
חויית קנייה נהדרת, קניתי כשבעה פריטים שונים, ההצעה שקיבלתי היתה יותר מהוגנת, ענו לכל שיחה ואף חזרו אלי לבירורים, הכל הגיע למחרת בבוקר כפי שהתחיבו. ביקשתי להחזיר ולזכות את אחד המוצרים וזה נעשה באופן מיידי. יחס חם עם חיוך - אין לי מילים.

חויית קנייה נהדרת, קניתי כשבעה פריטים שונים, ההצעה שקיבלתי היתה יותר מהוגנת, ענו לכל שיחה ואף חזרו אלי לבירורים, הכל הגיע למחרת בבוקר כפי שהתחיבו. ביקשתי להחזיר ולזכות את אחד המוצרים וזה נעשה באופן מיידי. יחס חם עם חיוך - אין לי מילים.

חווית קניה מצויינת. מענה טלפוני מיידי, סובלנות וסבלנות בשיחה, הבנה מה רוצה וצריך הלקוח. רכשתי לוח כתיבה אלקטרוני למחשב ובעקבות חווית הקניה המצוינת רכשתי גם מקרן viewsonic בחנות הזו. האספקה היתה מהירה מאוד, גם בימי הקורונה. התשלום עבור המקרן התבקש רק לאחר שהגיע לחנות, בניגוד לחנויות אחרות שרצו תשלום מראש. יוצא דופן לטובה

השירות הכי טוב שנתקלתי בו בחיי (למרות הנגיף), המסך הגיע במהירות והמחיר היה זול והכי נמוך בארץ, לאחר שהמסך הגיע היייתה איתו בעיה וקיבלתי מענה טלפוני מהיר וענייני ואפילו שלחו לי מסך חדש באותו היום!!! בעיניי זה שירות, ממליץ בחום לקנות בחצי חינם

מקובל לחשוב שאפשר לקבל מחיר טוב או שירות מעולה, אבל לא את שניהם. חנות "חצי חינם" מוכיח שאפשר גם וגם: בתקופת משבר הקורונה, כאשר אני בבידוד מרצון, התקלקל לי המחשב. היה לי דחוף לרכוש חדש. לאחר בדיקה החלטתי על מחשב מסוים ולפי השוואת המחיר בזאפ המחיר הנמוך ביותר היה של החנות "חצי חינם". שלחתי להם דוא"ל עם הסבר ובקשה, ותוך שעה כבר קיבלתי טלפון מאורי האדיב. הוא עשה את המירב ואת המיטב שביכולתו וקיבלתי את המחשב ללא מגע יד במשלוח אישי.

רכשתי דרך אבי מחשב מסדרת Precision של Dell. שירות מצויין ברמה מאוד גבוהה, נעניתי לכול שאלה ובקשה של אבי. שירות יוצא מן הכלל, מומלץ מאוד.

מאוד נהניתי מהיחס החם והמקצעוי. בניגוד לחניות אחרות, חזרו אלי תוך כמה דקות כל פעם ששלחתי להם מייל או שהשארתי להם הודעה. גם מצאו דרך לשלוח לי את המחשב תוך כמה שעות שקניתי אותו למרות שאני גר בעיר רחוקה מהחנות. פשוט אין לי מילים, זאת היתה חוויה יוצאת מן הכלל.

חוויה מצוינת - שירות אדיב, מתן הרגשה טובה, הצילו אותי בשעה מאתגרת. סחורה באיכות יוצאת מן הכלל. אני מרוצה מאוד.

שירות מהטובים שנתקלתי במדינת ישראל. איזו סבלנות. תמיד זמינים לכל שאלה בקשה עזרה. פעם ראשונה שאני כותב חוות דעת והלוואי והיה משהו חזק מזה לפרגון אמיתי!! רק תמשיכו ככה כי אני אקנה כל מה שאני יכול אצלכם.

יש שירות טוב ויש שירות מעולה זה מה שקיבלנו מאבי מחצי חינם. קלילות בהזמנה, בהסברים, מענה מהיר המשלוח הגיע אחרי יום עסקים בלבד (אפילו היה יכול להגיע באותו יום אם היינו מזמינים יותר מוקדם) פשוט חווית קניה טובה :) ממליצים בחום

קניתי לאישתי מחשב בחנות זו. שוחחתי עם אבי, שהיה מקצועי, יעיל ואדיב. המחירים בחנות זו הם מאוד הוגנים. אבי גם יעץ לי בתבונה לגבי מחשב נוסף בו התעניינתי. הייתי מאוד מרוצה, ורכשתי בחנות זו את שני המחשבים.

