
השירות שקיבלתי היה מקצועי , קיבלתי הסבר מדוייק על הפרטים שרציתי לרכוש.. והמחירים סבירים . מומלץ לקנות ב״מחסני דיו״ :)

השירות שקיבלתי היה מקצועי , קיבלתי הסבר מדוייק על הפרטים שרציתי לרכוש.. והמחירים סבירים . מומלץ לקנות ב״מחסני דיו״ :)

השירות בחנות היה מצוין,נציג המכירות הפגין ידע מקצועי רב,וטיפל בי במהירות ויעילות.אין ספק שאמליץ למכרי לרכוש ראשי דיו בחנות זן.

הזמנתי באינטרנט ואמרו לי שיש בעיית חנייה אז אפשר לשלם טלפונית ויוציאו לי את המוצר לכביש אחלה שירות, אחלה מחיר, הכל מקורי כמו שהבטיחו למרות שחברות אחרות אמרו לי שאין סיכוי

היה לי תקלה במוצר מקורי שך HP באתי לחנות והחליפו במהירות האפשרית! המחיר הכי טוב וממוקמים טוב בת"א. תודה רבה על השירות

רכשתי במחסני דיו באבן גבירול ליד הבית שלי. המחירים הכי זולים בארץ אחרי בדיקה מעמיקה שעשיתי!!!!! אין מתחרים. שירות מעולה ואדיב ממש נחמדים ועזרו לי עם כל השאלות שהיו לי בסבלנות ועם חיוך. כל מה שביקשתי היה במלאי ולא הייתי צריכה לחכות אפילו רגע. תודה רבה!!!!!! ממליצה בחום רק שם!!!!

הזמנתי באתר ב11/06/2012,כאשר אין אפשרות להשלים את התשלום דרך האתר, לאחר יומיים התקשרו אליי לקחת את פרטי כרטיס האשראי, והבטיחו שהדיו בדרך. הדיו הגיע בתאריך 02/07/2012 לאחר 14!!! ימי עסקים, כאשר מובטח להגיע תוך 7 ימי עסקים. מדוע משלוח בארץ לוקח 3 שבועות? השארתי הודעה לשירות הלקוחות אך עדיין לא חזרו אליי.
כל החבילות שנשלחות במחסני דיו נשלחות בדואר רשום מבוטח בלבד ובחינם. במקרה זה הייתה תקלה בדואר ולאחר חמישה ימים החבילה חזרה אלינו, לאחר מספר נסיונות ליצור קשר עם הלקוח ללא הצלחה החבילה יצאה שנית בחינם ללקוח בדואר רשום. אנו מתנצלים על העיכוב, אך עשינו את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר

החנות נתנה מחיר טוב והצליחו לשכנע אותי שהטונרים התואמים הם ברמה זהה לטונר המקורי. ביצעתי הזמנה והמוצר הגיע במהירות, אם כי היו טעויות בחשבונית. הבעיה היא באיכות המוצר! עד שהחלפתי את הטונרים איכות ההדפסה הייתה גבוהה מאוד ולאחר שהחלפתי היא הפכה להיות ירודה ביותר. הצבעים היו מאוד לא מדויקים וחלשים ביותר. גם לאחר שינוי הגדרות לא היה שיפור באיכות ההדפסה. פניתי לחברה מספר פעמים אבל לא זכיתי לתגובות או פתרונות. כל זאת עד שפניתי ואמרתי שאני רוצה לקנות טונר חדש. לפנייה הזאת קיבלתי תגובה תוך כ- 10 דקות. אומנם שילמתי הרבה פחות ממה שהייתי משלם עבור טונר מקורי, אבל התוצאה היא הפסד נטו. אני מאוד מציע לחברות שצריכות להזמין טונר למשרד לא לעשות זאת דרך מחסני דיו! מוצר לקויי ושירות לקוי. תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו!!! ראו הוזהרתם...
הלקוח יצר קשר עמנו לפני כחודש (חודשיים לאחר הקנייה) וכאשר חזרנו אליו נאמר לנו שהבעיה נפתרה לאחר כחודש שב הלקוח ליצור קשר (בשום אופן לא אמר שזה לרכישת מוצר) , וטען שאיכות המומר ירודה (מוצר שנימכר באופן קבוע ללא תלונות ולקוחות חוזרים רבים) . אל אף זאת הציע ללקוח לשלוח את המוצר בחזרה על מנת לבדוק אפשרות זיכויי בהתאם לרמת השימוש ,על פי המקובל בכל עסק ועל פי תקנון האתר. הלקוח סירב לשלוח את המוצר בחזרה וניסה בעזרת איומים בתלונה בזאפ לקבל זיכויי ללא החזרת המוצר לצערנו יש אנשים שעושים שימוש לרעה במערכת זאפ על מנת להשיג את מבוקשם למרות חוסר הצדק..

