך מהווה חיווי ללקוח סופי האם המכשיר היה בשימוש או לא, לאחר שימוש הוא יורד מהמסך ולא ניתן להחזירו. הוא רצה שנזקה אותו במחיר מלא אל מכשיר המשומש, ולמקור אותו כחדש או יש לנו פירמידה אל מכשירים שמסתובבים סביב הלקוחות,זאת אומרת לא משנה איך, אנחנו לא בסדר. בכל ניסיון "להסביר" לי שאני צריך לתת לו החזר מלא, עניתי לו בצורה שהוא שאל אותי, ואם הוא חשב שיכול להשפיע אליי בצורה הזאת, אני באמת יכול לשפר את הידע שלו עוד בשיחה האחרונה איתו, הוא בשיא חוצפתו מבקש ממני "פיצוי כספי אל הויזה שלי, ואולי יחשוב לבטל חוות דעת"- נענה בשלילי. היום, 15/04/2011 , הוא לא עונה לי בכלל. ומה לעשות עם מכשיר משומש שעדיין אצלנו בחנות, כי לקוחות מעדיפים לשלם עוד 100 ש"ח ולקבל מכשיר חדש כבר לא בראשונה אנו נתקלים בלקוח מנסה לנצל את מע" חוות דעת של זאפ בצורה סחטנית ולא הוגנת.
מוצר:
מכשיר סלולרי x2
שם:
סמיון
תאריך:
16/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר, ואותו שירות שירות נשאר גם לאחר רכישה. מקצועי,אמין ונוח. חייב לציין שרכשתי מכשיר בלאקברי בהתחלה,בכל סיבוך אם המכשיר קיבלתי תמיכה והדרכה מקצועית בטלפון. בהמשך המכשיר התחיל לעשות בעיות והוחלף ללא שום בעיה למכשיר חדש... מבחינתי, לייק!
מוצר:
טלפון סלולרי Desire
שם:
מרים
תאריך:
13/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים קניתי בחנות ה-Galaxy S של Samsung. עבורי, כמשתמש אינטנסיבי, הקניה היתה שינוי בסיסי ממערכת ההפעלה של Windows למערכת של Android והעזרה הרבה שקבלתי מבעלה של החנות גנאדי הקלה עלי מאד על המעבר בין המערכות. בהזדמנות זו אני מודה לגנאדי ולקונים אחרי מאחל שיירבו כמוהו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S
שם:
יניב
תאריך:
02/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות הזו לחנות הזו לאחר המלצה מחבר, ואכן לא התאכזבתי. העדפתי להגיע פיזית ולקבל תשובות לפני הרכישה, ואכן זכיתי לשירות טוב. גאנדי, המוכר, אפילו עזר לי בתפעול והגדרות של המכשיר ללא תשלום נוסף כמו שדורשים בחנויות אחרות.
מוצר:
מכשיר סלולרי desire
שם:
מורן
תאריך:
26/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה נורא נחמד לקנות בחנות המון סבלנות רצון לעזור ,מבחר של מוצרים היה לי נורא כיף לקנות שם אני מאמין שאחזור לשם בפעם הבאה..