שירות מעולה ואדיב מאוד , לאחר הקניה יש למי לפנות, מניסיון אישי. מגוון מוצרים עשיר ותמיד יש מענה בטלפון. לא מהססים לעזור.

הזמנתי מאריך טווח אינטרנט וקיבלתי שירות אשר נדיר לקבלו בארצינו, מענה מהיר ובעיקר אדיב שנותן תחושה שאיכפת מהלקוח. המוצר הגיע אלי תוך יום וזאת אף על-פי שהייתה תקלה במערך השליחויות. שאפו ענק!!!!!

החלטתי לקנות מסך Asus MX32VQ. בחצי חינם המחיר בזאפ היה הזול ביותר. פניתי לחנות לוודא שהמסך מצוי במלאי. המענה לטלפון היה מהיר וחיובי, לאחר ביצוע הקניה פניתי שוב טלפונית לחנות בבקשה לקבל את המסך מוקדם ככל האפשר שאפשר. אורי לי להשתדל לספק תוך יומיים. להפתעתי למחרת קיבלתי טלפון שהמסך בדרך אלי. חוויית הקניה בחצי חינם הייתה מאד נעימה הן במענה טלפוני מהיר והן ברצון לעזור. לאחר שקיבלתי את המסך אורי התקשר לוודא שהמסך הגיע תקין והאם יש לי שאלות לגביו. השרות של חצי חינם היה מעולה ובהחלט אחזור לקנות מהם.

אחרי הרבה (מאוד) התלבטויות האם להחליף את המחשב הישן והאהוב שאיתי כבר חמש שנים, (אבל 17.3" שכבר קשים לסחוב כסטודנטית), קשה היה להתעלם מכל התגובות המעולות על החנות ושירות הלקוחות, שהכי חשוב לי כלקוחה. ראיתי באתר מבצע על המחשב הנייד שממש היה אהבה ממבט ראשון. צלצלתי לחנות ומיד הציעו לשמור את המוצר על מנת שאגיע ואתרשם. למרות שהגעתי ממש דקות ספורות לפני הסגירה, הצוות היה מקסים ולא הייתה מבחינתם שום בעיה לשבת, לתת שירות ,להתייעץ ואפילו סתם לשוחח :) תוך כ-15 דקות כבר יצאתי עם מחשב נייד חדש בלי הרבה התלבטויות ופלפולים, תודה רבה לאבי, רענן ויבגני!

לקנות אצל א.א חצי חינם מחשבים זו חוויה מדהימה, מהרגע שפניתי אליהם לגביי קניה של מחשב פנו אליי בצורה מקצועית מלאת תשומת לב, לכל שאלה שהייתה לי ענו לי עם קשב וסבלנות, והקנייה אצלם הייתה משתלמת במיוחד!

רכשתי מחשב נייד בחנות זו, וממליצה מאוד לעשות זאת! בחנות עובדים אנשים מסורים, אכפתיים ומקצועיים. במשך מספר ימים הייתי עם הנציגים בקשר טלפוני לבירורים ושאלות בנוגע לרכישה והמענה מצדם תמיד היה מהיר, ענייני ומפורט! בחרתי לא לרכוש את המחשב באינטרנט ולקבלו עם משלוח, אלא להגיע לסניף ברמת גן ולרכוש אותו במקום, ושמחתי לראות כי באמת מדובר באנשים מקסימים. ממליצה לכל המעוניינים ברכישה של מכשיר או בייעוץ והכוונה וקבלת עצה מקצועית- הם המענה הטוב ביותר!

