
פניתי בטלפון למרכז מכירות וקיבלתי מענה אדיב, נעים וקשוב לכל השאלות ולחששות שלי. השעון שקיבלתי הוא חדש ומקורי ועובד מצוין. תודה לצוות ELINE על הכל מכל ה❤️

פניתי בטלפון למרכז מכירות וקיבלתי מענה אדיב, נעים וקשוב לכל השאלות ולחששות שלי. השעון שקיבלתי הוא חדש ומקורי ועובד מצוין. תודה לצוות ELINE על הכל מכל ה❤️

המון תודה לנאור, גבר שבמוכרים, היה אדיב וסופר סבלני ומנומס. ענה מהר על כל שאלה שלי. מזמן מזמן לא חויתי שרות ברמה כזו. כל הכבוד!

הנייד נקנה כמתנה משותפת מכל המשפחה לבתי אבל לא הייתי בטוח אם תוהב אותה. המוכר הסביר לי בפרטים על מדיניות החזרה והרגיע אותי והרגשתי בנוח לקנות בידיע שהסבירו לי על מדיניות החזרה.

אני רוצה לשבח את אי-ליין בגלל מקצועיות ושקיפות. המוכר שענה לי בטלפון ענה נתן את כל המידע בצורה ברורה לגבי הסלולרי שרציתי לקנות, סבבה של מחיר וגם מחיר הספקה היה די זול. כל זה נתן לי תחושה של בטחון בגלל האותנטיות וכנות של החנות. בשמחה ממליץ.

עצרתי את הבחירה שלי באייפד אייר כי אייפדים אחרים יקרים משמעותית יותר. חקרתי רבות על האייפד והוא בידוק שאני הייתי צרכיה לשימוש שלי. בעיה אחרת היה למצוא את החנות שאמינה כאשר המחיר אטרקטיבי הוא בעצם לא על החשבון של איכות. מצאתי את איליין בחדרה. גם המחיר וגם השרות היו ברמה גבוהה. את האייפד עצמו עזר להפעיל נציג בסניף כשהייית שם. עסקה טובה מאוד וחנות מעולה אני בהחלט ממליצה לקנות שם!

אציין קודם שזהו מכשיר שלישי שלי מחברת שיואמי ואני כל פעם מופתע מחדש מאיכות שניתן לקבל במחיר זול יחסית ועל זה כל הכבוד להם. ואני מאוד שמח שבחנות הזו ניתן למצוא מכשירים חדשים המחיר מעולה! נתנו לי מכשיר חדש בקופסה סגורה. תענוג , אבוא עוד !!!

אני שמח לרשום אודות החוויה שלי באי-ליין שבה רכשתי את Buds 2 של סמסונג! אחד הדברים שהופכים את החנות למיוחדת הוא אנשי מוקד מכירות שדיברתי עם שניים מהם. הם היו סופר בקיאים במפרט ויכולות של אוזניות מסוג זה ומאוד ידידותיים. קיבלתי עזרה אמיתית בקבלת החלטה מושכלת לקנות את מה שבדיוק מתאים לי. המון המון תודה.

הבחירה שלי בELINE נובעת מכמה סיבות כמו קרבה לבית ונוחות החנייה, דבר נוסף, בחנות בדרך קבע מחירים טובים יותר ממתחרים ומחיר זהה לפרסום שיש אונליין, תמיד אפשר להיות רגוע שכל חדש ודבר אחרון זה המלאי, תמיד יש שם ולא נתקלתי בסיפורים של תזמין וחכה שהיה לי עם חנות אחרת, התשובה תמיד תבוא ואלו סיבות שאקנה רק בELINE כל עוד הן שומרים וישמרו על אותה רמה.

קניתי פה קונסולת אוקולוס רק בגלל המוניטין של החנות בזאפ ומענה טלפוני מעולה. זה באמת נחמד שיש ביקורות ודירוגים בזאפ כדי לקבל איזשהו מושג על מי אפשר בכלל לסמוך ולמי לתת אמון והכסף. בסוף הכל השתלם ואני מרוצה.