מוצר:
טלפון סלולארי vivaz
שם:
שלומי
תאריך:
09/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה בצורה מהירה מאד, המוכר (גנאדי) היה מאד נחמד, מקצועי וסבלני, יחס מעולה ללא ספק, שיגעתי אותו לא מעט גם במיילים עוד לפני שהגעתי לקנות, היה סבלני מאד ולא ניפנף אותי בשום שלב. המחיר היה באמת טוב, שמתי לב גם בזמן שהייתי שם לאנשים שהגיעו לתקן מכשיר או לקחת מתיקון (משהו שאני תמיד משתדל לבדוק) ואפשר היה לראות שזו לא פעם ראשונה שלהם שם, מראה על שרות טוב. המוכר הכין את המכשיר כולל הדבקת מגן מסך והוספת כרטיס זיכרון עוד לפני ששילמתי, יחס שעדיין לא נתקלתי בו וזו ממש לא הפעם הראשונה שאני קונה מכשיר סלולרי. קיבלתי גם הנחה יפה מאד על המוצרים הנלווים שקניתי, כרטיס זיכרון 8 ג'יגה ומגן סיליקון למכשיר מה שהוסיף עוד חיוך על הפנים :-) נחמד מאד לקנות במקום כזה, מקווה לפגוש אותם שם גם בקניה הבאה שלי, ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Desire
שם:
אלי
תאריך:
25/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין אפשר להיתעייץ עם העובדים בחנות על כול דבר הם מוכנים לעזור ולשמוע גנאדי ועובדים איתו בחנות מאוד מקצועים ונותנים שרות מצוין...המחירים מצוינים ולא יקרים בכלל...הצוות של גנאדי וגאנדי עצמו מאוד אמינים...וזאת החנות היחידה שאני יקנה בה מעכשיו את המכישירם שלי...אני באמת ממליץ מכול הלב לכולם לרכוש בחנות אומגה פונס בת"א אלנבי ! תודה רבה לכם גנאדי והצוות נורא נהנתי לרכוש מכם ולקבל אצלכם את השירות !
מוצר:
טלפון סלולרי 2630015
שם:
יוני
תאריך:
04/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה מאוד יש בה הכל מהכל , היחס שם מדהים ממש איכפת להם מהלקוחות גם שיש לחץ בחנות. הם יודעים גם להתאים את המוצרים המתאימים לך ולכספך. דבר שני כל מה שתצטרך וחסר הם יתנו ואם יש בעיות הם יפתרו אני ממש התרשמתי מהם אני ממליץ לכם לקנות אצלם גם אם במקום אחר תמצאו בטיפה יותר זול (למרות שהם זולים מאוד לפי זאפ).
מוצר:
פלאפון 5800 express music
שם:
מאיר
תאריך:
11/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להחליף סלולרי.היות ולא ידעתי מה בדיוק אני רוצה התיעצתי בחנות עם גנאדי.הוא הסביר בסבלנות רבה על מסםר סוגי טלפונים יתרונות וחסרונות.לא קניתיבאותו יום כילא הייתי בטוח וחזרתי לחנות שבוע לאחר מכן ושוב קבלתי שרות מעולה. בימים כאלה כאשר כולם מתלוננים על השרות יש לי רק מילים טובות על אומגה פוןס. שרות מעולה יחס נפלא והרבה סבלנות אני ממליץ בכל לב
מוצר:
טלפון סלולרי מיילסטון
שם:
דני
תאריך:
29/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל בכך שרכשתי מכשיר נוקיה E72 מהחנות הזאת, יום לפני הרכישה התקשרתי לאחד הסניפים על מנת לוודא שמכשירי הנוקיה מהדגם הזה אכן מיובאים מאירופה (פינלנד), אכן נענתי בחיוב. רכשתי את המכשיר הנ"ל, אך למרבה הפתעתי המכשיר יוצר בסין לפי מה שהיה רשום על המכשיר והקופסה המקורית שלו. הלכתי שוב לחנות במטרה להחליף את המכשיר למכשיר מתוצרת אירופית, לצערי לא היה להם אחד כזה במלאי אז הסכמתי לקחת מכשיר נוקיה אחר E5 שלפי מה שקראתי עליו אין כ"כ חשיבות למקום הייצור.