הזמנתי 4 ראשי דיו ב- 13/6/12 וביקשתי למסור פרטי אשראי טלפונית. עד 17/6/12 לא פנו אלי. התקשרתי אליהם ושי הבטיח לחזור היום. גם היום לא התקשרו ולא הצליחו לאחזר את ההזמנה והם לא יודעים מה קרה איתה. אם הם לא מסוגלים לאחזר פרטי הזמנה עפ"י מספר פניה, אז למה הם נותנים את מספר הפניה ללקוח? נראה שסובלים מבלגן ולא מסוגלים לתת שרות. אני לא אפנה אליהם שנית. מחיר הוא לא הכל בחיים
הלקוח שרשם את חוות הדעת ציין שהוא הזמין, מחלקת המכירות באותו יום הייתה עמוסה ולא הספיק לחזור לבחור, חשוב לציין שהלקוח התקשר בלבד ולא ביצע שום הזמנה ולא שילם עבור שום דבר אנו מתנצלים על כך שהיה עומס במחלקת המכירות באותו יום אך התגובה אותה רשם הלקוח אינה משקפת את השתלשלות האירועים ללקוח אין חשבונית קנייה מכיוון שלא ביצע רכישה, אנא בידקו את תוכן ההודעה ושימו לב שהוא רשם שהוא ביצע הזמנה, אך אין זה הדבר

הקניה הייתה ממש פשוטה וזולה ביותר(רק חבל שכעת ראיתי יותר זול) הגיע ממש לאחר החג בדואר של 24 מחיר איכותי והוגן שירות איכוותי!

שירות מהיר ואמין,קיבלתי תשובה ברורה על תאריך שימוש אחרון של דיו (חשוב בהזמנה טלפונית) התרושמתי לטובה .בפעם הבא ישתמש בשרת מחדש .

הזמנתי באתר, ביקשתי שיגיע לפני 7 ימי עסקים, בסוף הגיע תוך יומיים עם דואר 24, המחיר זול מאד, הרבה יותר שווה מלשלם כמה שקלים פחות על מיחזור מחסנית וכדומה,

התרשמות יוצאת מן הכלל החבר'ה עזרו לי עם המדפסת ובהחלט שירות טוב ומומלץ אין ספק שאשוב לקנות בחנות שוב במידת הצורך

שרות לקוחות מסביר פנים מתפניים לשרת מקשיבים ,לא מנסים לדחוף מוצרים נילווים הכל מוצג,מכירים הוגנים ,חיוך,חיוך,חיוך,ולא מהבטן.אניתקווה שעוד בתיי עסק ילמדו איך משרתים לקוחות.

ברצוני לציין שמעבר למחירים הזולים של תחליפי הדיו שקניתי למדפסת HP ,השירות היה מצויין לפני ולאחר הקניה ,מכיוון שהיתה בעיה באחד מראשי הדיו הוחלפו לי שני ראשי הדיו. אופי התקלה שהיתה-המדפסת הדפיסה באיטיות רבה. דני סמוחה

שירות מהיר ונוח במחיר טוב קניתי מחסנית דיו שחורה 901 XL המחיר היה מצויין(כמובן שעשיתי סקר שוק לפני קנייה בין היתר בזאפ) הגעתי לחנות באבן גבירול תל אביב וקניתי את המוצר האווירה הייתה נעימה והחבר'ה במקום נתנו לי הסבר על מספר שאלות שהיו לי תחושה אישית טובה+מחיר טוב

לאחר שיחת טלפון אל החנות קיבלתי הסבר היכן החנות ממקומת(ליד גשר הירקון-תל אביב) והחלטתי להגיע באופן עצמאי כדי לקנות 2 מחסניות דיו(שחור וצבעוני) למדפסת 1513 HP שלי צוות החנות קיבלו אותי בסבר פנים והוסבר לי על כמה אפשרויות שיש למדפסת(סוג דיו קטן\גדול ,דיו מקורי\תואם) בהחלט קיבלתי רושם של מקצועיות ואמינות כמו כן המחיר היה מצוין ואני בטוח שהוא עדיין. בהחלט אשוב

הדיו לא מותאם למדפסת ומהחנות ביקשו לשלוח בחזרה בדואר רשום כדי להחליפו ולמרות שהבטיחו לזכות עבור המשלוח זה טרחה מעיפת
אנו מתנצלים על האי נוחות שנגרם ללקוחה. תמיד קיימת.אפשרות בה הלקוח לא מסר דגם מדפסת נכון. באתר מחסני דיו נהוגה ומפורסמת מדיניות החזרות וביטולים המחייבת את כל לקוחות האתר. מדיניות זאת נקבעה ע"י אירגונים הממונים על התנהלות.צרכנית בארץ ועל סמך אותה הנחיה מפורסמים בכל עמוד באתר ובתקנון. מדיניות זו מתבססת על העובדה שעל מנת לזכות את הלקוח יש לקבל את הסחורה בחזרה.