הם נ-ה-ד-ר-י-ם!! שרות ממש מעולה,אדיב ומקצועי!! התרשמתי מאוד לטובה מהחנות ע"י המון חוות דעת חיוביות בזאפ ובאתרים אחרים, אחרי ששוחתי עם כמה אנשים בחנות לגביי רכישת מחשב נייד, הבנתי למה הם קבלו חוות דעת כ"כ חיוביות, וכשפגשתי איתם לפני רכישת המחשב הנייד החדש שלי הבנתי אפילו עוד יותר למה כ"כ הרבה לקוחות מרוצים מהם! אנשים מאוד אדיבים, סבלנים, מתחשבים, הם עזרו לי מאוד ברכישת המחשב שלי וממש הרגשתי שהם מעוניינים לטובת הלקוח. המחשב עובד נהדר, ללא תקלות. מאוד מרוצה מהרכישה ומאוד שמח שבחרתי בהם! ממליץ בחום!! בברכה, מרסלו

החנות הכי מומלצת בארץ, רכשתי מחשב נייד ולאחר שחוויתי בעיות שקשורות בטעויות אישיות שלי, ביקשתי מהם עזרה לה יכלו בקלות לסרב , אך ששו לעזור בחיוך. הגעתי אליהם חצי שעה לאחר מכן ופתרו הכל במקצועיות ובסבלנות. מדהים!

אני עוד אחד מאלו שלא כותבים אף פעם חוות דעת ומציין זאת כדי שיהיה ברור עד כמה חווית הקנייה הייתה מעולה: אז אני רוצה לציין שני דברים עיקריים 1. המחירים ומהירות המשלוח שהיו פשוט ללא רבב. 2. השירות: התקשרתי וענה לי אבי. שמעתי ברקע שהחנות מלאה אך למרות זאת הוא הקדיש לי זמן. השירות שלו אדיב ושקוף. הוא נתן הרגשה שלא מנסה לדחוף לך מוצרים שאתה לא צריך ואפילו ייעץ לי לקנות מוצר יותר זול, בהתאם למה ששמע ממני. השירות שלו מקצועי והוא נתן את ההרגשה שהוא נהנה מהעבודה שלו ולא נמצא שם רק בגלל שצריך למכור. בקיצור, אני רשמתי לי את החנות הזאת בטופ פריוריטי שלי לקנייה הבאה. תודה ענקית לאבי על השירות והאדיבות עידן שריג

לאחר שחיפשתי הרבה מחשבי גיימינג ונתקלתי בבעיות ידע של המוכרים בתחום הגיימינג הגעתי לחנות זו ורכשתי בחנות מחשב גיימינג של ACER - נתנו לי שירות מדהים עם הסבר מפורט על התוכנות והיכולות עם התאמה של המחשב לפי השימושים האישיים. לאחר כחודש אחרי שרכשתי נתקלתי בתקלה קטנה בעקבות חיבור של המחשב למסך חיצוני , התקשרתי לחנות ומבלי לשאול יותר מידיי שאלות השתלט לי על המחשב בחור בשם אורי ופתר לי את הבעיה (שכחתי לעדכן את הכרטיס מסך) . שירות מדהים, סבלני ואיכותי . תודה ענקית ! כן ירבו שירותים כאלו.

קיבלתי שירות מעולה, מהיר, ומדוייק, כאשר נותני השירות באו לקראתי וסיפקו את המוצר מהמחסן ועד הבית תוך פחות מ24 שעות.

שירות מקצועי מעולה. התקשרו אלי אחרי ההזמנה כדי להגיד שפריט שהזמנתי לא יתאים. שאלו מה בדיוק אני צריך, אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. חזרו כעבור מספר דקות, כמו כן שלחו מייל עם קישור לפריט שכן יתאים. היו מאוד נדיבים.

שירות לקוחות מעולה. הייתה לי בעיה במשלוח. פתחתי קריאה באתר ותוך 10 שניות קיבלתי טלפון מאורי שפתר את הבעיה באופן מיידי. תודה רבה!

קניתי מחשב probook של HP. השירות הכי טוב שנתקלתי בו. היה פגם במחשב שהגיע אליי במשלוח. בלי לשאול שאלות ובלי לעשות בעיות, מיד הזמינו לי מחשב חדש (שהגיע למחרת). כמו כן, הרגיעו, פתחו והפעילו את המחשב מולי כדי לוודא שאין בעיות.. בנוסף, היו זמינים לשאלות ומנעו ממני הסתבכות ביורוקרטית מיותרת מול HP. רענן, מי שטיפל בקניה שלי, הוא אחד מנותני השירות הכי טובים ואדיבים שנתקלתי בהם!

רכשתי אייפד אייר. קיבלתי שירות מאולה. משלוח היה מהיר. איש מכירות יבגני עזר לי מאוד לבחור מוצר. כמובן מחיר היה פגז. מומלץ בחום לקנות בחנות.