יש לציין שיום למחרת נאלצתי לחזור שוב לחנות על מנת להחליף מטען תקול עם קצווה קרועה שקיבלתי. בכל מקרה אחרי מסע התלאות שעברתי, עם המכשיר E5 סבלתי המון מקיטועים בשמע (שומעים אותי מקוטע/אני שומע אנשים מקוטע), נאלצתי שוב להגיע לחנות. בחנות כבר נתקלתי בשירות מאוד ירוד שכלל האשמות בכך שאני ממציא תקלות מכיוון שהמכשיר פשוט לא מוצא חן בעיניי וכו'..(יש לציין שהתקלה של השמע קרתה לסירוגין ולא בכל שיחה) בכל מקרה הוכחתי למוכר בחנות שכשמקליטים משהו דרך המכשיר הסאונד אכן יוצא מקוטע, הוא עשה איזשהו שינוי בהגדרות שבאותו רגע אכן עזר, אך לאחר כמה שעות אחרי שכבר חזרתי הביתה התקלה שוב חזרה על עצמה. התקשרתי לאחר כמה ימים ואכן נאמר לי ע"י אחד מבעלי החנות שהתקלה ידועה ושהיא קרתה בעוד כמה מדגמי הנוקיה שהחנות מכרה. כמה ימים אחרי חזרתי שוב לחנות בדרישה להחליף את המכשיר, החלטתי לקחת את מכשיר הסוני אריקסון VIVAZ, הסכמתי לשלם את ההפרש ועוד כמה עשרות שקלים על הירידת ערך של הנוקיה שבו השתמשתי, נאמר לי לחכות כשעה וחצי על מנת שיביאו את המכשיר לחנות מסניף אחר וכשבאתי לאסוף את המכשיר פתאום נאמר לי שאני אמור לשלם כ-100 שקלים נוספים על זה שהמטען+אוזניות+כבל נתונים מהערכה של הנוקיה E5 לא היו ארוזים כחדשים, ציינתי בפניהם שכך הערכה הגיעה ושהשתמשתי אך ורק עם המטען, לצערי נפלתי על אוזניים ערלות והם ציינו שהם לא יכולים למכור מחדש את אותם אוזניות+מטען+כבל, לאחר ויכוח הסכימו להוריד את הסכום ל-50 שקלים שאני נאלצתי לשלם. חשבתם שנגמר? ממש לא, כאשר הגעתי הביתה גיליתי שהמטען שקיבלתי עם הסוני אריקסון בכלל לא תואם לדגם המכשיר ונאלצתי באותו יום שוב לבוא לחנות על מנת לקבל מטען תואם. יש לציין שחווית הקנייה והשירות שעברתי מהחנות הזו היא נוראית, מצד אחד אני הייתי צריך לשלם את ההפרש על ירידת הערך של הציוד שאותו רציתי להחליף אך מצד שני אף אחד לא בדיוק פיצה אותי על כל הטרטור ובזבוז הכסף על נסיעות הלוך וחזור. לא אחזור לחנות הזו יותר אלא אם כן אצטרך לקבל איזשהו שירות במסגרת האחריות על הסוני אריקסון שבחזקתי.
תגובת החנות:
בקנייה של E72 לא הוזכר ע"י לקוח כי רצונו בתוצרת FINLAND, גם התשלום שהתקבל היה לפי תוצרת סין. במכשיר E5 הייתה בעיה של הקלטה והיא סודרה. לאחר שבוע הוא החליט להחליף גם אותו. למרות שהמכשיר היה משומש, ואנו לא יכולים למכור אותו כחדש, הוא שילם רק את ההפרש בין VIVAZ ל-E5 50 ש"ח , ועוד 50 ₪ על האביזרים של E5 שהוא לקח אותם. הלקוח קיבל את השירות מאיתנו כמו כל הלקוחות המרוצים שלנו שחוזרים אלינו במשך השנים האחרונות. צר לנו שלקוח עדיין לא החליט מה הוא בדיוק רצה ואולי היה ברצונו להשכיר את המכשירים.
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
לירון
תאריך:
22/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם רשימת שאלות ארוכה מאוד והמוכר היה סבלני לכל אורך הרשימה, הראה לי איך מתפעלים כל דבר ואפילו עזר לי להתקין את המייל שלי בעזרת הסים שלו (כי לי אין אינטרנט) וכל זה עוד לפני ששילמתי ובכלל אישרתי לו את הקנייה. באמת שירות טוב סבלני מכל הבחינות!