ברשותי מדפסת 5610 HP ונדקקתי למחסנית דיו צבעונית(22) לאחר שיחה לצוות החנות הוסבר לי בדיוק טיב המוצר והאפשרויות במחירים מצוינים כמו כן הוסבר כי המשלוח יגיע עד 7 ימי עסקים את המשלוח קיבלתי לאחר 3 ימים בלבד!!! ראוי לשבח מידת המקצועיות והאמינות במחסני דיו קיבלתי שירות מהיר ,ביצוע ההזמנה נעשה בצורה סימפטית ומסבירת פנים , מיותר לציין כי המלצתי לחבריי ללימודים (וכמובן שקיבלתי מחמאות על "קניה חכמה וטובה") ובהחלט אשוב לקנות כמידת הנדרש:) עלו והצליחו חברים

מאוד נהניתי מהשרות והאדיבות של נותנת השרות בחנות. ביצעתי את ההזמנה והמוכרת בחנות לאחר שיחה איתה בדקה שאכן לקחתי את המוצר הנכון ולמדפסת הנכונה ואם אמנם בחרתי בתואם. הגעתי למקום לאחר סגירת הנושא והגעתי למקום וללא כל עיכוב מצאתי את המוצר מוכן עבורי עם שמי ועם קבלה. אני משתמשת במוצר ואין לי כל בעיה איתו לאחר התידרוך שקיבלתי על אופן השימוש. מרוצה מאוד גם מהמחיר וגם מהשרות. בהחלט אגיע שוב כאשר אצטרך דיו או כל מוצר אחר שהחברה משווקת. שרות מעל הכל. תודה

קניתי במחסני דיו הרבה פעמים והשירות תמיד טוב, מהיר ומקצועי. אני עשיתי השוואה והמחירים שלהם הכי טובים. יש להם מגוון מאוד רחב של מוצרי דיו מכל הסוגים ותמיד יש להם מספיק סחורה במלאי, כך שלא צריך לחכות.

הזמנתי את המוצר בהזמנה טלפונית הובטח לי כי ישלח באותו היום. שבועיים אחרי עדיין לא קיבלתי את המוצר. התקשרתי לבדוק מול החנות ונאמר לי כי ראש הדיו נשלח אך לא בדואר רשום ולכן זה לא באחריות שלהם ועד להם לא יקבלו את הראש דיו חזרה מדואר, אין מה לחכות למשלוח חדש. לאחר צעקות הבטיחו לשלוח מחדש אך התקשרו אחרי שעה והודיעו שיבטלו את העסקה. בקיצור: אחד החוויות הקניה הגרועות שעברתי. מקווה לראות את הכסף בסוף.
מבדיקת פרטי המקרה עולה כי אכן היה עיכוב לא צפוי באספקת המוצר. לפיכך, הוצע ללקוח להמתין מספר ימים מחמת עיקוב בדואר, לצערנו, הלקוח בחר לבטל את הזמנתו. כרטיס האשראי שברשותו זוכה באופן מלא. שוחחנו עם הלקוח תיחקרנו ולמדנו מהמקרה, בתקווה למנוע מקרים אלו בעתיד

הזמנתי בשישי אחר הצהרים, ביום ראשון על הבוקר התקשרו אלי לתאם משלוח. מכיוון שאני גר בקרבת מקום, העדפתי לאסוף לבד, הם אף הציעו שאתקשר לפני שאני מגיע והם יוציאו לי החוצה את ההזמנה, למקרה שלא אמצא חניה. שירות נעים וטוב

הזמנתי שתי מחסניות דיו (ש/ל+צבעוני). הקניה היתה פשוטה ונוחה. מיד לאחר ביצוע ההזמנה התקשר אלי נציג החנות להגיד שאחת המחסניות חסרה ותגיע רק עוד יומיים וביקש לברר אם אני רוצה שיוציאו כבר את מה שיש במלאי או לחכות ולהוציא את שתי המחסניות בבת אחת. ביקשתי לחכות, וכך עשו, ושתי המחסניות הגיעו, בסה"כ אחרי כחמישה ימים. לסיכום: גם תחושה אישית טובה וגם מהירות.