
אנשים מקסימים, שירות נהדר! רציתי לקנות טלפון מתנת יום הולדת, והתקשרתי לכמה מקומות לשאול אם יוכלו להגיע בזמן (ממש מהיום למחר). הם היחידים שהיו מוכנים לעשות את המאמץ כדי לתת שירות מעל ומעבר, ועשו את זה בכל כך הרבה נחמדות ויעילות. המתנה היתה הצלחה. תודה רבה.






