הבחירה שלי בELINE הינה מכמה סיבות: קרבה לבית ונוחות החנייה, בחנות כאופן קובע אני מוצא מחירים טובים ומשתלמים יותר ממתחרים ובנוסף אפשר להיות בטוח ורגוע שכל המוצרים שם הם חדשים ודבר אחרון זה מלאי, תמיד יש, לא נתקלתי בסיפורים של חכה או תזמין ולחכות. אלו סיבות שאקנה רק בELINE כל עוד הן ישמרו על אותה רמה ואיכות של היום.

לאחרונה רכשתי טאבלט סמסונג במתנה לאמי מהחנות ברשת אילין, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר מהחוויה. המוכר בשם חן היה שרותי להפליא במציא של דגם המושלם עבור אמא שלי שאפילו עזר לי להגדיר אותו אחרי הדלקה לפני שיצאתי מהחנות. הטאבלט עצמו פנטסטי ובמחיר מצוין! מאז שנתתי לה אותו, והיא אוהבת אותו. תודה לאילין על שרות מצוין וחוויה מדהימה! תודה רבה !!!

שמעתי כמה פעמים מעמיתים בעבודה על Eline ואמרו לי שזו חנות עם שרות מצוין שדואגת לשביעות רצון של הלקוחות שלה ואני יכול לאשר שזה נכון! קניתי פריטים זולים יחסית אך קיבלתי יחס של מלך! מעכשיו אני לקוח נאמן.

בין החנויות הבודדות שמציעה מבחר מגוון ומחירים טובים של סלולריים במחירים תחרותיים באזור הצפון. חווית הקנייה באיזי ונטולת עצבים, ובזכות זה אבוא לשם לקנות גם בעתיד.

התחדשתי! קניתי טלפון שיאומי 12T PRO מהחנות איליין בנשר. החלטתי שאני חייבת לכתוב כמה מילים אודות הרכישה. התרשמתי מאוד בצורה חיובית מרמת השירות שקיבלתי מנציג מכירות שהיה בקיא ושלט בפרטים הטכניים בצורה מלאה ומסביר בצורה קלה להבנה, ידידותית וסבלני לכל השאלות שלי, מה שעשה את רכישה לפשוטה וכיפית. אני בהחלט ממליצה על החנות איליין לכל מי שאחרי טלפון איכותי ושירות יוצא דופן.

הייתה לי חוויה נהדרת בחנות Eline. קניתי שם טלפון של אשתי במתנה ליום הולדת. קיבלתי יעוץ מקצועי ממיכאל שהיה בקיא בחומר ומאוד עוזר. המבחר של טלפונים באתר מרשים אך די מסחרר ומסיבה זו הייתי מבולבל אבל עזרה שקיבלתי ממיכאל ממוקד טלפוני עזרה לי להחליט ולהתייצב על 12T פרו. בסך הכל, זו הייתה חווית קניות נטולת מתח ומהנה מאוד. אין לי כל ספק כי ארכוש שם בעתיד.

עברתי כמה וכמה חנויות באילת עד שהגעתי לאיליין אילת ורק שם מצאתי אנשי מכירות ישרים, בעלי שקיפות לגבי השעון ואיזה שירות ואחריות יש לו. הם לא ניסו למכור לי לדחוף בכוח מה שבא להם אלה הקשיבו לי ורק לי. אני מוכן לחזור לאילת בעתיד ולקנות באליין רק בגלל גישת עבודה שלהם ו...מחיר כמובן. לסיכום , ממליץ מאוד.

אני מאוד מרוצה מהרכישה האחרונה שלי בEline! משקפי אוקולוס עלו על הציפיות שלי מבחינת איכות באופן כללי מדובר במשהו שמעולם לא חוויתי ועדיין לא תמה ההתלהבות שלי. אני ממליצה על Eline בחום לכל מי שמחפש קנייה של מוצר דומה. מחיר מעולה וכמובן הוא מקורי וחדש, סגור מהמפעל. מוכרי היו מאוד אדיביים.