מוצר:
פלאפון e72
שם:
עמי
תאריך:
03/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע וחצי רכשתי את המכשיר בחנות. בשלב הרכישה לא צוין בפני שהמפרט של המכשיר נחות יותר מבחינת הזיכרון הפנימי, ביחס למכשירים שנמכרים היום בשוק. גיליתי את העובדה שזיכרון ה- RAM הוא פחות מ- 200MB כשפתחתי את המכשיר בבית [היום כמעט בעל החנויות המפרט מדבר על 480MB או יותר - באתר של אומגה אין מפרט - בחכמה שלאחר מעשה, הדבר מחשיד]. קיבלתי החלטה מידית להחזיר את המכשיר ולקבל את התמורה לכסף, כמקובל בחוק הישראלי. הגעתי לחנות עם המכשיר באריזתו המקורית [לא הספקתי לפתוח את האזניות למשל - כל השקיות והפלסטיקים המקוריים נשמרו]. היות ומנהל החנות לא נכח, עובדי החנות טענו שאינם יכולים לזכות אותי וכך נאלצתי לבזבז זמן עבודה יקר ולשוב בזמן שנוח למנהל החנות [שמו גנדי]. למרות שגנדי בדק וראה שהמכשיר לא נפגם ושמור היטב באריזתו המקורית, טען שלא יוכל למכור אותו בערכו המלא. גנדי הצי לי שתי אפשרויות: 1. לקבל זיכוי לרכוש מוצרים אחרים במחיר נמוך ב- 300 שקל, מערך הקניה. 2. לקבל כסף חזרה בשווי נמוך ב- 500 שקל מערך הקניה. היות וטון הדיבור של גנדי היה תוקפני, ניסיתי בכל זאת לדבר אל ליבו ללא הועיל. בשלב מסוים הבנתי שאין עם מי לדבר. לא רציתי להמשיך. בשורה התחתונה, מי שמצפה לקבל יחס הוגן בחנות הזו מסתכן - גם אם המחיר מעט נמוך מחנויות אחרות, אני לא ממליץ לאף אחד לעשות עם החנות הזו עסקים.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוח שמכשיר עם זיכרון גדול מגיע מחברת T-MOBILE מארצות הברית. במכשירים אלו עברית מקורית של EYRON לא נתמכת בצורה המלאה ובגלל זה אנו לא מחזיקים אותם, למרות שמכשיר שהוא קיבל הוא יותר יקר ממכשיר של T-MOBILE . ללקוח ניתנה אפשרות להחליף את המכשיר לt-mobile ללא תמורה נוספת או אפשרות לזיכוי לקניה עתידית פחות 300 שקל או החזר כספי פחות 500 שקל. סירבנו לבקשתו לקחת את המכשיר משומש ולמכור אותו כמו חדש.
מוצר:
טלפון חכם HD2 HD2
שם:
איילת
תאריך:
28/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מעל ומעבר למצופה, כמעט שאין דברים כאילה. עזרו לי לפתור בעיות טכניות שהיו לי מול חברת הסלולר למרות שזה לא תפקידם. נתנו לי כרטיס USIM תואם מתנה כי חברת הסלולר הערימה עלי קשיים. בקיצור, חנות שאפשר לסמוך עליה במליון אחוז שתיתן לך שירות אכפתי ואדיב גם אחרי גיהוץ כרטיס האשראי.
מוצר:
טלפון סלולרי Hero
שם:
צביקה
תאריך:
18/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באמת שאין לי מילים לתאר את חווית הקניה בחנות הזאת התקשרתי בקשתי את הדגם הכסוף ואם אפשר לפנק בכרטיס 1 גיגה שלא אמור להגיע לי בחבילה אני ישמח מאון לאון המוכר יצא איתי אכבר גבר!!! גם שלח לי כרטיס 1 גיגה וגם מטען לרכב מקשים אורגנלים והדגם הוא אירופאי חדש דנדש שורה תחתונה כן ירבו חנויות כאלה בע"ה שהיה לכול עם ישראל חג שבועות שמח!!!