קיבלתי המלצה מבעלי להזמין טבלט שיומי וכן חשתי בטוחה כאשר לאחר בירור הבנתי שאיליין היא רשת ותיקה בעלת רקורד צרכני טוב ונחשבת לאמינה. ביססתי את הבחירה שלי על המפרט הטכני אשר מופיע בדף מוצר אשר היה מדויק. בתקנון של האתר קראתי על צורת החזרת מוצר, הכל רשום ומפורט בשפה פשוטה ונוחה. ההתרשמות שלי מהקנייה ומהטבלט עצמו היו מאוד חיוביות.

לאחר שיטוט ברשת ווהתיעצות עם מוכרן בנחלת יצחק הבנתי שאני לא צריך מכשיר יקר, בגלל שהוא יודע לעשות בדיוק אותו דבר כמו אייפון היקר ובאמת לא חבל אם חס וחלילה יפול וישבר. כמו שהמוכרן אמר ואני מסכים איתו שבכל שנה מכשירים הופכים ליותר חזקים ומהירים שאפילו היום מכשירים זולים נותנים תמורה טובה. המון תודה למוכרן של איליין שחסך לי בקנייה מאות שקלים אין עליך איש יקר.

ראשית אתר מאובטח, בדקתי, עבורי זה א' ב' בקנייה אונליין, כי חשוב לי שהמידע האישי נשמר מאובטח. ביצעו הזמנה קל, אתר מובן ונגיש. לאחר הזמנה הייתי במעקב ותוך זמן קצר המצלמה הייתה כבר אצלי. חוויה מעולה עד שרציתי לשתף גם אחרים. תודה לאיליין על שרות מסור.

בתאריך 21.3.2023 הזמנתי משקפי מציאות מדומה oculus quest 2 וקיבלתי אישור במייל. רק לאחר שבוע (בתאריך 27.2.2023) קיבלתי אישור הזמנה והודעה שהמשלוח יצא לדרך. בבירור טלפוני נמסר לי שהמוצר היה תקוע במכס, ואני תוהה למה לא התקשרו להודיע לי שיהיה עיקוב. תקלות עלולות להיות, אך שירות לקוחות טוב צריך ליידע את הלקוח על כך מיידית.

הזמנתי מכשיר לפני ביקור באילת ווידאתי מול שרות לקוחות שניתן יהיה להעביר נתונים בין הטלפונים במקום. כשהגעתי (לחנות במרכז רד) היתה עובדת אחת עמוסה שחילקה את המוצרים שהוזמנו. לא היתה לה יכולת להסביר, לסייע והמרגיז שנתנה לי מידע שגוי ואמרה, "תעשי את זה לבד בבית לפי ההנחיות, זה ממש קל" אז אחרי גיל 65 זה לא ממש קל להעביר את כל התוכן לנייד החדש, וצריך כבל לחבר בין הטלפונים (לא ידעתי), לא היתה לה כל יכולת לתת שרות ראוי כשבתור מחכים עוד 4 אנשים חסרי סבלנות. שרות ומידע ברמה נמוכה

משקפי תלת מימד נרכשו בחנות בנשר. לגבי המשפקיים עצמן, לא ציפיתי לרמה כזו של חדות ואיכות של מסך מעבר לכך משפקיים גם יודעות לעקוב אחר הידיים...אין מילים רק אמוציות:-))).לגבי הקנייה היא הייתה מאוד טובה, הבנתי כי ברשת הזו המטרה העיקרית היא לבנות קשר עם לקוח לטווח ארוך במקום רק לבצע מכירה מהירה בבום וזהו, טעוד דבר, המענה בחנות היה מקצועי ומכל הלב. ללא כל ספק ממליץ לקנוות שם.

הזמנתי באתר Eline לאחר שיחה עם מיכאל מהמוקד. לבן אדם יש ידע מעמיק במוצר והוא ידע לתת מענה לתת מענה לצרכים וההעדפות שלי. לגבי ה-Oculus Quest 2, תקשיבו זו חוויה סוחפת וזה עוד בלי שום חיבור למחשב. אני ממש נהנה מבקרי מגע כי הם מאוד אינטואיטיביים ונוחים.